search
menu

هتل ساحل طلایی قشم

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ساحل طلایی قشم
امان نزدیک به هتل ساحل طلایی قشم

درباره هتل ساحل طلایی قشم


هتل ساحل طلایی قشم، هتل چهار ستاره در ۱۵ کیلومتری مرکز جزیره قشم قرار دارد و اولین بار در سال ۱۳۸۷ افتتاح گردید. هتل ساحل طلایی قشم (Sahel Talaei Hotel) که در گذشته با نام "پلاژ سیمین" فعالیت می‌کرد، برای ارتقاء سطح کیفیت خدمات و فراهم کردن امکانات رفاهی بیشتر در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت. وسعت زمین این هتل بسیار بزرگ است و در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد. تعداد واحدهای موجود در هتل ساحل طلایی قشم ۵۸ بوده و از سوئیت و ویلا تشکیل یافته‌اند. در مجموع ۲۰۰ تخت در این هتل وجود دارند. از آن جایی که زمین هتل وسعت زیادی دارد، تمامی واحدها کنار ساحل زیبای خلیج فارس و در یک راستا قرار گرفته‌اند. تمامی واحدها مقابل ساحل قرار گرفته و از داخل نمای فوق‌العاده زیبایی دارند. همچنین، ساحل اختصاصی هتل از امکاناتی نظیر آلاچیق، تفریحات آبی، قایق پدالی، قایق تفریحی، اسکی روی آب، جت اسکی و همینطور اسکله برای ماهیگیری برخوردار می‌باشد. دسترسی به بسیاری از جاهای دیدنی همچون جزیره لارک، زیارتگاه شاه شهید و آثار باستانی غار خربس از هتل ساحل طلایی قشم آسان است. تمامی کارکنان هتل نیز بسیار کاردان و حرفه‌ای بوده و نهایت تلاششان را برای تأمین رفاه مهمانان انجام می‌دهند. لازم به ذکر است که ورودی هتل ساحل طلایی قشم دارای چندین پله است.
از خدمات رایگان ارائه داده شده در هتل ساحل طلایی قشم می‌توان به پارکینگ رایگان مسقف و غیرمسقف با ظرفیت۲۰ خودرو و همچنین دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در لابی اشاره کرد.
تمامی واحدهای هتل ساحل طلایی قشم مجهز به تلویزیون، سیستم گرمایش و سرمایش، یخچال، چای‌ساز، کمد لباس، تلفن، مینی بار (با هزینه)، سرویس بهد اشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حمام و دمپایی هستند. همچنین، نمای تمام اتاق‌ها را دریای زیبای آبی رنگ تشکیل داده و بسیار جذاب است.
در هتل ساحل طلایی قشم کافی شاپ و رستوران جهت صرف نوشیدنی و وعده‌های غذایی وجود دارند. رستوران ساحل طلایی قشم با ظرفیت ۱۵۰ نفر انواع غذاهای خوشمزه ایرانی و دریایی را برای مهمانان تهیه و سرو می‌کند. ساعات سرو صبحانه از ساعت ۷:۰۰ الی ۹:۰۰، ناهار ۱۲:۰۰ الی ۱۴:۳۰ و شام ۲۰:۰۰ الی ۲۳:۰۰ است. کافی شاپ هتل نیز با ظرفیت ۲۰ نفر از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۳:۰۰ فعالیت می‌کند.
تفریحات زیادی در هتل ساحل طلایی قشم برای مهمانان در نظر گرفته شده‌اند که مهمانان می‌توانند انجام دهند. مهمانان می‌توانند از آلاچیق ساحلی و ساحل اختصاصی هتل برای شنا، ماهیگیری و لذت بردن از انواع قایق‌ها و وسیله‌های آبی (جت اسکی، شایل، غواصی و ...) استفاده کنند. همچنین، مسیر پیاده روی، فضای سبز و محل نشیمن بیرون هتل برای قدم زدن و یا استراحت بسیار مناسب هستند. استخر هتل نیز با هماهنگی قبلی قابل استفاده می‌باشد. پارک بازی هتل نیز برای گذراندن وقت و تفریح کودکان مکان بسیار خوب و مناسبی است.
امکاناتی که در لابی هتل برای رفاه و آسایش مهمانان فراهم گردیده عبارت‌اند از: تلویزیون، مبل، میز، اینترنت وای فای رایگان، دستگاه واکس کفش، فتوکپی، فکس، اتاق چمدان، نمازخانه، صندوق امانات، کپسول آتش نشانی، فروشگاه و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی.
پرسنل صبور و خوش برخورد هتل ساحل طلایی قشم در هر زمینه‌ای مهمانان را راهنمایی و هدایت می‌کنند و به زبان انگلیسی مسلط هستند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل خدماتی از قبیل لاندری، خشکشویی، اتو، روم سرویس، خدمات بیدارباش، خدمات تور، فکس، فتوکپی، باربری، صبحانه در اتاق، ناهار در اتاق و خدمات تهیه بلیط به مهمانان ارائه می‌دهد. مهمانانی که قصد دارند از جاذبه‌ها و مکان‌های دیدنی جزیره بازدید کنند، می‌توانند از پذیرش درخواست خدمات تور کنند. اقامت در هتل ساحل طلایی بسیار دلنشین و راحت خواهد بود.

امان نزدیک به هتل ساحل طلایی قشم


فاصله هتل ساحل طلایی قشم تا غارهای خوربس: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل ساحل طلایی قشم تا دره ستارگان: ۸.۷کیلومتر
فاصله هتل ساحل طلایی قشم تا جزایر نار: ۱۲ کیلومتر
فاصله هتل ساحل طلایی قشم تا پارک زیتون: ۱۴ کیلومتر
فاصله هتل ساحل طلایی قشم تا قلعه پرتغالی‌ها: ۲۰ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است