search
menu

هتل آسانا قشم

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آسانا قشم
امکانات عمومی هتل آسانا قشم
واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
در هتل آسانا رستورانی با ظرفیت ۱۲۰ نفر وجود دارد که انواع غذاها را در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام ارائه می‌دهند.

درباره هتل آسانا قشم


هتل آسانا جزو هتل‌های مشهور در جزیره قشم است. این هتل در منطقه خوبی از قشم واقع‌شده و دسترسی به نقاط مختلف آسان است. جزیره قشم با طبیعت تماشایی و جاذبه‌های گردشگری مقصدی دیدنی و لذت‌بخش است که برای همه رده‌های سنی مناسب است و لحظات خوشی در انتظار مسافران است. همچنین موقعیت مکانی این جزیره زیبا به قدری شگفت‌انگیز است که مسافران علاقه زیادی به خرید بلیط هواپیمای قشم دارند. انتخاب محل اقامت در این جزیره کار آسانی است، زیرا چندین نوع هتل و اقامتگاه دایر شده‌اند. هتل آسانا دارای ۴ طبقه و ۴۰ واحد اقامتی است و در یک سال اخیر تأسیس‌شده است. با توجه به اینکه امکانات رفاهی مناسبی در این هتل زیبا ارائه می‌شود، مسافران از انتخاب خود پشیمان نمی‌شوند و برای خرید بلیط هواپیما اشتیاق خواهند داشت. هتل آسانا موقعیت مکانی عالی داشته و در منطقه‌ای آرام با چشم‌انداز بی‌نظیر از ساحل زیبای خلیج‌فارس اقامتی به یاد ماندنی برای مسافران رقم می‌زنند. همچنین با اقامت در این هتل می‌توانید از جاهای دیدنی مانند جزیره ناز، جزیره لارک، جنگل حرا، دره ستارگان بازدید کنید.

امکانات عمومی هتل آسانا قشم


لابی هتل آسانا دارای ظرفیت ۷ مسافر بوده و در هنگام ورود به این قسمت پذیرش را خواهید دید که از میهمانان استقبال کرده و در فراهم شدن اقامتی خوش و به یاد ماندنی تلاش می‌کنند. با توجه به اینکه این هتل پارکینگ ندارد، بنابراین مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، باید به فکر محلی برای پارک ماشینشان باشند. اینترنت وای فای در لابی این هتل ارائه می‌شود که به صورت نامحدود و رایگان است. دسترسی به هر ۴ طبقه از طریق آسانسور امکان‌پذیر است. برای نگهداری از وسایل و چمدان می‌توانید به اتاق چمدان موجود در لابی سر بزنید. در ورودی لابی دستگاه واکس کفش تعبیه‌شده است. تمیزی اتاق‌ها و برخورد عالی پرسنل مورد توجه مسافران قرار می‌گیرد. بر اساس قوانین رایج در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی به داخل هتل داده نمی‌شود.

واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌های موجود در داخل هتل آسانا عبارت‌اند از اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته. در این هتل برای ۱۳۵ مسافر تختخواب تعبیه‌شده است و برای نفرات اضافی ظرفیت وجود ندارد. در داخل اتاق‌های این مجموعه می‌توانید از چای ساز، مبلمان، تلویزیون، آب رایگان، کمد لباس، مینی بار با هزینه، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع هوا، حمام اختصاصی همراه با سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد. زمان تحویل اتاق در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه نیز ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۲ سال رایگان بوده و برای ۲ تا ۸ سال نیز به صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود. در داخل واحدهای اقامتی اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود.

رستوران هتل


در هتل آسانا رستورانی با ظرفیت ۱۲۰ نفر وجود دارد که انواع غذاها را در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام ارائه می‌دهند.


فاصله هتل آسانا قشم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک
فاصله تا مرکز خرید ستاره قشم: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا غار نمک قشم: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه پرتغالی‌ها: ۶.۷ کیلومتر
فاصله تا غارهای خربس: ۱۴.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است