search
menu

هتل فولتون قشم

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل بوتیک فولتون قشم
اماکن نزدیک به هتل بوتیک فولتون قشم

درباره هتل بوتیک فولتون قشم


در سال ۱۳۹۴ هتل بوتیک فولتون قشم در بلوار خلیج فارس جزیره زیبا قشم افتتاح شد و به بهره برداری رسید. در هتل فولتون قشم (Fulton Hotel) درمجموع ۱۰۰ تخت و ۲۲ واحد اقمتی شامل اتاق، سوئیت و ویلا وجود دارند. تمامی واحدهای اقامتی در طبقات همکف و اول قرار دارند و هتل نیز فاقد آسانسور است. هتل فولتون قشم از سه ساختمان مجزا تشکیل شده و شامل یک ساختمان ویلا، یک ساختمان سوئیت و یک ساختمان آپارتمان می‌باشد. موقعیت مکانی این هتل در جزیره بسیار خوب است و نزدیک ساحل دریای خلیج فارس قرار دارد. محیط دلنشین و آرام هتل فولتون قشم اقامتی راحت و خاطره انگیز برای مهمانان فراهم می‌کند. ازجمله خدمات رایگان ارائه شده در هتل فولتون قشم اینترنت وای فای رایگان در لابی و واحدهای اقامتی و همچنین پارکینگ غیرمسقف رایگان با ظرفیت ۳۰ خودرو هستند. مهمانانی که با خودروی شخصی خود به جزیره قشم سفر کرده‌اند، از بابت پارک خودرویشان نگرانی نداشته باشند.
تمامی واحدهای اقامتی در هتل فولتون قشم دارای سیستم گرمایش و سرمایش، تلویزیون با شبکه پخش فیلم، یخچال، مینی بار (با هزینه)، آباژور، پاور سوئیچ، دراور، میز تحریر، چای ساز، مبلمان، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، امکان شارژ وسایل الکتریکی، اینترنت، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حمام و دمپایی هستند. در برخی اتاق‌ها بالکن نیز وجود دارد. همچنین نمای بعضی اتاق‌ها را دریا و بعضی‌ها را حیاط هتل تشکیل داده است.
مهمانان برای صرف وعده‌های غذایی می‌توانند به رستوران هتل با ظرفیت ۷۰ نفر در طبقه همکف مراجعه کرده و از غذاهای خوشمزه ایرانی و دریایی لذت ببرند. ساعات فعالیت رستوران برای صرف صبحانه از ۷:۳۰ تا ۹:۳۰، ناهار از ۱۲:۰۰ تا ۱۶:۰۰ و شام از ۱۹:۰۰ تا ۲۳:۰۰ می‌باشد.
کافی شاپ هتل فولتون قشم نیز در محوطه واقع شده و انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های خوشمزه را برای مهمانان آماده و سرو می‌کند. ساعات کاری این کافی شاپ از ۱۷:۰۰ تا ۲۳:۰۰ است. چایخانه سنتی هتل نیز برای استراحت و صرف نوشیدنی مکانی بسیار دنج و راحتی می‌باشد.
هتل بوتیک فولتون قشم برای مهمانانش امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی را در نظر گرفته و تمام سعی‌اش را برای ارائه هرچه بهتر و بیشتر آن‌ها در سطح عالی و استاندارد می‌کند. مهمانان می‌توانند برای گذراندن اوقات فراغت در هتل به باغچه هتل رفته و از فضای سبز آن لذت ببرند. در خارج از هتل فضایی برای نشستن و استراحت مهمانان فراهم شده که بسیار دنج است. همچنین مهمانان می‌توانند برای پیاده روی یا استراحت تا ساحل عمومی که به هتل نزدیک است، بروند و از آرامش دریا لذت ببرند. مهمانان ورزش‌کار و ورزش دوست نیز می‌توانند از استخر روباز هتل برای شنا و گرفتن حمام آفتاب استفاده کرده و یا به تنیس، فوتبال دستی، والیبال ساحلی و دوچرخه سواری بپردازند. خدمات ماساژ و سونا نیز در هتل ارائه داده می‌شوند. در هتل فولتون قشم هرگز حوصله مهمانان سر نخواهد رفت.
در لابی هتل فولتون قشم جهت مراعات حال مهمانان امکاناتی نظیر تلویزیون،مبل، میز، روزنامه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اینترنت، دستگاه واکس کفش، اتاق چمدان، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات و کپسول آتش نشانی موجود هستند.
تمامی کارکنان هتل فولتون قشم به زبان انگلیسی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به راحتی ارتباط برقرار می‌کنند. پرسنل پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز بسیار صمیمی و با حوصله هستند و مهمانان را در زمینه ارائه خدماتی ازقبیل لاندری، خشکشویی، اتو، روم سرویس، خدمات بیدارباش، صبحانه در اتاق، ناهار در اتاق، تبدیل ارز، خدمات تهیه بلیط، فتوکپی و فکس، خدمات اینترنتی، صندوق امانات، خدمات باربری، تاکسی سرویس، ترانسفر رفت و برگشت (با هزینه)، کرایه اتومبیل، خدمات برای معلولین، خدمات CIP (تشریفات ویژه)، خدمات تور و خانه داری راهنمایی و هدایت می‌کنند.
تمام تلاش کارکنان هتل فولتون قشم فراهم کردن اقامت راحت و دلنشین برای مهمانان است.

اماکن نزدیک به هتل بوتیک فولتون قشم


فاصله هتل فولتون قشم تا پارک زیتون: ۱.۹کیلومتر
فاصله هتل فولتون قشم تا غار نمکدان: ۸.۳ کیلومتر
فاصله هتل فولتون قشم تا بازار سنتی قدیم قشم: ۸.۵ کیلومتر
فاصله هتل فولتون قشم تا قلعه پرتغالی‌ها: ۸.۹ کیلومتر
فاصله هتل فولتون قشم تا بازار بزرگ بین‌المللی ستاره: ۱۰ کیلومتر
فاصله هتل فولتون قشم تا مجتمع تجاری خلیج فارس: ۱۰ کیلومترس
فاصله هتل فولتون قشم تا غارهای خوربس: ۱۵ کیلومتر
فاصله هتل فولتون قشم تا دره ستارگان: ۲۴ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است