search
menu

هتل کیمیا ۳ قشم

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل کیمیا ۳ قشم
اماکن نزدیک هتل کیمیا ۳ قشم

درباره هتل کیمیا ۳ قشم


هتل کیمیا ۳ قشم هتلی از گروه هتل‌های کیمیا است که در قشم واقع شده است. این هتل سه ستاره در سال ۱۳۹۱ افتتاح و به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. هتل کیمیا ۳ در ساختمانی چهار طبقه در بلوار آزادگان قشم قرار دارد و بطور کلی دارای ۲۴ اتاق و سوئیت است.
بلوار آزادگان به نقاط مختلف شهر متصل است و میهمانان هتل کیمیا ۳ دسترسی آسانی به سایر نقاط قشم و جاذبه‌های آن مانند مرکز شهر، بازار قدیم، و بسیاری مراکز تجاری خواهند داشت. کیمیا ۳ گرچه به مراکز تجاری و مرکز شهر نزدیک است اما ساختمان هتل در محیطی آرام و به دور از هیاهوی روزمره این مکان‌ها قرار دارد و میهمانان هتل اقامتی مملو از آرامش را در هتل کیمیا ۳ خواهند داشت. خدمات روم سرویس به اتاق‌های کیمیا ۳ ارائه می‌شود و اتاق‌های این هتل همگی دارای تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، بالکن و سیستم گرایش و سرمایش هستند.
کیمیا ۳ برای آسایش بیشتر میهمانان خود کمد لباس، دراور، دمپایی، رخت آویز، لوازم بهداشتی و حمام نیز در اتاق‌ها قرار داده است. هتل کیمیا ۳ قشم برای امنیت بیشتر میهمانانش سیستم اعلام حریق و سیستم اطفاء حریق نیز در تمامی اتاق‌ها تعبیه کرده است. در اتاق‌های کیمیا ۳ تلفن نیز قرار دارد تا میهمانان با آسودگی خاطر با بخش پذیرش و یا دیگر افراد ارتباط برقرار کنند.
میهمانان فعال در فضای مجازی که دسترسی به اینترنت برای‌شان اهمیت فراوانی دارد، در هتل کیمیا ۳ دسترسی رایگانی به اینترنت خواهند داشت. بد نیست این میهمانان بدانند که اینترنت کیمیا ۳ به صورت نامحدود در اختیارشان قرار دارد.
اتاق‌های کیمیا ۳ فاقد چای‌ساز است و میهمانان باید برای نوشیدن چای یا قهوه به کافی شاپ هتل مراجعه کنند. هتل کیمیا ۳ قشم دارای آسانسور در طبقات بوده و میهمانان برای رفت وآمد به طبقات مشکلی نخواهند داشت. در بخش لابی هتل امکان دسترسی به خدمات مختلف مانند فتوکپی، فکس، تلفن، تلویزیون و پرینتر وجود دارد. میهانانی که دسترسی به اینترنت برای‌شان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است بد نیست بدانند که علاوه بر اینترنت در اتاق، در لابی هتل نیز دسترسی نامحدودی به اینترنت خواهند داشت.
هتل کیمیا ۳ فاقد باشگاه و سالن ورزشی است اما سالن بیلیارد زیبایی دارد که علاقه‌مندان به این ورزش می‌توانند از آن استفاده کنند. جالب است بدانید که میهمانان در هتل کیمیا ۳ قشم از خدمات تور نیز بهره خواهند برد و اگر احتیاج به خرید بلیط و سفر به دیگر نقاط را داشته باشند می‌توانند از آژانس مسافرتی هتل استفاده کنند. کیمیا ۳ برای رفاه و آسایش میهمانان خود تاکسی سرویس نیز در محوطه هتل فراهم کرده است.
گرچه هتل دارای تاکسی سرویس است اما متاسفانه ترانسفر فرودگاهی ندارد. کیمیا ۳ پذیرش بیست و چهار ساعته دارد که در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی و خدمت رسانی به میهمانان هتل است. خدمت رسانی و برخورد کارکنان هتل از نقاط قوت کیمیا ۳ است که نتیجه وسواس این گروه هتل در انتخاب کادر هتل است. میهمانانی که با ماشین شخصی سفر کرده‌اند نگرانی‌ای از بابت جای پارک و هزینه آن نخواهند داشت زیرا کیمیا ۳ به فکر این میهمانان بوده و پارکینگ رایگان در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد اما بد نیست بدانید که ظرفیت این پارکینگ تنها به اندازه ۱۰ خودرو است.

اماکن نزدیک هتل کیمیا ۳ قشم


فاصله هتل کیمیا ۳ قشم تا قلعه پرتغالی‌ها: ۲.۷ کیلومتر
فاصله هتل کیمیا ۳ قشم تا مجتع تجاری سیتی سنتر: ۳.۸ کیلومتر
فاصله هتل کیمیا ۳ قشم تا پارک زیتون: ۷.۲ کیلومتر
فاصله هتل کیمیا ۳ قشم تا دره ستارگان: ۲۲ کیلومتر
فاصله هتل کیمیا ۳ قشم تا روستای لافت: ۵۷ کیلومتر
فاصله هتل کیمیا ۳ قشم تا جنگل‌های حرا: ۶۰ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است