search
menu

هتل آسمان قشم

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آسمان قشم
اماکن نزدیک به هتل آسمان قشم

درباره هتل آسمان قشم


هتل آسمان قشم یکی از اقامتگاه‌های مقرون به صرفه این جزیره دیدنی است و با فراهم نمودن تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز، پذیرای مسافرانی است که جزیره قشم را به عنوان مقصد خود برای گذراندن تعطیلات انتخاب کرده اند. هتل آسمان قشم در سال ۱۳۸۱ شروع به فعالیت نمود و به جهت خدمت رسانی بهتر و ارائه مناسب‌ترین خدمات، در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت.
هتل آسمان قشم در ساختمانی ۴ طبقه احداث شده است و جمعا دارای ۱۵ واحد اقامتی و ۴۲ تخت به جهت میزبانی از مسافران گرامی است. از جمله امکانات رفاهی که در تمامی اتاق‌های هتل آسمان قشم تعبیه شده است می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون، حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی فرنگی اشاره کرد. ساختمان هتل به آسانسور نیز مجهز شده است و نگرانی خاصی متوجه افراد سالمند برای اقامت در هتل آسمان قشم وجود ندارد.
هتل آسمان قشم در نزدیکی بازار قدیمی این جزیره قرار گرفته است و فاصله چندانی هم تا قلعه پرتقالی‌ها ندارد. افرادی که اهل خرید و گشت و گذار در مراکز تجاری هستند هم می‌توانند به بازار بین المللی ستاره و همچنین مجمتع تجاری خلیج فارس مراجعه نمایند که در فاصله کمتر از ۲ کیلومتر تا هتل آسمان قشم قرار دارند.
با این حال، به دلیل وسعت جزیره، فاصله هتل آسمان قشم تا برخی از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری مانند جنگل دریایی حرا و یا روستای لافت، به بیش از ۵۰ کیلومتر می‌رسد و به مسافران توصیه می‌شود به جهت سهولت رفت و آمد در شهر، اقدام به کرایه اتومبیل نمایند. لازم به یادآوری است که پذیرش هتل آسمان قشم نیز به صورت شبانه روزی، پذیرای مسافران گرامی می‌باشد.

اماکن نزدیک به هتل آسمان قشم


فاصله تا قلعه پرتغالی ها (۳۸۹ متر)
فاصله تا بازار سنتی قدیم قشم (۶۳۶ متر)
فاصله تا بازار بزرگ بین المللی ستاره (۱ کیلومتر و ۳۱۴ متر)
فاصله تا مجتمع تجاری سیتی سنتر (۲ کیلومتر و ۷۶۵ متر)
فاصله تا پارک زیتون (۶ کیلومتر و ۲۷۲ متر)
فاصله تا غارهای خوربس (۱۳ کیلومتر و ۸۲۸ متر)
فاصله تا روستای لافت (۵۶ کیلومتر و ۵۱۰ متر)
فاصله تا جنگل دریایی حرا (۵۸ کیلومتر و ۷۱۲ متر)
فاصله تا غار نمکدان (۵۰۱ متر)


امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است