search
menu

هتل ارم قشم

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ارم قشم
امکانات عمومی هتل ارم قشم
امکانات تفریحی هتل ارم قشم
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل ارم قشم
رستوران هتل ارم قشم
فاصله هتل ارم قشم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل ارم قشم


هتل ارم قشم هتلی ۴ ستاره در جزیره زیبای قشم است که افتتاح آن به سال ۹۵ برمی‌گردد، از آن زمان تاکنون تحولی عظیم در میزبانی از گردشگران جزیره زیبای قشم صورت گرفته است. این ساختمان دارای ۵ طبقه بوده که با قرار گرفتن در موقعیت مکانی عالی از چشم‌نوازی دریای خلیج‌فارس مدهوش خواهید شد و اقامتی متفاوت و به‌یادماندنی را تجربه خواهید کرد. هتل ارم قشم در طی سال‌های اخیر به عنوان هتلی نمونه مفتخر به کسب گواهی استاندارد خدمات گردشگری از سازمان منطقه آزاد قشم شده است که این امتیاز برای اولین بار به این هتل ۴ ستاره در جزیره قشم اعطا گردیده شده است. ساختمان این هتل در فضایی زیبا قرار دارد که در هنگام عصر یا شب بسیار تماشایی می‌شود. با اقامت در این هتل می‌توانید از جاهای دیدنی جزیره قشم مانندغار نمک، دره ستارگان، جنگل حرا و چندین جای دیگر بازدید کنید.

امکانات عمومی هتل ارم قشم


پرسنل در این مجموعه خوش‌برخورد و صمیمی بوده که جزو اصلی‌ترین امکانات هتل ارم به شمار می‌رود، همچنین بخش پذیرش ۲۴ ساعته در حال ارائه خدمات به مسافران هستند. لابی هتل ارم قشم مدرن بوده و دارای ظرفیت ۷۰ نفر است. از امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به سالن کنفرانس برای برگزاری جلسات کاری و سمینار، پارکینگ برای آن دسته از مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، خدمات تهیه بلیط و خدمات تور گردشگری برای معرفی جاهای دیدنی و گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های تماشایی جزیره قشم، تاکسی‌سرویس، نمازخانه، فضای سبز، دستگاه ATM برای دریافت پول نقد، مغازه‌ای برای فروش صنایع‌دستی که جزو امکانات ویژه‌ این هتل محسوب می‌شوند.

امکانات تفریحی هتل ارم قشم


از جمله امکانات تفریحی این هتل می‌توان به اتاق ماساژ اشاره کرد که بعد از گشت‌وگذار روزانه می‌توانید خودتان را به یک ماساژ بی‌نظیر مهمان کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل ارم قشم


هتل ارم قشم دارای ۹۶ اتاق و سوئیت اقامتی است که هریک از این واحدها در ۴ کلاس متفاوت دسته‌بندی‌شده‌اند. اتاق‌هایی که می‌توان از پنجره‌های آن‌ها چشم‌انداز زیبایی از دریای نیلگون را تماشا کرد، این اتاق‌ها دارای کلاس ویو دریا دسته‌بندی‌شده‌اند و بقیه اتاق‌ها در کلاس‌های A،B و C هستند که اتاق‌ها و سوئیت‌های کلاس B و C در لابی ۱ و ۲ واقع‌شده‌اند. در این لحظه ممکن است در ذهن شما سؤال پیش آید که بسته به نوع کلاس‌ها ذکرشده در اتا‌ق‌های هتل ارم قشم کیفیت امکانات ارائه‌شده نیز متفاوت هستند، اما بهتر است بدانید که تفاوت این کلاس‌ها تنها در ارتفاع و چشم‌انداز اتاق‌هاست و در بقیه امکانات هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. در سایت اصلی هتل ارم قشم تور مجازی ۳۶۰ درجه از اتاق‌ها و فضای هتل وجود دارد که با سر زدن به این تور مجازی می‌توانید تمامی قسمت‌های هتل مانند لابی، رستوران، محوطه هتل، زمین‌بازی کودکان، سفره‌خانه، کافی‌شاپ، اتاق‌ها، سالن ماساژ، سالن بیلیارد، پارکینگ و بخش‌های دیگر را تماشا کنید و سپس به خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل مشتاق شده و اقامتی خوش و به‌یادماندنی برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. به‌طورکلی اتاق‌های هتل ارم قشم دارای تلویزیون، تلفن، میز آرایشی، یخچال، حمام اختصاصی همراه با سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم تهویه مطبوع، چای‌ساز، صندوق امانت، مینی بار، اینترنت هستند. بااینکه دکوراسیون داخلی اتاق‌ها ساده هستند ولی درعین‌حال همگی چیدمان مدرنی دارند.

رستوران هتل ارم قشم


در ماه‌های گرم سال مسافران علاقه‌مند به سرو غذا در محوطه هتل یا در سفره‌خانه‌ هستند ولی در روزهای سرد می‌توانید به رستوران مدرن در داخل هتل ارم قشم سربزنید و با تماشای چشم‌اندازهای زیبایی از دریا وعده غذایی دل‌پذیر را نوش جان کنید. این رستوران دارای ۲ طبقه بوده و آماده میزبانی از مهمانان سراسر کشور و جهان هستند.

فاصله هتل ارم قشم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار سنتی قدیم قشم: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا غار نمکدان: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا قلعه پرتغالی‌ها: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک زیتون: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا غارهای خربس: ۱۳.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است