search
menu

هتل رخسار قشم

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل رخسار قشم
فاصله هتل آپارتمان رخسار قشم تا مکان های مهم شهر قشم

درباره هتل رخسار قشم


هتل رخسار قشم واقع در بلوار شهید رجایی، در فروردین ماه سال ۱۳۹۷ افتتاح گردید. هتل رخسار قشم یکی از اقامتگاه های لوکس و نوساز جزیره قشم می‌باشد که در بهترین موقعیت مکانی از لحاظ دسترسی آسان به مرکز شهر و اماکن تجاری جزیره واقع گردیده است. هتل زیبا و خانوادگی رخسار قشم تازه تاسیس ونو ساز، محیطی بسیار تمیز که دارای ۱۲ سوییت بزرگ همراه دید وسیع و منحصر به فرد به دریا نیلگون خلیج فارس می باشد. هتل رخسار قشم دارای مجوز از سازمان گردشگری بوده است به همین دلیل آماده ارائه بهترین خدمات رسانی به میهمانان عزیز می باشد.
هتل رخسار قشم دارای ۴ تیپ سوییت و اتاق می باشد، سوییت های ۲ تخته ، سه و چهار تخته و اتاق های ۳ تخته که تمامی اتاق ها امکان و فضای دریافت سرویس اضافه را دارا می باشند. جالب است بدانید که هتل رخسار قشم در کنار ساحل و اسکله واقع شده است. فاصله هتل رخسار قشم تا مرکز شهر، بازار ها، مراکز تجاری حدود ۵ دقیقه می باشد و در محیطی آرام مجهز به آخرین استاندارد های هتلداری و با چشم اندازی زیبا واقع شده است. هتل رخسار قشم در منطقه ای آرام و روبروی دریای خلیج فارس قرار دارد، از این رو فضایی آرامش بخش را برای اقامت مسافران مهیا کرده است.
لازم به ذکر است که تمامی اتاق ها مشرف به دریا می باشد.
امکانات اتاق های هتل رخسار قشم شامل: تلویزیون، یخچال، صندوق امانات، اینترنت در اتاق، آسانسور، نمازخانه، پارکینگ، تاکسی سرویس، استخر، سونا،سیستم تهویه مطبوع، ماساژ، اتاق چمدان، حوله، دمپایی، خدمات تور، روزنامه، فضای سبز، سالن ورزشی، صرافی، تلفن، دستگاه واکس کفش، پله اضطراری، اتاق بازی، لابی، اتاق سیگار، مرکز خرید، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، تلفن در اتاق، سوئیت،خشکشویی، آرایشگاه، فروشگاه، حمام، اينترنت (Wifi)،کپسول آتش نشانی، خدمات برای معلولین،کافی نت می باشند.
قوانین مربوط به هتل رخسار قشم به این شرح می باشد: افراد زیر ۵ سال رایگان، (در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه) رایگان محاسبه خواهد شد. سرویس اضافی در هتل رخسار قشم بصورت تشک می باشد. داشتن مدارک شناسایی(شناسنامه)همراه مسافر الزامی است. اینترنت در لابی و پارکینگ رایگان است بد نیست بدانید که پارکینگ هتل رخسار قشم رو باز می باشد. قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

فاصله هتل آپارتمان رخسار قشم تا مکان های مهم شهر قشم


فاصله تا بازار بین المللی ستاره قشم: ۵ دقیقه با ماشین
فاصله هتل رخسار قشم تا درگهان :۳۳ دقیقه با ماشین
فاصله هتل رخسار قشم تا فرودگاه - ۵۰ دقیقه با ماشین
فاصله هتل رخسار قشم تا حمام گله داری بندر عباس: ۹۶ دقیقه با ماشین
فاصله هتل رخسار قشم تا عمارت کلاه فرنگی بندرعباس: ۹۶ دقیقه با ماشین
فاصله هتل رخسار قشم تا معبد هندوها بندرعباس : ۱۰۲ دقیقه با ماشین
فاصله هتل رخسار قشم تا ایستگاه راه آهن بندرعباس : ۱۰۷ دقیقه با خودرو
فاصله هتل رخسار قشم تا پایانه مسافربری بندرعباس : ۱۰۹ دقیقه با خودرو
فاصله هتل رخسار قشم تا بازار قدیم درگهان قشم : ۳۲ دقیقه با خودرو

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است