search
menu

اقامتگاه بوم گردی بادگیران سهیلی قشم

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی بادگیران سهیلی قشم
امکانات اقامتگاه بوم گردی بادگیران سهیلی قشم
انواع اتاق در اقامتگاه بوم گردی بادگیران سهیلی قشم
نکات و قوانینی درمورد اقامتگاه بوم گردی بادگیران سهیلی قشم
اماکن نزدیک به اقامتگاه بوم گردی بادگیران سهیلی قشم

درباره اقامتگاه بوم گردی بادگیران سهیلی قشم


اقامتگاه بوم گردی بادگیران سهیلی قشم تقریباً در قسمت مرکزی جزیره قشم و در فاصله ۴ کیلومتری از سواحل جزیره بنا شده است و با ۶ باب اتاق در انتظار میهمانانی است که هنگام رزرو بلیط هواپیما این هتل را برای اقامت انتخاب کرده اند. این اقامتگاه از جمله مکان‌هایی است که آرامش و تجربه حقیقی بومییان و دوری از شلوغی شهر را به شما به ارمغان خواهد آورد. این مکان با محیط آرام و دلپذیر خود، اقامتی دنج و آرام را را برای گردشگران محیا کرده است. از طرفی، این اقامتگاه با طراحی سنتی، دیوارهای خشت گلی و سقف چوبی توانسته سبک زندگی بومی مردمان زحمت کش جنوب ایران را به خوبی منتقل کند. پس اگر قصد خرید بلیط هواپیما قشم و سفر به این شهر را دارید، اقامتگاه بوم گردی بادگیران سهیلی یکی از بهترین گزینه‌های اقامت برای شما خواهد بود.

امکانات اقامتگاه بوم گردی بادگیران سهیلی قشم


از جمله امکاناتی که در این اقامتگاه برای میهمانان فراهم شده می‌توان به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام بصورت مشترک در حیاط، امکان سفارش غذاهای محلی به خصوص غذاهای دریایی تازه و اینترنت رایگان در محوطه اشاره کرد. همچنین انواع نوشیدنی و اسنک در کافه واقع در محوطه اقامتگاه سرو می‌شود. علاوه بر رستوران خود اقامتگاه، واقع شدن آن در نزدیکی رستوران‌هایی مانند رستوران سنتی ناخدا علی صالح، غذای دریایی تاخره و غذاخوری خانه و کاشانه این امکان را به شما خواهد داد تا غذاهای متنوع و سنتی دیگری را نیز نوش جان کنید. از طرفی دیگر، شتر سواری، نقش حنا، حجله عروس و داماد از خدمات ویژه اقامتگاه بادگیران سهیلی به شمار می‌رود. از دیگر امکانات این اقامتگاه می‌توان صبحانه رایگان، تهویه مطبوع و آنتن دهی خوب تلفن همراه را نام برد.

انواع اتاق در اقامتگاه بوم گردی بادگیران سهیلی قشم


این اقامتگاه اتاق‌ها متنوعی برای رفاه میهمانان خود در نظر گرفته است. اتاق‌های ۲ نفره، ۳ نفره، ۴ نفره و ۵ نفره از جمله اتاق‌های این اقامتگاه است که اتاق ۵ نفره آن قابلیت دو نفر اضافه دارد. همه اتاق‌ها دارای یخچال، اجاق گاز و کولر است. به یاد داشته باشید که تمامی اتاق‌ها کف خواب هستند. علارغم اینکه اتاق‌های این اقامتگاه فاقد پنجره است، با فضای سنتی خود جذابیت خاصی پیدا کرده است. سرویس بهداشتی و حمام برای تمامی اتاق ها بصورت مشترک در حیاط قرار گرفته و شما با اقامت در آن جا کاملاً حس و حال خانه‌های قدیمی را خواهید یافت. ساعت تحویل اتاق‌ها ساعت ۱۴ و ساعت تخلیه آن‌ها ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

نکات و قوانینی درمورد اقامتگاه بوم گردی بادگیران سهیلی قشم


نداشتن پله و کوچک بودن حیاط و راهروها، این اقامتگاه را به محلی مناسب برای اقامت افراد مسن و کم‌توان تبدیل کرده است. در ضمن، به یاد داشته باشید که این اقامتگاه پذیرای حیوانات خانگی نمی باشد. اگر قصد اقامت با همسر خود را دارید، همراه داشتن شناسنامه یا صیغه‌نامه معتبر الزامیست. اقامت برای کودکان زیر ۲ سال رایگان بوده و برای کودکان بین ۲ تا ۵ سال بدون استفاده از سرویس، نیم بها می‌باشد. با وجود اینکه اقامتگاه فاقد پارکینگ است، جنب آن محلی امن برای پارک خودرو وجود دارد.

اماکن نزدیک به اقامتگاه بوم گردی بادگیران سهیلی قشم

:
فاصله اقامتگاه بوم گردی بادگیران سهیلی تا فرودگاه بین المللی قشم: ۱۵ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی بادگیران سهیلی تا جنگل حرا: ۵ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی بادگیران سهیلی تا دره تندیس‌ها: ۱۳ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی بادگیران سهیلی تا سد گوران: ۲۰ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی بادگیران سهیلی تا تنگه چاهکوه: ۳۰ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی بادگیران سهیلی تا جزیره ناز: ۴۶ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی بادگیران سهیلی تا قلعه قشم: ۷۰ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی بادگیران سهیلی تا بازار قدیم قشم : ۶۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است