search
menu

هتل آپارتمان دنیز قشم

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان دنیز قشم
امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان دنیز قشم
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان دنیز قشم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان دنیز قشم


هتل آپارتمان دنیز قشم در سال ۱۴۰۲ در بازار قدیم قشم افتتاح شده است. هتل دنیز ساختمان نوسازی دارد و چشم‌انداز زیبایی از دریا از آن مشاهده می‌شود. Deniz Hotel گزینه مناسبی برای اقامت خانواده‌ها به شمار می‌رود. با انتخاب هتل آپارتمان دنیز از مزایای متنوعی برخوردار خواهید شد. یکی از ویژگی‌های خوب هتل آپارتمان دنیز موقعیت مکانی و دسترسی راحت به جاهای دیدنی قشم است. بازار قدیم قشم در ۲۹۰ متری هتل قرار گرفته و قلعه پرتغالی‌ها ۱.۱ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. جاهای دیدنی منحصربه‌فردی در جزیره زیبای قشم وجود دارند که با خرید آنلاین بلیط هواپیما قشم می‌توانید از آن‌ها بازدید نمایید. در هتل آپارتمان دنیز قشم اوقات خوشی در انتظارتان خواهد بود.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان دنیز قشم


در هتل آپارتمان دنیز امکانات متنوعی برای مهمانان فراهم شده است. دسترسی به اینترنت در لابی هتل امکان‌پذیر است. پذیرش هتل آپارتمان دنیز ۲۴ ساعته است. در این هتل چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. هتل دنیز پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و امکانات مناسبی برایشان تدارک دیده است. اقامت کودکان زیر ۵ سال رایگان بوده و کودکان بالای ۷ سال بزرگسال محسوب می‌شوند. آسانسور، نمازخانه، اتاق چمدان، پله اضطراری، کپسول آتش‌نشانی، سیستم اعلام حریق و صندوق امانات از دیگر امکانات اساسی هتل آپارتمان دنیز هستند. موقعیت مکانی و امکاناتی نظیر فتوکپی، فکس و پرینتر هتل دنیز را به گزینه خوبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. خدمات خانه‌داری رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات لاندری استفاده نمایید. ناگفته نماند حیوانات خانگی در این هتل پذیرفته نمی‌شوند.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


۳۳ واحد اقامتی زیبا و راحت در هتل آپارتمان دنیز وجود دارد و مهمانان عزیز می‌توانند با توجه به تعداد نفراتشان اقدام به رزرو واحد موردنظرشان نمایند. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق دوتخته برای یک نفر، اتاق دوتخته دوبل، اتاق سه‌تخته استاندارد، اتاق سه‌تخته (با منظره شهر)، سوئیت یک‌خوابه سه‌تخته استاندارد و سوئیت یک‌خوابه چهارتخته است. منظره زیبایی از دریا یا شهر از واحدها دیده می‌شود. واحدهای اقامتی هتل دنیز دارای سیستم تهویه مطبوع بوده و فضای مناسبی برای استراحت دارند. مینی‌بار، یخچال، چای‌ساز، تلویزیون، مبلمان، دراور، آباژور، کمد لباس، سیستم اطفا حریق، سیستم اعلام حریق، سیستم گرمایش، سیستم سرمایش و تلفن از امکانات موجود داخل اتاق‌ها به شمار می‌روند. ناگفته نماند هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، دمپایی و لوازم بهداشتی است. لازم به ذکر است هیچ‌یک از واحدها ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند.

امکانات تفریحی هتل


هتل آپارتمان دنیز قشم خدمات تهیه بلیط هواپیما به مهمانان ارائه می‌کند. نزدیکی به جاذبه‌های قشم از دیگر امتیازات اقامت در هتل دنیز است. هتل دنیز گزینه خوبی برای علاقه‌مندان گردش در جزیره قشم است. مراکز تفریحی و خرید متعددی در همسایگی هتل قرار دارند که با یک پیاده‌روی کوتاه می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید.

رستوران هتل


هتل آپارتمان دنیز دارای یک رستوران در طبقه منفی یک است. این رستوران ظرفیت پذیرایی از ۵۰ مهمان را دارد و غذای باکیفیتی به مهمانان ارائه می‌کند. انواع غذای ایرانی و فست‌فود در رستوران سرو می‌شود. برای صرف دسر و نوشیدنی سری به کافی‌شاپ هتل بزنید. ناگفته نماند رستوران‌های خوبی در نزدیکی هتل قرار دارند که گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای قشم هستند. رستوران عرفان و رستوران جزیره در نزدیکی هتل قرار دارند و گزینه‌های خوبی برای صرف غذا به شمار می‌روند.

فاصله هتل آپارتمان دنیز قشم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا هتل ژئوپارک قشم: ۷۵۰ متر
فاصله تا قلعه پرتغالی‌ها قشم: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا گورستان‌های تاریخی قشم: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه ژئوپارک: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا آب‌انبار بی‌بی قشم: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا بوستان زیتون قشم: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا ساحل خلوت: ۶.۴ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است