search
menu

هتل آپارتمان پلاس قشم

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان پلاس قشم
اماکن نزدیک به هتل آپارتمان پلاس قشم

درباره هتل آپارتمان پلاس قشم


هتل آپارتمان پلاس قشم در سال ۱۳۹۰ در میدان امام خمینی قشم افتتاح شد. این هتل چند سال بعد از افتتاح یعنی در سال ۱۳۹۳ تحت یکسری بازسازی‌ها برای بالا بردن و به روز رسانی سطح خدمات هتل قرار گرفت. هتل آپارتمن پلاس ساختمانی ۴ طبقه است که در این ۴ طبقه، ۱۵ باب سوئیت و اتاق قرار دارد. هتل آپارتمان پلاس قشم از نظر موقعیت یکی از ایده‌آل‌ترین موقعیت‌ها را دارد. موقعیت هتل آپارتمان پلاس قشم باعث شده تا این هتل به نقاط دیدنی و جاذبه‌های قشم نزدیک باشد و در نتیجه میهمانان این هتل برای بازدید از جاذبه‌های قشم نیازی به صرف وقت در جاده‌ها و خیابان‌ها نخواهند داشت.
تمامی اتاق‌های هتل آپارتمان پلاس دارای سیستم تهویه مطبوع مطبوع و سیستم سرمایش و گرمایش هستند. سرویس بهداشتی اتاق‌ها دو نوع فرنگی و ایرانی بوده و حمام داخل اتاق‌ها مجهز به لوازم بهداشتی مورد نیاز است. اتاق‌های هتل آپارتمان پلاس قشم همگی دارای مبلمان و کمد لباس است و برای آسایش بیشتر میهمانان تلفن نیز در اتاق‌ها قرار داده شده تا به راحتی با بخش پذیرش هتل و یا دیگر نقط ارتباط برقرار کنند.
بد نیست بدانید که یخچال عضوی جدا نشدنی در اتاق‌های هتل آپارتمان پلاس قشم است زیرا این هتل به اهمیت وجود این وسیله برای میهمانانی که باید دارو مصرف کنند و یا میهمانانی که علاقه‌مند به طبخ خوراک خودشان‌اند پی برده است. در کنار این یخچال‌ها اجاق گاز رومیزی برای میهمانانی قرار گرفته که دوست دارند دست پخت خود و غذای مخصوص خودشان را میل کنند. چای‌خورهایی که هر ساعت باید فنجان قهوه و یا چای در دستشان باشد نگران هزینه کافی‌شاپ نخواهند بود زیرا هتل آپارتمان پلاس در اتاق‌هایش برای این مهمانان چای‌ساز قرار داده تا در هر لحظه و ساعتی که تمایل داشتند بتوانند نوشیدنی گرم خود را نوش جان کنند.
هتل پلاس برای سرگرمی میهمانان خود، در تمامی اتاق‌ها تلویزیون قرار داده است. این اتاق‌ها دارای بالکن نیز بوده و چشم اندازی رو به خیابان‌های زیبا و پرجنب و جوش قشم دارند. نقطه ضعف اتاق‌های هتل پلاس را می‌توان نبود اینترنت در اتاق‌ها و صندوق امانات گفت که رایج‌ترین و پرکاربردترین ابزار برای بسیاری از میهمانان است. البته نبود اینترنت در اتاق‌ها در اینترنت رایگان و نامحدود بخش لابی جبران شده است. صندوق امانات نیز در بخش لابی در دسترس میهمانان خواهد بود.
بد نیست بدانید که هتل آپارتمان پلاس دارای اتاق چمدان است و میهمانان در صورتی که اتاق‌شان آماده نباشد می‌توانند چمدان‌های خود را تحویل داده و خود گشتی در اطراف هتل بزنند. فتوکپی، پرینتر و فکس در هتل آپارتمان پلاس وجود دارد و میهمانان در صورت لزوم می‌توانند از آن استفاده کنند.هتل پلاس دارای آسانسور بوده و میهمانان برای رفت و آمد به طبقات از آسانسور استفاده خواهند کرد. کارکنان هتل پلاس برخورد بسیار خوبی با میهمانان داشته و آماده پاسخگویی به سوالات آن‌ها و کمک رسانی خواهند بود. پذیرش هتل نیز به صورت بیست و چهار ساعته در خدمت میهمانان است. متاسفانه هتل آپارتمان پلاس قشم فاقد پارکینگ است و میهمانان با ماشین شخصی باید به دنبال جای پارک در اطراف هتل باشند. استخر و سالن ورزشی از دیگر امکاناتی است که فعلا در هتل آپارتمان پلاس قشم ایجاد نشده است.

اماکن نزدیک به هتل آپارتمان پلاس قشم


فاصله هتل آپارتمان پلاس قشم تا قلعه پرتغالی‌ها: ۰۶۳ متر
فاصله هتل آپارتمان پلاس قشم تا غار نمکدان: ۷۵۰متر
فاصله هتل آپارتمان پلاس قشم تا مجتمع تجاری سیتی سنتر: ۳ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان پلاس قشم تا غارهای خربس: ۱۴ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان پلاس قشم تا دره ستارگان: ۲۲ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان پلاس قشم تا روستای لافت: ۵۶ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان پلاس قشم تا جنگل حرا: ۵۸ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است