search
menu

هتل سارینا قشم

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سارینا قشم
امکانات و خدمات عمومی هتل سارینا قشم
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سارینا قشم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل سارینا قشم


هتل سارینا از هتل‌های نوساز جزیره قشم است که اخیراً به بهره‌برداری رسیده است. هتل سارینا ۴ ستاره است و خدمات خوبی به مهمانان ارائه می‌کند. با اقامت در این هتل از امکانات متعددی برخوردار خواهید شد. یکی از امتیازات Sarina Hotel موقعیت مکانی آن است. با انتخاب این هتل دسترسی خوبی به جاهای دیدنی قشم خواهید داشت. همان‌طور که می‌دانید جاذبه‌های متنوع قشم یکی از اصلی‌ترین دلایل خرید آنلاین بلیط هواپیما قشم و سفر به این جزیره زیبا هستند. قلعه پرتغالی‌ها ۵۵۰ متر تا هتل فاصله دارد و موزه ژئوپارک در ۱.۵ کیلومتری هتل قرار گرفته است. هتل سارینا قشم گزینه خوبی برای سفرهای خانوادگی است. در این هتل لحظات خوبی پیش رو خواهید داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل سارینا قشم


در هتل سارینا قشم امکانات و خدمات رفاهی متعددی برای مهمانان تدارک دیده شده است. تیم حرفه‌ای هتل به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی به مهمانان عزیز هستند. در این هتل چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. هتل سارینا خوشامدگوی کودکان در تمام رده‌های سنی است و امکانات مناسبی برایشان تدارک دیده است. لازم به ذکر است در هتل سارینا اقامت کودکان زیر ۲ سال رایگان بوده و طبق مقررات این هتل هزینه اقامت کودکان بالای ۶ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. برای خرید سری به فروشگاه داخل هتل بزنید. با استفاده از خدمات تور قشم می‌توانید در سراسر شهر گردش کرده و از جاذبه‌های قشم بازدید نمایید. خدمات خشک‌شویی و پولیش کفش نیز به مهمانان ارائه می‌‌شود. آسانسور، صندوق امانات، کپسول آتش‌نشانی، جعبه کمک‌های اولیه، فکس، فتوکپی و سیستم اعلام حریق از امکانات دیگر این هتل ۴ ستاره به شمار می‌روند. ناگفته نماند ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل سارینا قشم دارای واحدهای اقامتی متنوعی است و مهمانان عزیز می‌توانند با توجه به تعداد نفراتشان اقدام به رزرو اتاق نمایند. تمامی اتاق‌ها دارای بالکن هستند و منظره‌ای از دریا یا خیابان از آن‌ها دیده می‌شود. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق دوتخته تویین استاندارد، اتاق دوتخته دوبل استاندارد، اتاق سه تخته (تخت‌های دوبل و سینگل)، اتاق سه تخته (تخت‌های سینگل)، اتاق دوتخته رویال (با منظره دریا)، اتاق چهار تخته (یک تخت دوبل و دو تخت سینگل) و سوئیت یک‌خوابه پنج تخته است. تمامی امکانات لازم برای اقامتی راحت داخل اتاق‌ها گنجانده شده است. همه‌ی واحدها دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه‌تخت هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به چای‌ساز، میز ناهارخوری، کولر، کمد، تلفن و مبلمان اشاره کرد. ناگفته نماند هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. لازم به ذکر است اتاق‌های این مجموعه ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند و لازم است هنگام رزرو اتاق این نکته را به خاطر داشته باشید.

امکانات تفریحی هتل


هتل سارینا تورهای گردشگری متنوعی برگزار می‌کند. جاذبه‌های معروفی در نزدیکی هتل قرار دارند که با گردشی کوتاه در اطراف هتل می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. تماشای اماکن تاریخی و فرهنگی شگفت‌انگیزی نظیر قلعه پرتغالی‌ها و موزه ژئوپارک قطعا سفر رویایی و خاطره‌انگیزی را برای شما خریداران بلیط هواپیما به ارمغان خواهد آورد.

رستوران هتل


اقامتتان در هتل سارینا با صرف صبحانه‌ای لذیذ آغاز خواهد شد. این هتل دارای خدمات روم‌سرویس است و در صورت تمایل می‌توانید صبحانه‌تان را داخل اتاقتان نوش جان کنید. برای صرف ناهار و شام می‌توانید به یکی از رستوران‌های نزدیک هتل تشریف ببرید. خوشبختانه رستوران‌های خوبی در نزدیکی هتل قرار دارند که گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم جذاب غذاهای محلی قشم هستند. اگر هوس نوشیدنی یا دسر کرده‌اید سری به کافی‌شاپ هتل سارینا بزنید.

فاصله هتل سارینا قشم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه پرتغالی‌ها: ۵۵۰ متر
فاصله تا آب انبار بی‌بی قشم: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه ژئوپارک قشم: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا بوستان زیتون قشم: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا تپه کولغان: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا ساحل خلوت: ۶.۳ کیلومتر

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است