search
menu

بوتیک هتل ایرمان قشم

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره بوتیک هتل ایرمان قشم
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره بوتیک هتل ایرمان قشم


بوتیک هتل ایرمان قشم در نیمه دوم سال ۱۳۹۶ درهای خود را به روی میهمانان جزیره زیبای قشم باز کرد. اگرچه بوتیک هتل ایرمان قشم دارای ساحل اختصاصی نیست اما فاصله کمی تا ساحل دارد. اگر تصمیم دارید با با ماشین شخصی خود به جزیره قشم سفر کنید می توانید از پارکینگ این هتل استفاده کنید.
طراحی داخلی این هتل به سبک مدرن و سنتی در ۵ طبقه است. فضای هتل و اتاق‌هایش به حدی جذاب و صمیمی است که به محض ورود دل شما را می‌رباید. اتاق‌های این هتل مجهز به امکاناتی مانند سیستم گرمایش و سرمایش، صندوق امانات، تلویزیون، مینی بار، کمد لباس، میز کار، حمام به همراه تمام لوازم بهداشتی می‌باشد. همچنین برای راحتی مسافران امکان صرف صبحانه در اتاق نیز وجود دارد. برای دسترسی همیشگی میهمانان به نوشیدن چای دراتاق‌هایشان، چای ساز قرار گرفته است. همچنین فضایی هم برای نشتن در اتاق‌ها به همراه مبلمان و میز تعبیه شده است. کف اتاق های هتل به خوبی با کفپوش‌هایی پوشیده شده است تا تداعی کننده گرما و صمیمیت خانه باشد.
دسترسی به فضای مجازی از طریق اینرنت وای فای به صورت رایگان در سراسر هتل فراهم شده است. اگر با هدف کار به قشم سفر می‌کنید، بوتیک هتل ایرمان با وجود امکاناتی چون فتوکپی، پرینتر و فکس نیازهای کاری و اداری شما را مرتفع می‌کند که از این رو مکان مناسبی برای اقامت شماست. برای رفاه و آسایش بیشتر مسافران خدماتی چون پاسخگویی ۲۴ ساعته، واکس کفش، ترنسفر رفت و برگشت به فرودگاه در صورت پرداخت هزینه اضافی ارائه می‌شود. با انتخاب این هتل برای اقامت در قشم می‌توانید به مراکز خریدی چون سیتی سنتر ۱ و ۲، ستاره، پردیس و فردوسی در فاصله نه چندتان دوری از هتل بروید. میهمانان این هتل کیفیت مناسب صبحانه، برخود گرم و مودبانه کارکنان هتل و همچنین نزدیکی هتل به مراکز خرید قشم را جز مزیت‌های بوتیک هتل ایرمان برشمردند.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا میدان امام قلی خان ۴۵۵ متر
فاصله تا مجتمع تجاری سیتی سنتر ۷۲۷ متر
فاصله تا مجتمع تجاری خلیج فارس ۷۲۷ متر
فاصله تا بازار بزرگ بین المللی ستاره ۱ کیلومتر و ۶۵۹ متر
فاصله تا غار نمکدان ۳ کیلومتر و ۶۴ متر
فاصله تا قلعه پرتغالی ها ۳ کیلومتر و ۸۳ متر


امکانات هتل
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است