search
menu

هتل سما ۲ قشم

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سما ۲ قشم
اماکن نزدیک هتل سما ۲ قشم

درباره هتل سما ۲ قشم


هتل سما ۲ قشم یکی از هتل‌های گروه سما و از جمله بهترین هتل‌ها با توجه به قیمت و نوع خدمات، برای اقامت در قشم است. این هتل در سال ۱۳۹۴ در خیابان سام و زال قشم افتتاح شد. یکی از اصلی‌ترین دلایل سفر به قشم به جز بازدید از جاذبه‌های آن، گشت زدن در فروشگاه‌ها و بازارهای پر جنب و جوش شهر است در نتیجه باید هتلی پیدا کرد که علاوه بر دسترسی آسان به جاذبه‌ها به مراکز خرید هم نزدیک باشد. هتل سما ۲ قشم با قرار گیری در خیابان سام و زال این امتیاز ویژه را ازآن خود کرده به نحوی که میهمانان هتل هم دسترسی راحتی به مرکز شهر خواهند داشت و هم به مراکز خرید مطرحی مانند سیتی سنتر و مرکز خرید ستاره قشم نزدیک خواهند بود.
هتل سما ۲ قشم کارکنانی خوب، حرفه‌ای و آموزش دیده دارد که با برخورد خوب خود در تلاش‌اند تا میهمانان تمام امکانات و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کرده و اقامت خوشی را تجربه کنند. این هتل ۳ ستاره محیطی دنج و آرام دارد و نسبت به قیمت اتاق‌ها امکانات و خدمات خوبی ارائه می‌دهد. اگر به دنبال هتلی با قیمتی مناسب باشید، هتل سما ۲ قشم می‌تواند گزینه مناسبی برای اقامت در قشم باشد. در تمامی اتاق‌های هتل سما ۲ قشم امکاناتی مانند یخچال، کمد لباس، آباژور، تلفن و مینی بار قرار گرفته و خدماتی مانند روم سرویس و صبحانه نیز در داخل اتاق‌ها ارائه می‌شود. اگر میهمانان شیء ارزشمندی همراه داشته باشند می‌توانند آن را با خیالی آسوده در صندوق اماناتی که در هر اتاق تعبیه شده قرار دهند و خود به گشت و گذار در قشم بپردازند. میهمانان هتل سما ۲ قشم مکان اتصال به اینترنت را در داخل اتاق‌ها خواهند داشت و اگر از دنیای مجازی خسته شدند، کافی است تلویزیون داخل اتاق را روشن کرده و به تماشای برنامه مورد علاقه خود بنشینند.
بد نیست بدانید که تمامی اتاق‌های هتل سما ۲ قشم دارای سیستم تهویه مطبوع بوده و مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش هستند. سرویس بهداشتی داخل اتاق‌ها در دو نوع فرنگی و ایرانی بوده و حمام داخل اتاق‌ها مجهز به لوازم بهداشتی مورد نیاز مانند حوله و مسوک است. اتاق‌های هتل سما ۲ قشم فاقد چای ساز و خدمات روم سرویس است. هتل سما ۲ قشم هتلی ۴ طبقه است اما میهمانان نیازی نیست نگران پله‌ها باشند زیرا هتل سما ۲ قشم دارای آسانسور بوده و میهمانان به ویژه معلولین و سالمندان رفت و آمد راحتی بین طبقات خواهند داشت. دیگر امکانات و خدمات هتل سما ۲ قشم شامل کافی شاپ، تاکسی سرویس، خدمات بیدار باش، ترانسفر رفت و برگشت، امکان اتصال به اینترنت، خدمات خانه داری و خدمات CIP ( تشریفات ویژه) است. هتل سما ۲ قشم فاقد رستوران، استخر و پارکینگ است اما میهمانان می‌توانند اتومبیل خود را در کوچه و خیابان‌های هتل با رعایت نکات ایمنی پارک کنند. اگر میهمانان سوالی در مورد هتل یا خدمات آن داشتند می‌توانند به بخش پذیرش مراجعه کنند. کارکنان بخش پذیرش هتل سما ۲ قشم به صورت بیست و چهار ساعته آماده پاسخگویی و پذیرایی از میهمانان است.

اماکن نزدیک هتل سما ۲ قشم


فاصله هتل سما ۲ قشم تا بازار بزرگ بین المللی ستاره: ۰.۸۳ کیلومتر
فاصله هتل سما ۲ قشم تا غار نمکدان: ۰.۴۴ کیلومتر
فاصله هتل سما ۲ قشم تا بازار سنتی قدیم قشم: ۰.۸۴ کیلومتر
فاصله هتل سما ۲ قشم تا قلعه پرتغالی‌ها: ۰.۸۴ کیلومتر
فاصله هتل سما ۲ قشم تا مجتمع تجاری سیتی سنتر: ۲.۳ کیلومتر
فاصله هتل سما ۲ قشم تا غارهای خربس: ۱۳.۴ کیلومتر
فاصله هتل سما ۲ قشم تا دره ستارگان: ۲۲.۳ کیلومتر
فاصله هتل سما ۲ قشم تا جزایر ناز: ۲۶.۵ کیلومتر
فاصله هتل سما ۲ قشم تا روستای لافت: ۵۷.۳ کیلومتر
فاصله هتل سما ۲ قشم تا جنگل دریایی حرا: ۵۹.۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است