search
menu

هتل آتامان قشم

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آتامان قشم
اماکن نزدیک به هتل آتامان قشم

درباره هتل آتامان قشم


هتل آتامان قشم هتلی ۴ ستاره و نوساز در جزیره زیبای قشم است که با امکانات مناسب و موقعیت عالی در جزیره قشم قرار گرفته است. مهمترین ویژگی هتل آتامان دسترسی ویژه این هتل به ساحل خلیج فارس و مراکز خرید مشهور قشم است. قشم که یک منطقه آزاد تجاری به شمار می‌رود، از مقاصد ویژه گردشگران برای خرید به شمار می‌رود. به همین سبب نزدیکی هتل به این مراکز خرد یک امتیاز ویژه به شمار می‌رود. مراکز خرید سیتی سنتر ۱ و ۲ مشهورترین مراکز خریدی هستند که در نزدیکی هتل آتامان قشم قرار گرفته‌اند و با چند دقیقه پیاده روی به آنها می‌رسید. ساحل زیبای خلیج فارس با چشم اندازی ویژه از جزایر نزدیک هم چند دقیقه با هتل فاصله دارد.
اتاق‌های هتل آتامان دارای تلویزیون صفحه تخت، صندوق امانات، مبل و میز آرایش است. همچنین همه اتاق‌های هتل آتامان دارای حمام اختصاصی هستند که لوازم بهداشتی آن به طور روزانه و رایگان شارژ می‌شود. در اتاق‌های هتل آتامان کتری برقی، چای و آب معدنی رایگان روزانه در دسترس است.
صبحانه هتل آتامان قشم، صبحانه نسبتا مفصلی است که در آن خوراک‌های گرم (خوراک گوشت، املت و غیره)، لبنیات، آب میوه، شیر گرم و نوشیدنی‌های گرم سرو می‌شود. علاوه بر این، نان سنتی «تمشی» که نان ویژه جزیره قشم است توسط یکی از اهالی بومی جزیره در محل پخته و به صورت گرم سرو می‌شود.
هتل آتامان برای بازدید گردشگران از جزیره زیبای قشم و دیدنی‌های پیرامون آن چند نوع تور گردشگری طراحی کرده است. تورهای نیم روزه و یک روزه قشم، جزیره هنگام و جزیره هرمز مجموعه خدمات گردشگری این هتل به مهمانانش است. از دیگر امکانات هتل آتامان می‌توان به نمازخانه و فوتبال دستی اشاره کرد.
رستوران هتل آتامان تعدادی غذای ایرانی و دریایی را عرضه می‌کند اما تنوع آن خیلی بالا نیست. کافی شاپ هتل آتامان نوشیدنی‌های سرد و گرم مختلف را عرضه می‌کند و دارای دو فضای مختلف در حیاط هتل و همچنین در لابی هتل است.
هتل آتامان همچنین خدمات ماساژ را به میهمانانش ارائه می‌کند. انواع ماساژ مانند ماساژ ریلکسی، سوئدی و غیره را می‌توانید با رزرو دریافت کنید. اتاق‌های هتل آتامان دارای توالت فرنگی هستند. اما در طبقه منفی ۱، توالت ایرانی هم در دسترس است.

اماکن نزدیک به هتل آتامان قشم


فاصله هتل آتامان قشم از میدان امام قلی خان: ۳ دقیقه پیاده روی
فاصله هتل آتامان قشم از مرکز خرید سیتی سنتر ۱ و ۲: ۱۰ دقیقه پیاده روی
فاصله هتل آتامان قشم از ساحل خلیج فارس: ۱۲ دقیقه پیاده روی
فاصله هتل آتامان قشم از پارک تفریحی زیتون: ۱۵ دقیقه پیاده روی
فاصله هتل آتامان قشم از اسکله قشم: ۱۵ دقیقه رانندگی



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است