search
menu

اقامتگاه بوم گردی دهلیز قشم

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی دهلیز قشم
اماکن نزدیک اقامتگاه بوم گردی دهلیز قشم

درباره اقامتگاه بوم گردی دهلیز قشم


اقامتگاه بوم گردی دهلیز قشم در روستای دهخدا در جزیره زیبای قشم قرار دارد. اقامتگاه بوم گردی دهلیز قشم در زمینی به مساحت ۷۰۰ متر و زیربنای ۲۰۰ متر مربع به صورت همکف بنا شده است. اقامتگاه بوم گردی دهلیز قشم دارای ۳ اتاق می‌باشد که پس از مرمت و بازسازی در سال ۹۶ جهت ارائه خدمات به مسافران و گردشگران عزیز شروع به کار نموده است.
بهتر است بدانید که اقامتگاه بومگردی دهلیز قشم دارای واحدهای دونفره، سه نفره و چهارنفره است که برای سفرهای خانوادگی و دوستانه که افراد زیادی دوست دارند در کنارهم باشند بسیار مناسب است. اتاق‌های اقامتگاه بوم گردی دهلیز قشم دارای امکانات اقامتی و رفاهی از جمله وسایل سرمایشی و گرمایشی، رختخواب سنتی، کولر گازی، اینترنت وای فای و رستوران است که دغدغه‌های مربوط به اقامت یک خانواده را برطرف می‌کند.
جالب است بدانید که صبحانه در اقامتگاه بوم گردی دهلیز قشم رایگان بوده و امکان فراهم کردن وعده‌های ناهار و شام با هماهنگی قبلی و هزینه جداگانه امکان پذیر است. در قسمت بیرون از اقامتگاه که امن می‌باشد، امکان پارک کردن ماشین وجود دارد. سیستم گرمایش بخاری برقی نیز موجود است. بد نیست بدانید که سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام خارج از اتاق و بصورت عمومی می‌باشد.
اقامتگاه بومگردی دهلیز قشم دارای دسترسی مناسبی به مراکز خرید و تفریحی جزیره است. بطور مثال این اقامتگاه تا جنگل زیبای حرا ۱۲ دقیقه با ماشین فاصله دارد که دیدن این جنگل شگفت انگیز و عجیب از بهترین اتفاقات سفر به قشم است. اگر اهل خرید باشید قشم برای شما بهشت خواهد بود زیرا دارای پاساژ‌های زیاد با قیمت‌های متنوع است و به راحتی می‌توانید خرید کنید.
شما از اقامتگاه تا پاساژهای ستاره و پردیس حدودا ۱ ساعت با ماشین فاصله دارید. این اقامتگاه همچنین حدود ۲۰ دقیقه با روستای لافت فاصله دارد و اگر به بافت سنتی و تاریخی و عمارت‌های ایرانی علاقه دارید دیدن این روستای زیبا به شما پیشنهاد می‌شود. با سکونت در اقامتگاه‌‌های بومگردی قشم می‌توانیم سفری اقتصادی به دل بافت سنتی قشم داشته باشیم و هزینه بیشتری صرف جاهای دیدنی قشم و تفریحات آن کنیم.
نزدیکی به اماکن دیدنی نظیر بندر لافت و فرودگاه را می‌توان از دیگر ویژگی‌های اقامتگاه بوم گردی دهلیز قشم نام برد. همچنین با اقامت در اقامتگاه بوم گردی دهلیز قشم می‌توانید انواع غذاهای دریایی سفارش داده و نهایت لذت را از سفر خود به جزیزه زیبای قشم ببرید. قابل توجه مهمانان گرامی: مسافرین گرامی می‌توانند بعد از ساعت ۱۴ اتاق خود را تحویل گیرند و قبل از ساعت ۱۲ اقامتگاه خود را تحویل دهند. لازم به ذکر است که قوانین کنسلی هتل‌ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است.
به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه اقامتگاه بوم گردی دهلیز قشم در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت. این مکان به همراه اقامتگاه بوم گردی ناخدا امینی قشم، جزو اقامتگاه‌های ممتاز جزیره قشم به شمار می‌روند.

اماکن نزدیک اقامتگاه بوم گردی دهلیز قشم


فاصله تا گوران: ۲۲ دقیقه با ماشین (۲۳ کیلومتر)
فاصله تا روستای چاهو شرقی قشم: ۲۸ دقیقه با ماشین (۳۳ کیلومتر)
فاصله تا پارک زیتون : ۵۴ دقیقه با ماشین (۵۸ کیلومتر)
فاصله تا قلعه پرتغالی های قشم: ۵۶ دقیقه با ماشین (۶۲ کیلومتر)
فاصله تا پل لاتادین: ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه با ماشین (۸۱ کیلومتر)
فاصله تا برکه های باران: ۲ ساعت با ماشین (۱۱۰ کیلومتر)
فاصله تا حمام گله داری: ۲ ساعت با ماشین (۱۱۲ کیلومتر)



امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
fiber_pin صندوق امانات
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است