search
menu

هتل آرتا قشم

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آرتا قشم
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل آرتا قشم


هتل آرتا قشم به عنوان یکی از هتل‌های مجلل قشم در فروردین ۱۳۹۶ افتتاح شد. شاید جالب باشد بدانید این هتل به دلیل زیبایی، راحتی و ساختار استاندارد، مروارید قشم لقب گرفته است. اگرچه خبری از ساحل اختصاصی در این هتل نیست اما با فاصله ۲۰۰ متری از هتل می‌توانید به ساحل آبهای نیلگون خلیج فارس برسید. اتاق‌های این هتل با منظره‌ی زیبا رو به دریای خلیج فارس و امکانات متنوعی مانند میزتحریر، تلویزیون، کمد لباس، مینی بار، تهویه مطبوع، صندوق امانات و حمام به همراه تمام لوازم بهداشتی اقامت دلپذیری را برایتان رقم می‌زند. سالن بدنسازی هتل آرتا در خدمت مسافرانی است که به برنامه ورزشی خود حتی در طول سفر نیز اهمیت می‌دهند.
اگر نیاز به پول نقد داشتید نیازی نیست از هتل خارج شوید بلکه خودپردازهای موجود در هتل نیاز شما را مرتفع می‌کند. اگر با ماشین شخصی خود به جزیره قشم سفر می‌کنید می‌توانید از پارکینگ هتل که هم به صورت مسقف هم به صورت روباز است استفاده کنید در غیر این صورت می‌توانید از قسمت پذیرش درخواست اجاره اتومبیل همراه با راننده یا بدون راننده کنید. برای رفاه بیشتر مسافران هتل آرتا امکانات و خدماتی چون فروشگاه ، آسانسور و لاندری را فراهم کرده است.
مهمانان می‌توانند به بخش تور دسک هتل بروند و درخواست تور کنند و بلیط‌های لازم را برای بازدید از مکان‌ها و جاذبه‌های شهر را از این بخش تهیه کنند. رستوران هتل واقع در طبقه اول روزانه صبحانه از ساعت ۷ الی ۱۰ صبح از مهمانان پذیرایی می‌کنند. همچنین در کافی شاپ هتل آرتا قشم می‌توانید از نوشیدن آبمیوه‌های متنوع لذت ببرید.
موقعیت هتل آرتا در جزیره قشم بسیار مناسب است به طوریکه با مرکز خرید سیتی سنتر یک و دو ، بازار ستاره و پارک ساحلی زیتون پنج دقیقه پیاده روی دارد و تا اسکله مسافری شهید ذاکری کمتر از پنج دقیقه با خودرو است.
هتل Arta Hotel تا فرودگاه بین المللی قشم ۵۰ کیلومتر فاصله دارد که مسافران می‌توانند از سرویس رفت و برگشت به فرودگاه هتل استفاده کنند.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا میدان امام قلی خان۴۶۷ متر
فاصله تا مجتمع تجاری سیتی سنتر ۷۳۸ متر
فاصله تا مجتمع تجاری خلیج فارس ۷۳۸ متر
فاصله تا بازار بزرگ بین المللی ستاره ۱ کیلومتر و ۱۰۶ متر
فاصله تا غار نمکدان ۲ کیلومتر و ۸۳۴ متر
فاصله تا قلعه پرتغالی ها ۲ کیلومتر و ۸۵۳ متر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است