search
menu

هتل ریحان قشم

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ریحان قشم
اماکن نزدیک به هتل ریحان قشم

درباره هتل ریحان قشم


هتل ریحان قشم هتلی ۳ ستاره در قلب جزیره عجایب هفتگانه است که هم‌جواری با سواحل نیلگون خلیج زیبای فارس به زیبایی و آرامش آن افزوده است. این هتل نوساخت و ۵ طبقه‌ای در خیابان فلسطین واقع شده و در واحدهای اقامتی شیک و تمیزی که تعدادشان به ۲۶ باب می‌رسد از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. در واقع هتل ریحان یکی از شیک‌ترین و تمیزترین هتل‌های ۳ ستاره شهر است و دکوراسیون مدرن لابی آن از همان بدو ورود همه را جذب خود می‌کند. ضمنا با اقامت در چنین هتلی می‌توان صبح خود را با نسیم دل‌انگیز دریا شروع کرد و یا برای قدم‌ زنی و پیاده روی به ساحل رفت و گوش به امواج آرامش‌بخش خلیج داد.
همان‌طور که اشاره شد، هتل ریحان قشم یکی از هتل‌های تازه تاسیس جزیره است که در بهمن ماه سال ۹۵ فعالیتش را در عرصه گردشگری شروع کرد. خیابانی که هتل در آن واقع شده، یعنی خیابان فلسطین، یکی از اصلی‌ترین خیابان‌هایی است که به سایت مجموعه‌های تجاری منتهی می‌شود و این یعنی برآورده شدن بی‌دردسرِ نیازهای سفر گردشگران به قشم. چون کسانی که در هتل ریحان اقامت کنند دسترسی راحتی به مراکز خرید خواهند داشت،‌ از جمله مرکز خرید ستاره که با چند دقیقه پیاده روی می‌توان به آن‌جا رفت یا حتی بازار سنتی قدیم قشم که فاصله بسیار کمی با ساختمان هتل دارد. ضمنا ۲ جاذبه دیدنی جزیره قشم یعنی قلعه پرتغالی‌ها و غار نمکدان در فاصله بسیار کمی از هتل واقع شده‌اند و به راحتی می‌توان از آن‌ها بازدید کرد.
اتاق‌های هتل ریحان قشم با به روزترین امکانات و اثاثیه چیده شده‌اند؛ این اتاق‌ها مجهز به دراور،‌کمد لباس، تلویزیون، اینترنت بی‌سیم، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس بهداشتی فرنگی، صندوق امانات، مینی بار، مبلمان، چای ساز و رخت آویز هستند. همچنین کلیه واحدهای اقامتی هتل ریحان به یخچال کوچکی مجهز شده‌اند تا مهمانان بتوانند نوشیدنی‌های خود را خنک میل کنند. ضمنا لوازم استحمام و سشوار در حمام اختصاصی هر اتاقی ارائه شده که در مجموع می‌توان گفت این هتل دست کمی از هتل‌های ۴ ستاره ندارد. تنها موردی که باید مهمانان به آن توجه کنند این است که سرویس بهداشتی ایرانی فقط در راهروی طبقات موجود است. در هنگام رزرو هتل مهمانان می‌توانند از بین اتاق‌های معمولی یک تخته تا ۳ تخته، اتاق‌های رویال رو به دریا و یا اتاق‌های VIP رو به دریا گزینه محبوب خود را انتخاب کنند.
از معایب هتل ریحان قشم می‌توان به نبود رستوران و پارکینگ اشاره کرد اما مهمانان هتل می‌توانند صبحانه‌های خود را در سالن سلف سرویس هتل میل کنند که فضای دلباز و نسبتا بزرگی برای این منظور اختصاص داده شده است. کافی شاپ هتل بهترین جا برای میل نوشیدنی‌های گرم و سرد در طول اقامت خواهد بود. هتل ریحان قشم به غیر از این موارد از امکانات و خدمات نسبتا خوبی برخوردار است که می‌توان به نماز خانه، اتاق چمدان، خدمات تور، فتوکپی، پرینتر، فکس، دستگاه واکس کفش و تهویه مطبوع اشاره کرد. کادر پذیرش نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده راهنمایی در امور مربوط به خدمات هستند و از همان ابتدای فعالیت هتل موفق به جلب رضایت مهمانان خود شده‌اند. بازخوردهای مثبتی که نسبت به برخورد حرفه‌ای پرسنل ثبت شده نشان از کاربلد بودن این کادر و مشتری مداری خوب هتل ریحان قشم دارد.

اماکن نزدیک به هتل ریحان قشم


فاصله هتل ریحان قشم تا بازار بزرگ بین المللی ستاره: ۷۱۷ متر
فاصله هتل ریحان قشم تا غار نمکدان: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل ریحان قشم تا بازار سنتی قدیم قشم: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل ریحان قشم تا قلعه پرتغالی‌ها: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل ریحان قشم تا مجتمع تجاری سیتی سنتر: ۲.۱ کیلومتر
فاصله هتل ریحان قشم تا مجتمع تجاری خلیج فارس: ۲.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است