search
menu

هتل سان سیتی قشم

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سان سیتی قشم
اماکن نزدیک هتل سان سیتی

درباره هتل سان سیتی قشم


هتل سان سیتی قشم هتلی دو ستاره در چهار راه پردیس قشم است. این هتل از سال ۱۳۹۲ با ۸۶ تخت و ۳۲ اتاق آغاز کرد. چند سال از فعالیت هتل گذشته بود که مسئولین هتل تصمیم گرفتند این هتل دو ستاره نیازمند ارتقا کیفیت خدمات و امکانات است در نتیجه هتل سان سیتی در سال ۱۳۹۶ برای ارتقاء خدمات و به روز رسانی امکانات خود تحت بازسازی قرار گرفت. این هتل ۵ طبقه به لحاظ مکانی موقعیت ایده آلی دارد و تنها چند دقیقه با جاذبه‌های تاریخی و تماشایی قشم و مراکز تجاری شیک و مدرن این شهر فاصله دارد.
نمای پیش روی اتاق‌های هتل سان سیتی منظره دیدنی‌ای از خلیج نیلگون فارس است و میهمانان هتل صبح خود را با هیاهوی مرغان دریایی آغاز کرده و شب را با صدای آرامش بخش امواج دریا به پایان خواهند رساند. این در حالی است نمای برخی از اتاق‌ها منظره‌ای دیدنی از خیابان‌های قشم با مراکز خرید و دیگر بناهای این شهر است که با جنب و جوش مردم شهر حال و هوای متفاوتی پیدا می‌کند. فضای داخل اتاق‌ها فضایی بسیار ساده و در عین حال شیک است حتی در چیدمان مبلمان و انتخاب طرح و رنگ اتاق‌ها سعی شده این سادگی حفظ شود تا میهمانان ارتباط بیشتری با حال و هوای جزیره و خلق و خوی مردم برقرار کنند. داخل اتاق‌های هتل سان سیتی امکانات مختلفی مانند کمد لباس، میز تحریر، تلفن، تلویزیون، یخچال، و مینی بار قرار دارد. البته توجه داشته باشید که استفاده از مینی بار شامل هزینه خواهد بود. خدمات روم سرویس و صبحانه نیز در اتاق‌های هتل سان سیتی ارائه می‌شود.
میهمانان هتل سان سیتی قشم امکان اتصال به اینترت را در داخل اتاق‌ها خواهند داشت. میهمانان ورزشکاری که حتی در سفر هم به فکر تناسب اندام خود هستند بد نیست بدانند که هتل سان سیتی وسایل بدنسازی را برای این میهمانان فراهم کرده است. سان سیتی هتلی پنج طبقه است و میهمانان برای رفت و آمد در طبقات از آسانسور استفاده خواهند کرد. دیگر خدمات و امکانات هتل سان سیتی عبارتند از: تلفن، صندوق امانات، اتاق سیگار، لابی، نمازخانه، اتاق چمدان، خدمات بیدار باش، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری و خدمات تهیه بلیط. میهمانان هتل سان سیتی امکان اتصال به اینترنت را به صورت رایگان خواهند داشت.
جالب است بدانید هتل سان سیتی مقدار مصرف برای استفاده از اینترنت تعیین نکرده و میهمانان هتل دسترسی نا محدودی به اینترنت خواهند داشت این درحالی است که بسیاری از هتل‌ها استفاده از اینترنت را با هزینه اعام کرده و یا حجم بسیار کمی را در اختیار میهمانان قرار می‌دهند. سان سیتی چایخانه سنتی بسیار زیبایی دارد که برای نوشیدن فنجانی چای عصرگاهی و گپ و گفت دوستانه عالی است. هتل سان سیتی کادری آموزش دیده دارد و کارکنان آن با برخورد حرفه‌ای خود تلاش می‌کنند تا میهمانان اقامت خوشی را در هتل سان سیتی تجربه کنند. پذیرش هتل سان سیتی به صورت بیست و چهار ساعته آماده پاسخگویی و کمک رسانی به میهمانان گرامی است. هتل سان سیتی فاقد امکانات و خدماتی مانند استخر، صرافی و ترانسفر رفت و برگشت است. میهمانانی که با ماشین شخصی عازم قشم شده‌اند و هتل سان سیتی را برای اقامت انتخاب کرده‌اند بهتر است بدانند که هتل سان سیتی فاقد پارکینگ اختصاصی است اما این میهمانان می‌توانند اتومبیل خود را در خیابان‌های اطراف هتل پارک کنند.

اماکن نزدیک هتل سان سیتی


فاصله هتل سان سیتی تا بازار بزرگ بین المللی ستاره: ۲۵۰ متر
فاصله هتل سان سیتی تا غار نمکدان: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل سان سیتی تا قلعه پرتغالی‌ها: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل سان سیتی تا بازار سنتی قدیم قشم: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل سان سیتی تا مجتمع تجاری سیتی سنتر: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل سان سیتی تا دره ستارگان: ۲۱ کیلومتر


امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است