search
menu

هتل مروارید قشم

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل مروارید قشم
اماکن نزدیک هتل مروارید قشم

درباره هتل مروارید قشم


هتل مروارید قشم یکی از گزینه‌های اقامتی بسیار خوب و اقتصادی در جزیره زیبای قشم است که با ارائه امکانات و خدماتی به مراتب بالاتر از هزینه‌ اقامتی خود موفق شده به یکی از محبوب‌ترین هتل‌های یک ستاره قشم مبدل شود. گفتنی است که این هتل با برخورداری از پرسنلی خوش برخورد و امکانات رفاهی محدود اما مکفی توانسته است در همین مدت زمان کوتاه فعالیت خود نیز میزبان شایسته‌ای برای بسیاری از گردشگران و بازدیدکنندگان جزیره زیبای قشم باشد. خوب است بدانید که هتل مروارید قشم از 9 باب واحد اقامتی شیک و نورگیر تشکیل شده است؛ واحدهایی که هر کدام به زیبایی دکور و تزئین شده و به امکانات کامل اقامتی مجهز گشته‌اند. همان‌طور که گفته شد، یکی از مهم‌ترین مزایای اقامت در هتل مروارید قشم، نرخ اقتصادی و مقرون به صرفه اتاق‌های آن است. میهمانان با پرداخت هزینه‌ای بسیار منصفانه می‌توانند واحد اقامتی موردنظر خود را از میان پلان‌های دو تخته، سه تخته و چهار تخته برگزیده و اقامتی بسیار لذت‌بخش را در این هتل تجربه کنند.
اما هتل مروارید قشم از چه امکاناتی برخوردار است؟ با وجود اینکه امکانات این هتل نسبت به هتل‌های گران‌قیمت محدود است، اما هتل Morvarid Qeshm قادر است امکانات لازم برای اقامتی لذت‌بخش را به میهمانان خود ارائه دهد. تمامی واحدهای اقامتی هتل مروارید قشم از سیستم‌های سرمایش و گرمایش مناسب و تهویه مطبوع برخوردار بوده و در هر واحد سرویس‌های بهداشتی فرنگی و ایرانی برای میهمانان در نظر گرفته شده است. تمامی اتاق‌های هتل مروارید قشم از اسباب و لوازمی نظیر مبلمانی شیک، چای‌ساز، یخچال، تختخواب، تلفن، لوازم بهداشتی، کمدلباس، تلویزیون و غیره برخوردار بوده و به اینترنت پرسرعت وایفای مجهز شده‌اند. جالب است بدانید که میهمانان هتل در صورت تمایل می‌توانند صبحانه خود را در اتاق خود میل کرده و از سایر خدمات هتل نظیر خانه‌داری و خشکشویی در هر زمانی که درخواست کنند، بهره‌مند گردند. همچنین برای رفاه حال میهمانان عزیز، صندوق اماناتی نیز در هتل تعبیه گردیده تا میهمانان در طول اقامت خود قادر باشند که اشیاء قیمتی خود را با خیالی آسوده در داخل صندوق قرار دهند.
از آنجایی که بسیاری از گردشگران برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی جزیره قشم به این مکان سفر می‌کنند، موقعیت مکانی محل اقامت آن‌ها، نقش موثری را در صرفه‌جویی در هزینه‌های رفت و برگشت به این اماکن ایفا می‌کند. خوشبختانه هتل مروارید قشم با موقعیت مکانی بسیار مناسب و قرار گرفتن در نزدیکی بسیاری از جاذبه‌های دیدنی قشم، شما را در مدیریت زمان و هزینه‌های سفرتان یاری می‌کند. گفتنی است که به دلیل فاصله اندک هتل مروارید قشم تا ساحل دریا، میهمانان هتل می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به ساحل زیبای خلیج فارس دسترسی داشته باشند و از چشم‌اندازهای دیدنی آن لذت ببرند. همچنین مجتمع تجاری سیتی سنتر در فاصله ۱۲ دقیقه‌ای با این هتل قرار گرفته و سهولت دسترسی به این مکان، بر مزایای اقامت در هتل مروارید قشم افزوده است. بنابراین اگر در پی یافتن هتلی با موقعیت مکانی بسیار مناسب هستید، هتل مروارید قشم می‌تواند یکی از برترین گزینه‌های اقامتی شما باشد.
با توجه به نکات و مزایای ذکر شده باید گفت که هتل مروارید قشم با هزینه مقرون به صرفه و خدمات مطلوب خود می‌تواند میزبان درخوری برای اقامت بازدیدکنندگان جزیره زیبای قشم باشد و لحظات لذت‌بخش و شیرینی را برای گردشگران رقم بزند.

اماکن نزدیک هتل مروارید قشم


فاصله هتل مروارید قشم تا شهربازی شهرداری قشم: ۱ کیلومتر
فاصله هتل مروارید قشم تا بازار ماهی‌فروش‌ها: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل مروارید قشم تا بندرگاه ذاکری: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل مروارید قشم تا پارک زیتون: ۴.۲ کیلومتر
فاصله هتل مروارید قشم تا غارهای خربس: ۱۴.۲ کیلومتر
فاصله هتل مروارید قشم تا مسجد رمچاه: ۱۹.۲ کیلومتر
فاصله هتل مروارید قشم تا جزایر ناز: ۲۷.۶ کیلومتر
امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است