search
menu

هتل کیمیا ۲ قشم

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل کیمیا ۲ قشم
اماکن نزدیک هتل کیمیا ۲ قشم

درباره هتل کیمیا ۲ قشم


هتل کیمیا ۲ قشم دومین هتل از گروه هتل‌های چهار گانه کیمیا است که در ورودی اول شهرک سام و زال قشم قرار گرفته است. این هتل ۳ ستاره در سال ۱۳۹۱ با ۱۵ اتاق و سوئیت در چهار طبقه افتتاح شد( میهمانان هتل برای رفت و آمد در طبقات از آسانسور استفاده خواهند کرد). کیمیا ۲ از همان سال‌های اولیه فعالیت خوب و چمگیری داشت اما با این حال مدت کمی از فعالیتش گذشته بود که برای بازسازی و تعمیرات فعالیت خود را متوقف کرد.
این هتل پس از اینکه در سال ۱۳۹۵ تحت بازسازی قرر گرفت و سطح خدمات خود را ارتقاء و امکانات خود را به روز رسانی کرد، فعالیت خود را از سر گرفت. هتل کیمیا ۲ قشم از نظر مکانی در موقعیت بسیار خوبی است. از یک سو نزدیکی به مراکز تجاری از اتلاف وقت جلوگیری کرده و از سویی دیگر نزدیکی به مرکز شهر دسترسی میهمانان به سایر نقاط و جاذبه‌های قشم را آسان کرده است. گرچه نزدیکی به مرکز شهر و مراکز خرید مزیت فوق العاده هتل کیمیا نسبت به سایر هتل‌ها است اما این هتل معایبی نیز دارد که آن را می‌توان نبود برخی امکانات مانند استخر و پارکینگ اختصاصی نام برد. البته میهمانانی که دارای تومبیل شخصی هستند می‌توانند خودروی خود رابا رعایت نکات ایمنی در خیابان‌های اطراف هتل پارک کنند.اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل کیمیا ۲ قشم دارای امکانات مختلفی مانند بالکن، مبلمان، یخچال، دراور، رخت آویز، کمد لباس، دمپایی، حمام، لوازم بهداشتی مورد نیاز و سرویس بهداشتی فرنگی است. خدمات روم سرویس و صبحانه در اتاق‌های هتل نیز ارائه می‌شود. اتاق‌های هتل کیمیا ۲ قشم مینی بار نیز دارند که البته استفاده از آن شامل هزینه خواهد بود.
تمامی اتاق‌های هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایش و سرمایش هستند. کیمیا ۲ برای سرگرمی میهمانانش در تمامی اتاق‌ها تلویزیون و شبکه پخش فیلم قرار داده است. منظره پیش روی اتاق‌های کیمیا ۲ نمایی از خیابان‌های پر جنب و جوش قشم است که میهانان با استفاده از بالکن اتاق‌ها می‌توانند به تماشای این انرژی رایج در خیابان‌ها سرگرم شوند. میهمانان در تمامی اتاق‌های هتل امکان اتصال به اینترنت را خواهند داشت. اتاق‌های کیمیا ۲ فاقد امکاناتی مانند چای ساز و صندوق امانات هستند. هتل کیمیا ۲ خدماتی مانند ترانسفر رفت و برگشت را نیز ارائه می‌کند که البته استفاده از این خدمات ترانسفر شامل هزینه خواهد بود. هتل کیمیا ۲ قشم کادری بسیار حرفه‌ای و آموزش دیده دارد که در هرساعتی از روز با رویی گشاده آماده پذیرایی از میهمانان‌اند.
پذیرش هتل نیز به صورت بیست و چهار ساعته آماده پاسخگویی و راهنمایی میهمانان است. دیگر خدمات و امکانات هتل کیمیا ۲ قشم شامل اتاق چمدان، تلفن، صندوق امانات، دستگاه فتوکپی و فکس و پرینتر، تاکسی سرویس و خدمات خانه داری است. میهمانان در لابی هتل امکان اتصال به اینترنت را خواهند داشت. اینترنت لابی هتل کیمیا ۲ قشم نه تنها رایگان است بلکه حجم مصرفی مشخصی نداشته و به صورت نامحدود در اختیار میهمانان هتل قرار گرفته است. هتل کیمیا ۲ قشم کافی شاپ مدرنی نیز دارد که برای نوشیدن فنجانی قهوه و یا میان وعده‌ای خوشمزه گزینه مناسبی است. هتل کیمیا ۲ قشم فاقد آژانس مسافرتی، خدمات کرایه اتومبیل، چایخانه سنتی، خدمات CIP یا تشریفاتویژه، صرافی و مرکز خرید است. البته کیمیا ۲ به مرکز خرید احتیاجی ندارد چرا که بسیاری از مراکز خرید مشهور قشم در اطراف آن قرار دارند.

اماکن نزدیک هتل کیمیا ۲ قشم


فاصله هتل کیمیا ۲ قشم تا غار نمکدان: ۲.۳ کیلومتر
فاصله هتل کیمیا ۲ قشم تا قلعه پرتغالی‌ها: ۲.۷ کیلومتر
فاصله هتل کیمیا ۲ قشم تا بازار سنتی قدیم قشم: ۳.۲ کیلومتر
فاصله هتل کیمیا ۲ قشم تا میدان امام قلی خان: ۳.۶ کیلومتر
فاصله هتل کیمیا ۲ قشم تا مجتع تجاری سیتی سنتر: ۳.۸ کیلومتر
فاصله هتل کیمیا ۲ قشم تا مجتمع تجاری خلیج فارس: ۳.۸ کیلومتر


امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است