search
menu

هتل ایران زمین قشم

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ایران زمین قشم
امکانات عمومی هتل ایران زمین قشم
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل ایران زمین قشم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل ایران زمین قشم


مجتمع اقامتی ایران زمین در جزیره قشم به عنوان هتلی ۲ ستاره شناخته می شود و این مجتمع در سال ۱۳۹۱ فعالیت خود آغاز کرده است. لابی هتل دارای ظرفیت ۱۰ نفر و رستوران هتل نیز دارای ظرفیت ۵۲ نفر است و ظرفیت ۱۴۷ نفر را دارد. از نکات قابل توجه در هتل ایران زمین قشم نزدیکی آن به ساحل دریا است و چشم انداز زیبایی رو به دریا دارد. در هر ساعتی از شبانه روز می توانید به کنار ساحل بروید و قدم بزنید. همچنین تفریحات دریایی و رستوران نیز جزو امتیازات این هتل به شمار می روند. از لحاظ موقعیت مکانی این مجتمع در نزدیکی پارک زیتون واقع شده است و دسترسی آسانی به مراکز خرید دارد.
هتل ایران زمین در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفته است و یکی از محل های مناسب برای اقامت در هنگام سفر به جزیره قشم به شمار می رود و سفر خاطره انگیزی را تجربه خواهید کرد، مطمئنا در هنگام رزرو بلیط هواپیما با انتخاب این هتل به عنوان محل اقامت از هر لحاظ راحت خواهید بود. همچنین به دلیل فاصله اندک واحدهای اقامتی به ساحل به راحتی میهمانان با پیاده روی می توانند به ساحل دسترسی داشته باشند. مرکز غواصی نگین ساحل قشم نیز در فاصله ۱ کیلومتری این مجتمع واقع شده است. پارک زیتون و مرکز خرید سیتی سنتر نیز به Iran Zamin Beach Resort بسیار نزدیک هستند. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۴ سال رایگان است و برای کودکان بالای ۴ سال نیز در صورت عدم استفاده از سرویس خواب جداگانه رایگان است. برای بقیه افراد هزینه کامل دریافت می گردد.

امکانات عمومی هتل ایران زمین قشم


به دلیل نزدیکی به ساحل اختصاصی هتل باغ ایران زمین می توانید از هوای مطبوع جزیره لذت ببرید. امکانات عمومی این مجتمع نیز شامل آلاچیق های زیبا، تاکسی سرویس، خشکشویی، کافی شاپ، رستوران، فضای پیاده روی و پارکینگ روباز است. مجتمع اقامتی ایران زمین پرسنلی مجرب و آموزش دیده دارد و به صورت ۲۴ ساعته فعالیت می کنند و آماده میزبانی از میهمانان گرامی هستند. توجه داشته باشید که در هنگام اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را ندارید. در قسمت لابی در صورت نیاز می توانید به انبار چمدان دسترسی داشته باشید و همچنین اینترنت وای فای رایگان ارائه می شود. در صورتی که برای سفرکاری عازم جزیره قشم هستید با انتخاب این هتل می توانید به امکاناتی نظیر فتوکپی و فکس دسترسی داشته باشید. برای گشت و گذار در سطح شهر می توانید از گشت های هتل بهره مند شوید که دارای هزینه جداگانه است. به دلیل هم سطح بودن واحدهای اقامتی نیازی به آسانسور نیست و مسافران با مشکلات جسمانی و معلولیت می توانند به راحتی دسترسی داشته باشند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق در هتل ایران زمین قشم عبارتند از اتاق دوتخته دوبل، اتاق دوتخته توئین، اتاق سه تخته، اتاق چهارتخته. واحدهای اقامتی در این هتل به صورت مجزا و به شکل ویلایی هستند که در محوطه ای وسیع پراکنده شده اند و برخی از این واحدها چشم انداز بسیار زیبایی رو به خلیج فارس دارد. امکانات اتاق های این هتل شامل یخچال، چای ساز، رخت آویز، تلویزیون، تلفن، مینی بار با هزینه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مبلمان، گاوصندوق، آب رایگان، کمد لباس است. همه اتاق ها نیز به طور مرتب و رایگان نظافت می شوند. حمام های موجود در داخل واحدهای اقامتی نیز شامل دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، دمپایی، حوله، لوازم بهداشتی و سشوار هستند.

فاصله هتل ایران زمین قشم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل قشم: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا غار خربس: ۱۰.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز غواصی و تفریحات دریایی نگین ساحل قشم: ۱۲.۳ کیلومتر
فاصله تا سیتی سنتر قشم: ۱۲.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک میدان حافظ: ۱۲.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک زیتون: ۱۲.۳ کیلومتر
فاصله تا بازار قدیم قشم: ۱۵.۲ کیلومتر
فاصله تا درگهان: ۲۶.۹ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است