search
menu

هتل آپارتمان شادناز ۲ قشم

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
معرفی هتل‌آپارتمان شادناز۲ قشم
امکانات هتل‌آپارتمان شادناز۲ قشم
خدمات هتل‌آپارتمان شادناز۲ قشم
واحدهای اقامتی هتل‌آپارتمان شادناز۲ قشم
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری از هتل‌آپارتمان شادناز۲ قشم

معرفی هتل‌آپارتمان شادناز۲ قشم


جزیره قشم بزرگ‌ترین جزیره خلیج فارس است و بخشی از استان هرمزگان به‌حساب می‌آید. این جزیره مناظر طبیعی شگفت‌انگیزی دارد که نمونه آن را در هیچ کجای ایران نمی‌توانید پیدا کنید. وجود امکانات رفاهی و تفریحی گسترده، مراکز تجاری بسیار و مناظر طبیعی زیبا و اعجاب‌انگیز همگی دست‌به‌دست هم سپرده‌اند تا جزیره قشم به یکی از محبوب‌ترین قطب‌های گردشگری کشور تبدیل گردد و هرساله مسافران زیادی را از سراسر ایران به خود جذب کند. غار نمکدان از آن دسته از جاذبه‌های بسیار زیبا و رازآلود جزیره قشم است که به‌هیچ‌وجه نباید تماشای آن را از دست دهید. وجود جریانی روان از نمک در کف غار و قندیل‌های بلورین بسیار زیبایی که از سقف غار آویزان شده‌اند منظره‌ای فوق‌العاده را خلق می‌کنند که بدون شک از تماشای آن سیر نخواهید شد. هتل‌آپارتمان شادناز۲ قشم در این جزیره زیبا واقع شده است و با امکانات و خدماتی که به مهمانان خود ارائه می‌دهد توانسته است نظر بسیاری از مسافران جزیره را به سمت خود جذب کند. شما می‌توانید با خرید بلیط هواپیما ارزان ضمن سفر به جزیره زیبای قشم در هتل‌آپارتمان شادناز۲ اقامت داشته باشید و سفری هیجان‌انگیز را تجربه کنید.

امکانات هتل‌آپارتمان شادناز۲ قشم


هتل‌آپارتمان شادناز۲ قشم موقعیت دسترسی بسیار خوبی را برای مهمانان خود فراهم کرده است تا در طول اقامت احساس رضایت کامل داشته باشند و هیچ کمبودی را احساس نکنند. این هتل با اسکله تفریحی قشم تنها ۷۵۰ متر فاصله دارد و مسافران می‌توانند در هر زمان که مایل هستند با طی مسافتی کوتاه به اسکله برسند و با آرامش تمام به تماشای ساحل نیلگون خلیج فارس بپردازند یا از تفریحات و امکاناتی که در آنجا قرارگرفته است استفاده کنند و لحظات خوبی را برای خود رغم بزنند. علاوه بر آن، مهمانان می‌توانند با طی یک مسافت کوتاه ۸۰۰ متری از هتل به مرکز تجاری ستاره برسند و در همان نزدیکی هتل به خرید و گشت‌وگذار بپردازند. پارکینگ هتل تا ۴ ماشین ظرفیت دارد و به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.
اینترنت پرسرعت نیز جزء امکاناتی است که مهمانان می‌توانند به‌صورت رایگان و نامحدود در فضای لابی و تمام اتاق‌ها از آن استفاده کنند. هتل دارای سیستم اعلام حریق نیز است که امنیت و آرامش کامل را برای مسافران فراهم می‌کند. اتاق چمدان هتل نیز در اختیار مسافران قرار دارد تا مهمانان برای نگهداری از وسایل اضافه خود مشکلی نداشته باشند.

خدمات هتل‌آپارتمان شادناز۲ قشم


هتل‌آپارتمان شادناز ۲ قشم علاوه بر امکانات خوبی که دارد خدمات گسترده‌ای را نیز به مهمانان خود ارائه می‌دهد. کارد مجرب هتل صمیمانه و محترمانه از مسافران استقبال می‌کنند و پذیرش هتل نیز به‌صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت‌رسانی به مسافران است. این هتل‌آپارتمان دارای خدمات خشک‌شویی است و خیال مهمانان را از بابت شست و شوی لباس‌هایشان راحت می‌کند. صندوق امانات هتل نیز در اختیار مسافران قرار دارد و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا با خیال راحت اشیاء گران‌قیمت و ارزشمند خود را در آن به امانت بسپارند و نگران گم شدن آن‌ها نباشند. هتل دارای خدمات خانه‌داری نیز است و خیال مسافران را از بابت نظافت واحدهای اقامتی راحت می‌کند.

واحدهای اقامتی هتل‌آپارتمان شادناز۲ قشم


هتل‌آپارتمان شادناز۲ قشم در سال ۱۳۹۳ بنا شده است و ساختمانی نوساز دارد. این هتل‌آپارتمان سه طبقه دارد و دارای ۹ باب اتاق است که درمجموع ظرفیت تخت‌های آن به ۴۹ تخت می‌رسد. انواع واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق ۲ نفره، سوئیت دو نفره یکخوابه و سوئیت چهارنفره دوخوابه است که مهمانان می‌توانند بر اساس نیاز خود یکی را به‌دلخواه انتخاب کنند.

امکانات واحدهای اقامتی


از امکانات واحدهای اقامتی هتل شادناز۲ قشم می‌توان به مبلمان، تلویزیون، حمام، دمپایی، بالکن، دراور، کمد لباس، رخت‌آویز، لوازم بهداشتی و... اشاره کرد که تمامی این‌ها دست‌به‌دست می‌دهند تا مسافران در طول اقامت کمبودی نداشته باشند و از سفر لذت ببرند.

فاصله اماکن مهم و گردشگری از هتل‌آپارتمان شادناز۲ قشم


فاصله تا قلعه پرتغالی‌ها: ۱ کیلومتر
فاصله تا مجتمع تجاری سیتی سنتر: ۲ کیلومتر
فاصله تا پارک: ۷ کیلومتر
فاصله تا دره ستارگان: ۲۱ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است