search
menu

هتل هانی قشم

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل هانی قشم
امکانات و خدمات عمومی هتل هانی قشم
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هانی قشم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل هانی قشم


هتل هانی جزو نوسازترین هتل‌های جزیره چشم‌نواز قشم است که به تازگی افتتاح شده است. هتل هانی قشم هتلی چهارستاره است و دارای یک ساختمان چهار طبقه است. از آنجایی که هتل هانی قشم در یکی از اصلی‌ترین بلوارهای این شهر یعنی بلوار آزادگان قرار گرفته است؛ از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار است. با اقامت در هتل هانی سواحل چشم‌نواز جزیره قشم در چند قدمی شما قرار گرفته‌اند. بعلاوه میزبانی گرم و صمیمانه کارکنان این هتل و همچنین خدمات رفاهی مطلوب آن اقامت خوشی را در هتل هانی قشم برای شما به ارمغان می‌آورد. اگر شما هم عازم قشم شده‌اید و قصد دارید با خرید بلیط هواپیما سفر ‌کنید، خوب است بدانید که فاصله این هتل مجلل با فرودگاه حدودا ۶۳ کیلومتر است و در صورت تمایل می‌توانید از خدمات ترانسفر فرودگاهی در هتل هانی استفاده کنید تا تردد به فرودگاه قشم برایتان آسان شود.

امکانات و خدمات عمومی هتل هانی قشم


ستارهای بالای هتل هانی قشم خبر از امکانات رفاهی متنوع و کیفیت بالای خدمات عمومی آن می دهد. در حقیقت در هتل هانی قشم تلاش شده است تا خدمات رفاهی در حد و اندازه ستاره های هتل باشند و از طیف گسترده مناسبی برخوردار باشند. از جمله این امکانات می‌توان به اتاق چمدان، اینترنت وای‌فای رایگان در لابی و اتاق‌ها، لابی با فضای نسبتا وسیع، آسانسور، تاکسی سرویس، بخش راهنمای گردشگران، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، سالن کنفرانس با ظرفیت ۳۰ نفر، سرویس حمل و نقل چمدان مهمان، خدمات بیدارباش مهمان، نمازخانه، پله اضطراری، دستگاه واکس کفش، لاندری و سیستم اطفاء حریق است. بعلاوه در هتل هانی قشم با ارائه خدمات خاص امکان اقامت آن دسته از مهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند فراهم شده‌است. چنانچه سفر شما به قشم کاری است برای انجام اقدامات اداری خود نظیر تهیه فتوکپی، پرینت و ارسال فکس نیازی به خروج از هتل هانی قشم ندارید و می‌توانید از این خدمات در داخل هتل بهرمند شوید. همانطور که انتظار می‌رود هتل هانی قشم دارای یک پارکینگ اختصاصی است که مهمانان می‌توانند با خیالی آسوده ماشین خود را در آن پارک کنند. گفتنی است کارمندان پذیرش در هتل هانی قشم که همواره با خوشرویی پذیرای مهمانان هستند، توانایی صحبت به دو زبان انگلیسی و عربی دارند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


در هتل هانی قشم تعداد ۶۰ باب اتاق متفاوت وجود دارد که شامل اتاق‌های یکنفره تا سوئیت چهارنفره می‌شود. روی هم رفته اتاق‌های هتل هانی از طراحی دکوراسیون شیک و امروزی برخوردارند. اغلب اتاق‌ها دارای پنجره‌های نورگیر نسبتا بزرگی هستند که به منظره بیرونی هتل مشرف هستند و امکان استفاده از هوای تازه بیرون را به مهمان می‌دهند. سقف اتاق‌ها با کناف تزئین شده‌اند و دیوار اتاق‌ها نیز به کاغذدیواری‌‌هایی‌ در طرح‌های ساده و جذاب مزین شده‌اند، افزون بر این کف اتاق‌ها با موکت مرغوب پوشیده شده است تا برای اقامت کودکان بی‌خطر باشد. آسایش و راحتی مهمانان هتل هانی قشم با بهرمندی از امکانات رفاهی داخل اتاق‌ها تا حد زیادی فراهم شده‌است. از جمله این امکانات می‌توان به مواردی نظیر سرویس بهداشتی اختصاصی در اتاق‌ها، تلفن، کمد لباسی، یخچال، پاور سوئیچ، تلویزیون صفحه تخت، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، اسپیلت جهت سرمایش و گرمایش اتاق، لوازم بهداشتی در حمام، آب معدنی رایگان، مینی بار غیر رایگان و دمپایی اشاره کرد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


موقعیت مکانی هتل هانی قشم به گردشگران این جزیره زیبا امکان این را می‌دهد تا با طی‌کردن مسافتی کمتر از یک کیلومتر از مکان‌های دیدنی معروف قشم نظیر قلعه پرتغالی‌ها، شهربازی مجموعه سیتی سنتر قشم و موزه ژئوپارک دیدن کنند. اگر اهل گشت و گذارهای شهری و وقت گذرانی در سواحل حیرت انگیز خلیج فارس باشید نیز می‌توانید از تاکسی سرویس هتل هانی استفاده کنید و با گذراندن مسافت کوتاهی به سواحل زیبای قشم برسید. افزون بر این پیشنهاد می‌کنیم جهت بازدید از اماکن دیدنی قشم و لذت بردن از تفریحات منطقه از خدمات گشت شهری و تور داخلی که توسط راهنمایان گردشگری در هتل هانی قشم برگزار می‌شود نیز استفاده کنید. اگر هتل هانی قشم را برای اقامت خود انتخاب کردید خاطرتان باشد تا از لذت بازی و تفریح در سالن بیلیارد هتل هانی قشم نیز غافل نشوید زیرا بی‌شک می‌تواند خاطرات خوشی از اقامتتان در این هتل به جای بگذارد.

رستوران هتل


در هتل هانی قشم معمولا وعده صبحانه بصورت رایگان با اقامت مهمانان در نظر گرفته می‌شود و بصورت بوفه سرو می‌گردد. همچنین در رستوران هتل هانی قشم که در طبقه همکف قرار دارد انواع غذاهای سنتی ایرانی، فرنگی و فست فودها در وعده‌های غذایی ناهار و شام برای مهمانان تدارک دیده شده‌است.

فاصله هتل هانی قشم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه پرتقالی‌ها: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه ژئو پارک: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا بازار قدیم قشم: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا سیتی سنتر قشم: ۲.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است