search
menu

هتل توس قشم

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل توس قشم
امکانات کلی هتل توس قشم
اتاق های هتل و امکانات آنها
رستوران هتل
فاصله هتل توس قشم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل توس قشم


هتل توس در سال ۱۳۹۶ افتتاح شده است و از هتل های نوساز قشم به شمار می‌رود. همان طور که می‌دانید جزیره قشم سال‌هاست که به یکی از اساسی‌ترین مراکز گردشگری ایران تبدیل شده و به همین دلیل از تنوع هتل ها و اقامتگاه های خوبی برخوردار است؛ به طوری که هر گردشگری با توجه به سطح بودجه و معیارهای خود می‌تواند اقامتگاه مورد نظر خود را پیدا کند. هتل توس یکی از گزینه های مناسب برای اقامت است و از ویژگی‌های مثبت آن می‌توان به نزدیکی به دریا و جاهای دیدنی اشاره کرد. ساختمان هتل توس ۲ طبقه است و دارای امکانات رفاهی مناسبی است. این هتل ۲ ستاره از گزینه های مقرون به صرفه برای اقامت گردشگران به شمار می‌رود. چنانچه قصد سفر به قشم و بازدید از جاذبه های آن دارید، خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت از گزینه های آسان برای تهیه بلیط به شمار می‌رود.

امکانات کلی هتل توس قشم


امکانات رفاهی متنوعی در هتل توس برای مهمانان تدارک دیده شده است. از امکانات کلی این هتل می‌توان رستوران، اینترنت رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته را نام برد. همچنین امکانات رفاهی دیگری نظیر لابی، آسانسور، پرینتر، فکس، کپسول آتشنشانی، اتاق چمدان، جعبه کمک های اولیه، رمپ، سیستم اعلام حریق و تلویزیون نیز در این هتل وجود دارند. برای بازدید از جاهای دیدنی و گردش در شهر می‌توانید از تاکسی سرویس هتل استفاده کنید. در این هتل خدمات خانه داری، لاندری و تهیه بلیط به مهمانان ارائه می‌شود. با بهره‌گیری از خدمات تور راحت‌تر می‌توانید از جاهای گردشگری شهر بازدید کنید. ناگفته نماند با هماهنگی قبلی می‌توانید از امکان ترانسفر رفت و برگشت هتل بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است اقامت کودکان زیر ۴ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان بوده و بالای ۴ سال تمام بها محسوب می‌شود. کارکنان هتل با خون‌گرمی و مهربانی پذیرای مهمانان هستند و برای ایجاد یک محیط آرام برای مهمانان از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنند.

اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل توس دارای ۱۱ اتاق است و در مجموع ظرفیت پذیرایی از ۳۴ نفر را دارد. واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق های دو تخته تویین، دو تخته دوبل، سه تخته و سوئیت ۴ نفره است. توجه داشته باشید که اتاق ها ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند. اتاق ها ساده و راحت هستند و امکانات اساسی در آنها قرار داده شده است. با اقامت در هتل توس روزتان با صبحانه‌ای خوشمزه در اتاقتان آغاز خواهد شد. در داخل اتاق ها امکاناتی شامل یخچال، آب رایگان، مینی بار با هزینه، دراور، آباژور، مبلمان، رخت آویز، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، تلویزیون، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام و لوازم بهداشتی قرار دارد.

رستوران هتل


برای صرف غذا می‌توانید به رستوران هتل واقع در طبقه منفی یک مراجعه کنید. این رستوران ظرفیت پذیرایی از ۴۰ مهمان را دارد. غذاها به صورت سلف سرویس و سفارشی ارائه می‌شوند. لازم به ذکر است رستوران های معروفی در نزدیکی هتل قرار دارند که برای صرف غذا می‌توانید به آنجا بروید. رستوران های فطیره و ضیافت فقط ۷۵۰ متر با هتل فاصله دارند و در رستوران سی رول غذاهای دریایی درجه یکی سرو می‌شود که در ۱.۵ کیلومتری هتل قرار دارد. همچنین این هتل دارای یک کافی‌شاپ دنج است که پس از گردش در شهر می‌توانید به آنجا سر بزنید و حین گپ زدن با دوستانتان دسر و نوشیدنی مورد علاقه‌تان را میل کنید.

فاصله هتل توس قشم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار بزرگ بین‌الملی ستاره: ۵۵۰ متر
فاصله تا اسکله دوحه: ۸۵۰ متر
فاصله تا قلعه پرتغالی ها: ۱ کیلومتر
فاصله تا مجتمع تجاری سیتی سنتر: ۲ کیلومتر
فاصله تا بازار سنتی قشم: ۲ کیلومتر
فاصله تا غار نمکدان: ۲.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است