search
menu

اقامتگاه بوم گردی ناخدا امینی قشم

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی ناخدا امینی قشم
اماکن نزدیک اقامتگاه بوم گردی ناخدا امینی قشم

درباره اقامتگاه بوم گردی ناخدا امینی قشم


اقامتگاه بوم گردی ناخدا امینی در روستای طبل جزیره قشم واقع شده است، روستایی با چشم اندازی بسیار زیبا که در مرکز جزیره قشم و دارای مساحت کثیری از جنگل های حرا می‌باشد. روستای طبل در فاصله ۶۲ کیلومتری از شهر قشم، در نزدیکی سواحل شمالی جزیره و جنگل‌ های حرا قرار گرفته است. یکی از ویژگی‌های ارتفاعات روستای طبل این است که اگر به بلندای کوه‌‌های روستا بروید، می‌‌توانید دو طرف جزیره و سواحل جنوبی و شمالی را به خوبی مشاهده کنید.
بد نیست بدانید که اقامتگاه بوم گردی ناخدا امینی با ظرفیت اسکان و پذیرش ۱۴ گردشگر دارای ۶ باب اتاق ۳ نفره، ۸ باب اتاق ۵ نفره، ۲ باب اتاق ۷ نفره، ۲ باب اتاق ۱۲ نفره، ۱ باب اتاق ۱۰ نفره و ۱ باب اتاق ۴ نفره سنتی مجهز به سرویس کف خواب است. به منظور رفاه و رضایت بیشتر گردشگران و مهمانان این خانه بومی تمامی خدمات رفاهی مورد نیاز و ضروری گردشگران نظیر پارکینگ غیرمسقف، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی مشترک، سرویس دهی اینترنت رایگان، حمام مشترک، وسایل گرمایشی شامل پتو پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، آشپزخانه عمومی، راهنمای تورهای گردشگری، سیستم های سرمایشی و گرمایشی کولر گازی برای گردشگران فراهم شده است.
در این روستا انواع اشکال جالب و شگفت انگیز به چشم می‌خورد که همگی به دست طبیعت پدید آمده اند. در بخش‌هایی از دره ی روستا می‌ توان سنگواره‌‌های زیبایی را یافت. از دیگر جاذبه های دیدنی‌ این منطقه می توان به پدیده‌ های رسوبی در دره روستا که مناظر زیبایی را پدید آورده است و همچنین بام مشهور به بام قشم که در فاصله ۳ کیلومتری جنوب غرب این روستا قرار دارد اشاره کرد.
گفتنی است شما گردشگران عزیز می توانید با هماهنگی قبلی با پرسنل این مجموعه انواع غذاهای لذیذ رسمی ایرانی و محلی این منطقه نظیر قلیه ماهی، ماهی سرخ کرده، میگو، اختاپوس، کوسه، ماهی شکم پر را سفارش و سرو نمایید. نخلستان های بزرگ اطراف روستا که اهالی روستا برای گذراندن اوقات فراغت و تعطیلات آخر هفته به آنجا می روند مکانی زیبا برای بازدید و لذت بردن از طبیعت خاص و بکر آن است. این اقامتگاه در کنار اقامتگاه بوم گردی دهلیز قشم جزو مکان های سنتی و مناسب جزیره به شمار می‌روند.

اماکن نزدیک اقامتگاه بوم گردی ناخدا امینی قشم


فاصله تا دره تندیس‌ ها: ۵ کیلومتر (۸ دقیقه)
فاصله تا جنگل دریایی حرا: ۷ کیلومتر (۹ دقیقه)
فاصله تا سد گوران: ۱۲ کیلومتر (۱۱ دقیقه)
فاصله تا فرودگاه بین المللی قشم: ۱۹کیلومتر (۱۸ دقیقه)
فاصله تا تنگه چاهکوه: ۲۳ کیلومتر (۱۹ دقیقه)
فاصله تا سد پی پشت: ۳۸ کیلومتر ۳۲ دقیقه)
فاصله تا جزیره ناز: ۵۱ کیلومتر (۴۱ دقیقه )
فاصله تا ژئو پارک قشم: ۵۵کیلومتر (۴۴دقیقه)
فاصله تا قلعه قشم: ۷۱ کیلومتر (۱ ساعت)
فاصله تا بازار قدیم قشم: ۷۱ کیلومتر (۱ ساعت دقیقه)
فاصله تا ایستگاه راه آهن بندر عباس: ۱۱۵ کیلومتر (۲ ساعت و ۸ دقیقه)
فاصله تا پایانه مسافربری بندرعباس: ۱۱۸ کیلومتر (۲ ساعت و ۱۷ دقیقه)
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است