search
menu

هتل ژئو پارک قشم

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ژئو پارک قشم
اماکن نزدیک هتل ژئو پارک قشم

درباره هتل ژئو پارک قشم


هتل ژئو پارک قشم یکی از بهترین هتل‌های ۳ ستاره قشم بوده که در میان گردشگرانی که به قشم سفر می‌کنند بسیار محبوب و معروف است. این هتل در سال ۱۳۸۱ افتتاح شد و سپس به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریانش و پیشرو بودن در زمینه هتلداری، چند سال بعد، یعنی در تاریخ ۱۳۹۴ بازسازی شده و مجددا مورد استفاده عموم قرار گرفت. این هتل ۲ طبقه‌ای، دارای ۳۰ باب واحد اقامتی تمیز و عالی بوده و با وجود ۸۵ تخت قادر است مسافران بسیاری را اسکان دهد. شما می‌توانید بسته به تعداد نفراتی که سفر می‌کنید، یکی از اتاق‌های تک‌خوابه، دوتخته، سه تخته روبه‌دریا را انتخاب کنید و لحظات تکرار نشدنی را در هتل ژئو پارک قشم تجربه کنید.
موقعیت قرارگیری این هتل بسیار خوب بوده و از لحاظ دسترسی به بسیاری از اماکن گردشگری و تفریحی بسیار عالی بوده و یک مزیت ویژه محسوب می‌شود که این امر همیشه یکی از دلایل بارز انتخاب این هتل توسط گردشگران بوده است. برای مثال شما می‌توانید با چند دقیقه پیاده‌روی به اماکنی نظیر غار خربس، قلعه پرتقالی و همچنین موزه ژئو پارک دسترسی داشته باشید و در کمترین زمان ممکن نیز به هتلتان بازگردید و استراحت کنید.
اما چیز دیگری که این هتل را بسیار محبوب‌تر کرده نزدیک بودن آن به ساحل نیلگون خلیج‌فارس است.
یعنی شما می‌توانید هر زمان که دلتان گرفت و یا هوس پیاده‌روی در کنار ساحل زیبای خلیج‌فارس را کردید، کمتر از چند دقیقه به ساحل برسید و از منظره زیبای آن نهایت لذت را ببرید. نزدیک بودن هتل ژئو پارک قشم به ساحل باعث شده تا برخی از اتاق‌های این هتل، چشم‌انداز بسیار جذابی روبه‌دریای خلیج‌فارس داشته باشند و گردشگرانی که این اتاق‌ها را برای اقامت انتخاب می‌کنند نیز از لذت غیرقابل وصفی برخوردار شوند. برای مثال تصور کنید، یکه روز قصد دارید غروب خورشید را داخل اتاقتان تماشا کنید و یا چه‌بسا صبح زود بیدار شده و طلوع خورشید را نظاره‌گر شوید. در چنین موقعیتی فقط کافیست با چک کردن زمان دقیق طلوع و یا غروب خورشید به منظره جذاب ساحل خیره شده و از دیدن چنین صحنه زیبایی نهایت لذت را ببرید.
یکی از بهترین زمان‌ها برای اقامت در این هتل فصل زمستان است، چرا که دمای هوای قشم در این فصل به متعادل‌ترین حالت خود رسیده و بهترین موقعیت برای گشت‌وگذار و ماجراجویی در شهر زیبای قشم می‌باشد. یعنی در اکثر نقاط کشور که همه درگیر سرما و روشن کردن بخاری و وسایل گرمایشی هستند، در این فصل مردم با لباس‌های تابستانی مشغول دیدوبازدید از اماکن تفریحی و خرید می‌شوند و از هوای مطلوب قشم لذت می‌برند. توجه داشته باشید که برای اقامت در بازه زمانی عید نوروز باید از قبل این هتل را رزرو کنید که پیشنهاد می‌کنیم از سه ماه قبل این کار را انجام داده تا در اسرا وقت بتوانید با مراجعه به هتل بدون هیچ مشکلی اتاقتان را تحویل بگیرید. چرا که در عید نوروز آمار مسافرت‌ها به حداکثر رسیده و اگر رزرو هتلتان را برای دقیقه ۹۰ موکول کنید ممکن است نتوانید برای اقامت در این هتل اتاقی پیدا کنید.

اماکن نزدیک هتل ژئو پارک قشم


فاصله هتل ژئو پارک قشم تا قلعه پرتقالی‌ها: ۷۴۳ متر
فاصله هتل ژئو پارک قشم تا غار نمکدان: ۸۶۲ متر
فاصله هتل ژئو پارک قشم تا بازار بزرگ بین‌المللی ستاره: ۲ کیلومتر
فاصله هتل ژئو پارک قشم تا مجتمع تجاری سیتی سنتر: ۳ کیلومتر
فاصله هتل ژئو پارک قشم تا مجتمع تجاری خلیج‌فارس: ۳ کیلومتر
فاصله هتل ژئو پارک قشم تا میدان امام قلی خان: ۳ کیلومتر
فاصله هتل ژئو پارک قشم تا پارک زیتون: ۵ کیلومتر
فاصله هتل ژئو پارک قشم تا غارهای خربس: ۱۴ کیلومتر
فاصله هتل ژئو پارک قشم تا مجتمع تجاری دودلفین درگهان: ۲۱ کیلومتر
فاصله هتل ژئو پارک قشم تا فرودگاه بین‌المللی قشم: ۵۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است