search
menu

هتل قباد قشم

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل قباد قشم
اماکن نزدیک هتل قباد قشم

درباره هتل قباد قشم


هتل قباد قشم از خاص‌ترین هتل‌های قشم به لحاظ مکانی است. این هتل با موقعیت ویژه‌ای که دارد جزو ایده آل‌ترین گزینه‌های اقامتی در قشم است. فرقی ندارد بخواهید به مراکز خرید بروید یا سری به آب‌های نیلگون خلیج فارس بزنید اگر در هتل قباد قشم اقامت داشته باشید، در هر حالت دسترسی آسانی به هر دو( مراکز خرید و دریا) خواهید داشت. میهمانانی که عشق پیاده روی هستند شیفته اقامت در هتل قباد قشم خواهد شد زیرا فاصله این هتل با بسیاری از مراکز خرید و جاذبه‌های قشم در حد چند دقیقه پیاده روی است تا حدی که میهمانان مقیم هتل قباد قشم دیگر نیازی به اتومبیل نخواهند داشت زیرا بسیاری از مراکز و نقاط دیدنی قشم تنها با چند دقیقه پیاده روی در دسترس خواهند بود.
این هتل آپارتمان ۱۶ باب اتاق دارد که در چهار طبقه آن پراکنده‌اند اما میهمانان نگرانی‌ای در مورد استفاده از پله‌ها نخواهند داشت زیرا هتل قباد قشم دارای آسانسور بوده و میهمانان به ویژه معلولان و سالمندان به راحتی بین طبقات رفت و آمد خواهند کرد. این هتل۲ ستاره برای اولین بار در سال ۱۳۹۰ فعالیت رسمی خود را آغاز کرد اما ۵ سال بعد در سال ۱۳۹۵ برای بهبود خدمات و ارتقای سطح کیفیت امکانات تحت بازسازی و مرمت قرار گرفت. اتاق‌های هتل قباد قشم پنجره‌های نسبتا بزرگی دارند که به خوبی نور اتاق‌ها را در طول روز تامین می‌کنند.
در داخل اتاق‌های هتل قباد قشم امکانات مختلفی مانند یخچال، دراور، کمد لباس، مبلمان و مینی بار قرار گرفته و خدماتی مانند روم سرویس و صبحانه ارائه می‌شود. اگر میهمانان در هتل قباد قشم اقامت کرده و حوصله‌شان سر رفت کافی است پرده را کنار زده و از بالکن اتاق منظره بیرون هتل که شامل خیابان‌ها کوچه‌های قشم است را تماشا کنند به ویژه آسمان شب که دنیای شکوهمند و با ارزشی برای تماشا و نظاره است. تلویزیون با شبکه پخش فیلم نیز برای سرگرمی در اتاق‌ها قرار داده شده تا میهمانان پای جعبه جادو نشسته و از برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود لذت ببرند. بد نیست بدانید که میهمانان هتل قباد قشم در اتاق‌های هتل نیز امکان دسترسی و اتصال به اینترنت رایگان و نامحدود هتل خواهند داشت. سرویس بهداشتی داخل اتاق‌های هتل قباد قشم در دو نوع فرنگی و ایرانی بوده و حمام اتاق‌ها مجهز به لوازم بهداشتی مورد نیازی مانند حوله و مسواک هستند. تمامی اتاق‌های این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع و مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش هستند.
اتاق‌های هتل قباد قشم فاقد صندوق امانات و چای ساز هستند. میهمانان با اقامت در هتل قباد قشم دیگر نیازی به خارج شدن از هتل برای دسترسی به خدمات مسافرتی نخواهند داشت و در داخل هتل به خدمات گردشگری و مسافرتی مانند آژانس مسافرتی، خدمات تور و خدمات تهیه بلیط دسترسی خواهند داشت. دیگر خدمات و امکاناتی که با اقامت در هتل قباد قشم در دسترس میهمانان قرار می‌گیرد شامل آسانسور، صندوق امانات، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، خدمات باربری، کرایه اتومبیل بدون راننده، خدمات تهیه بلیط و اینترنت در لابی است.

اماکن نزدیک هتل قباد قشم


فاصله هتل قباد قشم تا بازار بزرگ بین المللی ستاره: ۰.۴۶ کیلومتر
فاصله هتل قباد قشم تا غار نمکدان: ۰.۹۷ کیلومتر
فاصله هتل قباد قشم تا قلعه پرتغالی‌ها: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل قباد قشم تا بازار سنتی قدیم قشم: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل قباد قشم تا میدان امام قلی خان: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل قباد قشم تا مجتمع تجاری سیتی سنتر: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل قباد قشم تا غارهای خربس: ۱۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل قباد قشم تا دره ستارگان: ۲۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل قباد قشم تا جزیره هنگام: ۵۲.۹ کیلومتر
فاصله هتل قباد قشم تا روستای لافت: ۵۷.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است