search
menu

هتل ویهان قشم

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ویهان قشم
امکانات عمومی هتل ویهان قشم
واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل ویهان قشم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل ویهان قشم


هتل ویهان در جزیره قشم قرار دارد. این هتل سه ستاره بوده و در موقعیت مکانی بسیار عالی واقع‌شده است. با انتخاب این هتل زیبا برای اقامت می‌توانید لحظات خوشی را تجربه کنید و از جاهای دیدنی و گردشگری مانند دره ستارگان، غار خربس، قلعه پرتغالی‌ها و چندین مرکز خرید بازدید کنید. هتل ویهان دارای ۳ طبقه و ۱۸ واحد اقامتی است. این هتل امسال تأسیس‌شده و با امکانات رفاهی و خدمات ارائه‌شده موردتوجه مسافران زیادی قرارگرفته است، همچنین به دلیل نزدیکی این هتل به دریا می‌توانید روزتان را با تماشای ساحل نیلگون آغاز کنید. مراکز خرید نزدیک به این هتل نیز جزو مزیت‌های دیگر به شمار می‌روند که خبر خوبی برای طرفداران خرید است. کادر این مجموعه با خوش‌رویی از مسافران استقبال می‌کنند و با فراهم کردن اقامتی به یاد ماندنی مسافران را رهسپار شهرشان می‌کنند. پس اگر به دنبال مکانی ایده آل برای اقامتتان در جزیره قشم هستید، پیشنهاد ما انتخاب هتل ویهان است. برای دسترسی به فرودگاه قشم می‌توانید از ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه مجزا بهره‌مند شوید.

امکانات عمومی هتل ویهان قشم


لابی هتل ویهان دارای ظرفیت ۲۰ نفر است و مسافران در هنگام ورود به هتل با بخش پذیرش روبرو می‌شوند که به صورت شبانه‌روزی از مسافران استقبال کرده و در فراهم کردن اقامتی خوش تلاش می‌کنند. پارکینگ در این مجموعه رایگان بوده و ظرفیت برای ۱۰ خودرو مهیا شده است. اینترنت رایگان به صورت نامحدود در لابی در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. در صورت نیاز به فکس، فتوکپی و پرینتر می‌توانید به لابی هتل مراجعه کنید و با پرداخت هزینه مربوطه از این خدمات بهره‌مند شوید. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی جزیره قشم نیز تاکسی‌سرویس دایر شده است. برای نگهداری از وسایل و چمدان می‌توانید به اتاق چمدان بروید.

واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها


این هتل بی‌نظیر در هر طبقه دارای ۶ اتاق است که همگی دارای طراحی مدرن و اسباب شیکی هستند. انواع واحدهای اقامتی عبارت‌اند از اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته دوبل، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته. با انتخاب این هتل برای اقامت وعده صبحانه سرو می‌شود. در این هتل ۴۸ تختخواب برای مسافران تعبیه‌شده است. در داخل اتاق‌های این مجموعه می‌توانید از کمد لباس، یخچال، تلویزیون، مبلمان، رخت‌آویز، آب رایگان، روم سرویس، تلفن، صندوق امانات، سیستم سرمایشی کولر، سیستم تهویه مطبوع هوا و حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی بهره‌مند شوید. در هنگام خرید بلیط هواپیما قشم در نظر داشته باشید که زمان تحویل اتاق‌ها ساعت ۱۴ و زمان تخلیه نیز ساعت ۱۲ ظهر است؛ بنابراین با انتخاب نزدیک‌ترین ساعت پرواز از سفرتان نهایت استفاده را ببرید. با توجه به اینکه برای اقامت کودکان زیر ۲ سال نیازی به پرداخت هزینه ندارد، برای کودکان ۲ تا ۶ سال نیز طبق قوانین به صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود و در نهایت برای بالای ۶ سال هزینه اقامت به‌طور کامل دریافت می‌گردد.

رستوران هتل


رستوران در هتل ویهان وجود ندارد و مسافران در هنگام اقامت در این هتل برای سرو غذا می‌توانند به رستوران‌های اطراف و نزدیک بروند.

فاصله هتل ویهان قشم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه پرتغالی‌ها: ۸۱۰ متر
فاصله تا غار نمک: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا بازار سنتی قدیم قشم: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا غار خربس: ۱۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است