search
menu

هتل دیپلمات قشم

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل دیپلمات قشم
اماکن نزدیک به هتل دیپلمات قشم

درباره هتل دیپلمات قشم


هتل دیپلمات قشم از هتل‌های ۲ ستاره شهر توریستی قشم است. این هتل از جمله اقامتگاه‌هایی است که جلب رضایت مهمانان خود را همواره در صدر اولویت‌هایش قرار می‌دهد و به همین دلیل، معمولا موفقیت‌های بسیار بزرگی در حوزه هتل‌داری و مهمان‌نوازی به دست می‌آورد. نزدیکی Qeshm Diplomat Hotel به ساحل، بزرگترین مزیت این هتل نسبت به سایر اقامتگاه‌های شهر است. زیرا بدیهی است که یکی از اهداف اصلی‌ مسافر جزیره قشم گذراندن ساعات زیادی از سفر در سواحل این منطقه است.
بنابراین، اقامت در هتل دیپلمات می‌تواند این فرصت را کاملا فراهم نماید. از طرفی دیگر، موقعیت مکانی هتل دیپلمات قشم به گونه‌ای است که دسترسی به مکان‌های دیدنی و پر طرفدار قشم از این اقامتگاه به راحتی میسر می‌شود. اما جدا از موقعیت مکانی این هتل که به نقطه قوت آن تبدیل شده، اقامت در آن، فرصت برخورداری از امکانات و خدمات متنوعی را برای مهمان فراهم آورده و رفاه و راحتی آنها را در حد قابل توجهی افزایش می‌دهد. برای مثال، کافیست شما پس از گشت و گذار در قشم و لذت بردن از زیبایی‌های این جزیره توریستی و مشهور، سری به رستوران هتل دیپلمات بزنید تا با طعم جادویی غذاهای این رستوران انرژی خود را مجددا بازیابی کنید.
از سویی دیگر، کافی شاپ هتل دیپلمات قشم هم دست کمی از رستوران این اقامتگاه نداشته و با تکیه بر مهارت خدمه و فضای آسوده خود، قابلیت رقم زدن لحظات بسیار دلنشین و آرامش‌بخشی را داراست. مهمانان هتل دیپلمات همزمان با اقامت در این هتل می‌توانند از اینترنت رایگان، سرویس کرایه اتومبیل، سرویس خشکشویی و خدمات تهیه بلیط برخوردار شوند. نکته حائز اهمیت در موردQeshm Diplomat Hotel این است که مهمانان ورزشکار و ورزش‌دوست می‌توانند با انتخاب این هتل هم از زمین ورزشی و هم از سالن بیلیارد آن برای انجام فعالیت‌های مورد علاقه خود نهایت استفاده را ببرند. ناگفته نماند که هتل دیپلمات قشم مجهز به یک پارکینگ با ظرفیت ۵۰ خودرو نیز هست که به صورت رایگان در اختیار مهمانان این اقامتگاه قرار می‌گیرد. اگر سری به اتاق‌های هتل دیپلمات قشم هم بزنیم می‌توانیم محیطی باصفا و دوست‌داشتنی، با امکانات بسیار خوب و مطلوب نظیر سیستم تهویه مطبوع، کمد، یخچال، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و چندین سرویس دیگر را مشاهده کنیم. ضمنا، صبحانه مهمانان به صورت روزانه در این هتل سرو می‌شود.
با توجه به اینکه هتل دیپلمات قشم در سال ۱۳۷۹ ساخته شده و در سال ۱۳۹۱ مورد بازسازی‌ و نوسازی اساسی قرار گرفته است، کاملا می‌توان تلفیق تجربه و شادابی را در جای جای این اقامتگاه لمس کرد. از این رو، برآورد همه آنچه که ذکر شد، این را نشان می‌دهد که هتل دیپلمات قشم جزو اقامتگاه‌های خوب و با کیفیت شهر بوده و همیشه می‌تواند به گزینه ایده‌آلی برای مسافران این جزیره تبدیل شود. بنابراین، اگر شما جزو آن دست از مسافران قشم هستید که می‌خواهید اتاقی در یک اقامتگاه ارزان و البته، خوب و با کیفیت رزرو کنید، هتل دیپلمات قشم را حتما در زمره اولویت‌های اصلی خود قرار دهید.

اماکن نزدیک به هتل دیپلمات قشم


فاصله هتل دیپلمات قشم تا بازار سنتی قدیم قشم: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل دیپلمات قشم تا غار نمکدان: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل دیپلمات قشم تا قلعه پرتغالی‌ها: ۲.۹ کیلومتر
فاصله هتل دیپلمات قشم تا بازار بزرگ ستاره: ۴ کیلومتر
فاصله هتل دیپلمات قشم تا مجتمع تجاری سیتی سنتر: ۵.۳ کیلومتر
فاصله هتل دیپلمات قشم تا پارک زیتون: ۵.۴ کیلومتر
فاصله هتل دیپلمات قشم تا مجتمع تجاری خلیج فارس: ۵.۵ کیلومتر
فاصله هتل دیپلمات قشم تا غارهای خوربس: ۱۵.۷ کیلومتر
فاصله هتل دیپلمات قشم تا مسجد قبا: ۲۰ کیلومتر
فاصله هتل دیپلمات قشم تا مجتمع تجاری دودلفین درگهان: ۲۳ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است