search
menu

هتل هرموز جزیره هرمز

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل رستوران هرموز جزیره هرمز
اماکن نزدیک هتل رستوران هرموز هرمز

درباره هتل رستوران هرموز جزیره هرمز


هتل رستوران هرموز، هتلی تمیز و نوساز، واقع در جزیره زیبا و دیدنی هرمز است که در جنب اسکله چندمنظوره قرار گرفته است. این هتل، که لقب تنها هتل سه ستاره جزیره هرمز را یدک می‌کشد، در هیئت و شمایل شبیه کشتی مسافربری طراحی و از واحدهای اقامتی بسیار شیک و تمیزی تشکیل شده است. میهمانان با اقامت در هتل رستوران هرموز هرمز قادر خواهند بود که از تماشای مناظر رؤیایی و شگفت‌انگیز جزیره هرمز، جزیره رنگارنگی که آوازه‌ زیبایی‌های آن مرزهای کشورمان را درنوردیده است، لذت ببرند.
همان‌طور که اشاره شد، هتل رستوران هرموز هرمز هتلی تازه تأسیس است. این هتل در سال ۱۳۹۸ با معماری منحصربه‌فردی در دو طبقه و ۱۴ واحد اقامتی احداث گردید. واحدهای اقامتی این هتل که با پلان‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته رزرو می‌شوند، از دکوراسیونی زیبا تشکیل و به‌تمامی امکانات رفاهی موردنیاز برای اقامتی لذت‌بخش، مجهز شده‌اند. گفتنی است که در هر یک از اتاق‌های هتل رستوران هرموز هرمز یخچال کوچکی گنجانده شده تا میهمانان هتل قادر باشند نوشیدنی‌های خود را خنک میل کنند. همچنین کلیه واحدهای اقامتی هتل رستوران هرموز هرمز از مبلمانی شیک و تختخواب‌هایی راحت و تمیز برخوردار بوده و به امکاناتی نظیر اسپیلت، کمد لباس، تلویزیون، رخت‌آویز، سرویس بهداشتی فرنگی و لوازم بهداشتی استحمام مجهز شده‌اند.
بی‌تردید مهم‌ترین مزیت اقامت در هتل رستوران هرموز هرمز، تماشای چشم‌انداز دیدنی دریا از پنجره اتاق‌های خوش‌منظره این هتل است. پنجره‌های این هتل، رو به منظره آرامش‌بخش و رؤیایی دریای نیلگون خلیج‌فارس گشوده می‌شوند؛ چشم‌اندازی که اقامت در هتل رستوران هرموز هرمز را در ذهن هر میهمانی جاودانه خواهد کرد.
علاوه بر امکانات فوق، هتل رستوران هرموز هرمز از رستورانی جادار و زیبا تشکیل شده که قادر است انواع و اقسام غذاهای لذیذ ایرانی، گیاهی و دریایی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن طبخ و به میهمانان هتل ارائه دهد. ناگفته نماند که محیط رستوران هتل هرموز هرمز بسیار تمیز، آرامش‌بخش و زیبا بوده و لذت صرف غذا را دوچندان می‌کند. کافی‌شاپ هتل نیز همانند رستوران آن، از فضای بسیار دنج و مناسبی برخوردار بوده و با نوشیدنی‌های گرم و سرد و بستنی‌های خوشمزه خود، طعم اقامت در هتل هرموز هرمز را شیرین‌تر می‌کند.
بی‌دلیل نیست که هتل رستوران هرموز هرمز، در مدت‌زمان کوتاه تأسیس خود، بازخوردهای مثبت بسیاری از میهمانان دریافت کرده است؛ این هتل، علاوه بر داشتن امکاناتی فراوان، از اینترنت پرسرعت نیز بهره‌مند است. میهمانان هتل در طول اقامت خود می‌توانند با دسترسی به اینترنت وایفای هتل رستوران هرموز هرمز، به گشت‌وگذار در فضای مجازی بپردازند و تصاویر ثبت‌شده زیبای خود را از جزیره دیدنی هرمز، با دوستان خود در اینستاگرام به اشتراک گذارند.
از مهم‌ترین مزایای اقامت در هتل رستوران هرموز هرمز، امکان دسترسی به جاذبه‌های خیره‌کننده و تماشایی جزیره زیبای هرمز است. جاذبه‌هایی نظیر دره سکوت، الهه نمک، دره مجسمه‌ها، قلعه پرتغالی‌ها و .. از اماکن طبیعی زیبایی‌ است که میهمانان هتل هرموز هرمز در طول اقامت خود در این هتل می‌توانند در مدت‌زمانی کوتاه به آن‌ها دسترسی داشته باشند. همچنین بازدید از بزرگ‌ترین فرش خاکی جهان که با خاک رنگارنگ جزیره بر ساحل آن طراحی گشته است- لذتی است ناب و تکرارناشدنی؛ لذتی که با اقامت در هتل رستوران هرموز هرمز تا ابد در خاطر شما ماندگار خواهد شد.
ازآنجایی‌که هتل رستوران هرموز هرمز، تنها هتل سه ستاره جزیره دیدنی هرمز است، بنابراین، برترین انتخاب شما برای اقامت در این جزیره بشمار می‌رود. هزینه مقرون‌به‌صرفه اتاق‌ها، کیفیت بالای امکانات و خدمات هتل و همچنین وجود کارکنانی مجرب و متعهد سبب شده است که هتل رستوران هرموز هرمز به گزینه‌ اقامتی بسیار مناسب برای میهمانان و گردشگران در این جزیره مبدل شود.

اماکن نزدیک هتل رستوران هرموز هرمز


فاصله هتل رستوران هرموز هرمز تا خانه تاریخی جری پولاک: ۹۸ متر
فاصله هتل رستوران هرموز هرمز تا قلعه پرتغالی‌ها: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل رستوران هرموز هرمز تا دره سکوت: ۴ کیلومتر
فاصله هتل رستوران هرموز هرمز تا غار نمکی: ۴.۲ کیلومتر
فاصله هتل رستوران هرموز هرمز تا دره مجسمه‌ها: ۹.۳ کیلومتر




امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است