search
menu

هتل سینگو قشم

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سینگو قشم
اماکن نزدیک به هتل سینگو قشم

درباره هتل سینگو قشم


هتل سینگو قشم (Singo Hotel) هتلی سه ستاره است که اولین بار در سال ۱۳۹۳ آغاز به فعالیت کرد و درست در قلب مراکز تجاری درگهان قرار گرفته و بدین گونه دسترسی به مراکز خرید را برای مهمانان آسان و سریع کرده است. هتل سینگو قشم که در فاصله ۲۰ کیلومتری از جزیره قشم قرار دارد، دارای یک طبقه و ۶۴ واحد اتاق مهمان است که از لحاظ رفاه و آسایش وضعیت بسیار خوب و مناسبی دارند. درمجموع هتل سینگو ۱۶۳ تخت در واحدهایش جای داده است. همچنین، موقعیت مکانی هتل سینگو به گونه‌ای است که علاوه بر مراکز خرید درگهان در جزیره زیبای قشم، به ساحل دریای نیلگون خلیج فارس نیز نزدیک بوده و خارج از محدوده طرح ترافیک است. این هتل پارکینگ رایگان با ظرفیت ۲۰ ماشین دارد و دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در اتاق‌ها و لابی امکان‌پذیر است.
تمامی واحدهای مهمان در هتل سینگو قشم مجهز به تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، مینی بار (با هزینه)، مبلمان، میز تحریر، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم اعلام حریق، دراور، چای‌ساز، پاور سوئیچ، رخت آویز، کمد لباس، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حمام و دمپایی هستند. برخی از اتاق‌ها از منظره زیبای دریای آبی رنگ برخوردارند و برخی نیز بدون پنجره و دارای نورگیر هستند که رو به راهروی هتل می‌باشند. اتاق‌ها بسیار تمیز بوده و از بابت رفاه وضعیت مناسبی دارند. خدمات خانه داری نیز توسط پرسنل زحمتکش هتل ارائه می‌گردد.
در هتل سینگو قشم کافی شاپ، رستوران و فست فود وجود دارند که بهترین غذاها و نوشیدنی‌ها را برای مهمانان تهیه و سرو می‌کنند. مهمانان می‌توانند خوش طعم‌ترین نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها را در کافی شاپ سینگو که در لابی هتل قرار داشته و ۴۰ نفر ظرفیت دارد، امتحان کنند و همچنین در رستوران دریا هتل که طرفیت ۹۰ نفر دارد، غذاهای خوشمزه نوش جان کرده و لذت ببرند. برای کسانی که عاشق غذاهای فست فود هستند، رستوران فست فود تی یو در کنار هتل گزینه‌های زیاد و متنوعی در اختیارشان قرار می‌دهد. سالن صبحانه خوری نیز در لابی قرار دارد و دارای ۵۰ نفر ظرفیت است.
مسافران برای گشت و گذار در درگهان و بازید از جاهای دیدنی می‌توانند با خدمات تور هتل سینگو قشم هماهنگ کرده و بلیط تهیه کنند. همچنین، هتل برای آسایش و راحتی مهمانانی که با کودکان خردسالشان به سفر آمده‌اند، پارک کودک و خدمات نگه داری کودک تدارک دیده است.
در لابی هتل سینگو امکاناتی همچون اینترنت، امکان شارژ لوازم الکترونیکی، تلویزیون، مبل، میز، فتوکپی، فکس، اتاق چمدان، فروشگاه و غرفه، نمازخانه، صندوق امانات، سرویش بهداشتی ایرانی و فرنگی، آسانسور، آژانس مسافرتی، کتابخانه، کپسول آتش نشانی و دستگاه واکس کفش جهت رفاه و رعایت حال مهمانان وجود دارند.
پرسنل پذیرش ۲۴ ساعته هتل سینگو بسیار صبور، باحوصله و خون‌گرم هستند و مهمانان را در تمامی زمینه‌ها راهنمایی و هدایت می‌کنند. ازجمله خدماتی که توسط پذیرش هتل ارائه می‌گردند عبارت هستند از: تاکسی سرویس، گشت نیم روزی، ترانسفر رفت با هزینه، ترانسفر برگشت با هزینه، خدمات سی آی پی (تشریفات ویژه)، خدمات تور، خدمات باربری، لاندری، خشکشویی، خدمات تهیه بلیط و روم سرویس. علاوه بر این، پرسنل هتل به زبان‌های عربی و انگلیسی مسلط هستند. در این هتل زمان تحویل اتاق ساعت ۱۵ و زمان تخلیه اتاق ساعت ۱۲ است. تمامی سعی و تلاش کارکنان هتل سینگو قشم بر این است تا اقامتی راحت، دل نشین و به یاد ماندنی برای مهمانان فراهم کنند.

اماکن نزدیک به هتل سینگو قشم


فاصله هتل سینگو قشم تا مجتمع تجاری دودلفین درگهان: ۴۲۲ متر
فاصله هتل سینگو قشم تا غارهای خوربس: ۱۵ کیلومتر
فاصله هتل سینگو قشم تا دره ستارگان: ۲۱ کیلومتر
فاصله هتل سینگو قشم تا قلعه پرتغالی‌ها: ۲۳ کیلومتر
فاصله هتل سینگو قشم تا بازار سنتی قدیمی قشم: ۲۳ کیلومتر
فاصله هتل سینگو قشم تا بازار بزرگ بین‌المللی ستاره: ۲۵ کیلومتر
فاصله هتل سینگو قشم تا مجتمع تجاری خلیج فارس: ۲۵ کیلومتر
فاصله هتل سینگو قشم تا جنگل دریایی حرا: ۳۸ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است