search
menu

هتل کیمیا ۴ قشم

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل کیمیا ۴ قشم
اماکن نزدیک به هتل کیمیا ۴ قشم

درباره هتل کیمیا ۴ قشم


هتل سه ستاره کیمیا ۴ قشم واقع در بلوار برگ سبز، زیرمجموعه‌ای از هتل‌های کیمیا بوده و نخستین بار در سال ۱۳۹۲ افتتاح شده است. این هتل ۵ طبقه درمجموع ۱۳۶ تخت و ۴۴ واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت دارد. در سال ۱۳۹۵ جهت ارتقاء سطح کیفیت امکانات تعدادی از واحدهای هتل کیمیا ۴ (Kimia۴) مورد بازسازی قرار گرفت. موقعیت هتل در جزیره قشم بسیار خوب است و به اکثر مکان‌های دیدنی نظیر مرکز شهر، بازار قدیم قشم و امام زاده مظفر دسترسی آسان دارد. امکانات و خدمات عالی و استاندارد هتل کیمیا ۴ قشم در هر زمان رضایت و خرسندی مهمانان را توانسته به دست آورد. اینترنت وای فای رایگان در لابی و تمامی اتاق‌ها از جمله خدمات رایگان هتل می‌باشد.
همچنین، لازم به ذکر است هتل کیمیا ۴ پارکینگ ندارد.
در تمامی واحدهای اقامتی هتل کیمیا ۴ قشم تلویزیون، مبلمان، یخچال، مینی بار (با هزینه)، کمد لباس، تلفن، صندوق امانات، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی ، حمام و دمپایی وجود دارند. برخی اتاق‌ها شامل بالکن بوده و نمای اکثر اتاق‌ها دریا و برخی نمای شهر می‌باشند. زمان تحویل اتاق در هتل کیمیا ۴ قشم ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ساعت ۱۲ ظهر است. برای کودکان زیر ۷ سالی که از سرویس رایگان استفاده نکنند و همچنین برای کودکان بالای ۷ سال هزینه یک نفر محاسبه می‌گردد.
در این هتل رستوران وجود ندارد. سالن صبحانه جهت صرف صبحانه مهمانان و کافی شاپ برای صرف انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها در لابی هتل وجود دارند.
در لابی هتل کیمیا ۴ قشم با ظرفیت ۲۰ نفر، جهت رفاه مهمانان امکاناتی نظیر تلویزیون ال سی دی (LCD)، مبلمان، میز، اینترنت رایگان، دستگاه واکس کفش، صندوق امانات، آسانسور، سرویس بهداشتی، اتاق چمدان، آژانس مسافرتی و کپسول آتش نشانی فراهم شده‌اند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد.
پرسنل صبور و خوش برخورد هتل کیمیا ۴ قشم مهمانان را در رابطه با نیازها و سوال‌هایشان راهنمایی و هدایت می‌کنند. مهمانان می‌توانند برای درخواست خدماتی همچون لاندری، خشکشویی، اتو، خدمات تور، خدمات تهیه بلیط، فکس، فتوکپی، تاکسی سرویس، نهار در اتاق، روم سرویس و خدمات خانه داری به پذیرش هتل مراجعه کنند. تمامی کارکنان این هتل به زبان انگلیسی تسلط دارند و مهمانان خارجی می‌توانند بدون نگرانی از برقراری ارتباط با پرسنل در هتل کیمیا ۴ قشم اقامت کنند.
مهمانانی که قصد دارد از جاذبه‌ها و مکان‌های دیدنی جزیره قشم بازدید کنند، می‌توانند با مراجعه به پذیرش و درخواست خدمات تور و بلیط به راحتی در جزیره گشت و گذار کنند. همچنین، برای کسانی که به بازی بیلیارد علاقه‌ مند هستند، سالن بیلیارد در نظر گرفته شده است. می‌توانند از این امکان تفریحی بهره مند شوند.
هتل کیمیا ۴ قشم با امکانات کامل و خدماتی استاندارد و همچنین تلاش خوب پرسنل برای فراهم کردن اقامتی راحت و آسوده برای مهمانان در سفر به جزیره زیبای قشم بسیار مناسب است و شما را از هر لحاظ راضی و خوشنود خواهد ساخت.

اماکن نزدیک به هتل کیمیا ۴ قشم


فاصله هتل کیمیا ۴ قشم تا بازار سنتی قدیمی قشم: ۴۸۴ متر
فاصله هتل کیمیا ۴ قشم تا غار نمکدان: ۸۰۷ متر
فاصله هتل کیمیا ۴ قشم تا قلعه پرتغالی‌ها: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل کیمیا ۴ قشم تا بازار بزرگ بین‌المللی ستاره: ۳.۲ کیلومتر
فاصله هتل کیمیا ۴ قشم تا مجتمع تجاری سیتی سنتر: ۳.۷ کیلومتر
فاصله هتل کیمیا ۴ قشم تا مجتمع تجاری خلیج فارس: ۳.۷ کیلومتر
فاصله هتل کیمیا ۴ قشم تا پارک زیتون: ۶.۷ کیلومتر
فاصله هتل کیمیا ۴ قشم تا غارهای خوربس: ۱۴ کیلومتر
فاصله هتل کیمیا ۴ قشم تا دره ستارگان: ۲۳ کیلومتر
فاصله هتل کیمیا ۴ قشم تا جزایر ناز: ۲۷ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است