search
menu

هتل آرمان درگهان قشم

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آرمان درگهان قشم
اماکن نزدیک هتل آرمان درگهان قشم

درباره هتل آرمان درگهان قشم


هتل آرمان درگهان قشم هتلی سه ستاره در شهر درگهان با ۲۷ باب اتاق است که در بلوار وحدت در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد. هتل آرمان درگهان قشم از نظر مکانی در موقعیت خوبی قرار گرفته و هم به دریا و هم به مراکز خرید درگهان نزدیک است. در واقع نزدیکی به مراکز خرید را می توان نقطه قوت هتل آرمان درگهان قشم نامید زیرا هدف اصلی از سفر به درگهان معمولا سر زدن به بازارها و خرید از این شهر است پس چه بهتر که محل اقامتی نزدیک به مراکز خرید و بازارهای درگهان انتخاب کنید. به میهمانان پیشنهاد می شود طبقات بالایی این هتل سه را برای اقامت انتخاب کنند تا چشم انداز زیبایی از محوطه هتل، کوچه پس کوچه های درگهان و دریای آبی رنگ داشته باشند.
بد نیست یادآور شود که به خاطر پله ها از اقامت در طبقات بالایی هتل صرف نظر نشود! زیرا هتل آرمان درگهان قشم دارای آسانسور بوده و میهمانان، به ویژه معلولان و سالمندان به راحتی بین طبقات در رفت و آمد خواهند بود. فاصله نسبتا کم هتل آرمان درگهان قشم دلیل دیگر انتخاب این هتل سه ستاره توسط میهمانان است زیرا این فاصله کم به میهمانان این امکان را می دهد تا در هر ساعت از شبانه روز که تمایل داشتند در ساحل قدم زده و یا به تماشای امواج دریا و جنب و جوش پرندگان دریایی بنشینند. تمامی اتاق های هتل آرمان درگهان قشم مجهز به امکانات مختلفی مانند تلفن، تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، مبلمان، دمپایی و کمد لباس هستند. سیستم سرمایش و گرمایش داخل اتاق ها قابلیت تنظیم دما دارند و می توانید دمای مطابق میل خود را در اتاق حاکم کنید. سرویس بهداشتی داخل اتاق های هتل آرمان از نوع فرنگی بوده و حمام داخل اتاق ها مجهز به لوازم بهداشتی مورد نیاز مانند حوله و مسواک هستند. در اتاق های هتل آرمان خدمات روم سرویس و صبحانه نیز ارائه می شود اما فاقد امکاناتی مانند چای ساز، بالکن و صندوق امانات هستند.
میهمانان هتل آرمان درگهان قشم امکان اتصال و دسترسی به اینترنت را در داخل اتاق ها و لابی خواهند داشت. جالب است بدایند اینترنت هتل آرمان درگهان نه تنها رایگان است بلکه حجم مصرفی مشخصی نداشته و به صورت نامحدود در اختیار میهمانان هتل قرار گرفته است. میهمانانی که با اتومیبل شخصی خود به درگهان سفر کرده اند با اقامت در هتل آرمان درگهان قشم دیگر نیازی به پیدا کردن جای پارک نخواهند داشت زیرا هتل آرمان پارکینگ اختصاصی با ظرفیت ۶۰
خودرو را برای میهمانان خود در نظر گرفته و آن ا به صورت رایگان در اختیار میهمانان هتل گذاشته است. میهمانان با اقامت در هتل آرمان درگهان قشم لازم نیست حتی نگرانی‌ای در مورد خدمات گردشگری و مسافرتی داشته باشند زیرا به خدماتی مانند خدمات تور، آژانس مسافرتی و خدمات تهیه بلیط در لابی هتل دسترسی خواهند داشت. دیگر خدمات و امکانات هتل آرمان درگهان قشم شامل کافی نت، خدمات لاندری (خشک شویی)، ترانسفر رفت و برگشت، تاکسی سرویس، خدمات باربری و خدمات خانه داری است. هتل آرمان درگهان قشم فاقد رستوران و استخر است.

اماکن نزدیک هتل آرمان درگهان قشم


فاصله هتل آرمان درگهان قشم تا مجتمع تجاری دو دلفین درگهان: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل آرمان درگهان قشم تا مسجد قبا: ۲.۴ کیلومتر
فاصله هتل آرمان درگهان قشم تا غارهای خوربس: ۱۵.۶ کیلومتر
فاصله هتل آرمان درگهان قشم تا دره ستارگان: ۲۰.۹ کیلومتر
فاصله هتل آرمان درگهان قشم تا غار نمکدان: ۲۲.۹ کیلومتر
فاصله هتل آرمان درگهان قشم تا مجتم تجاری سیتی سنتر: ۲۳.۳ کیلومتر
فاصله هتل آرمان درگهان قشم تا قلعه پرتغالی ها: ۲۳.۵ کیلومتر
فاصله هتل آرمان درگهان قشم تا بازار بزرگ بین المللی ستاره: ۲۵.۲ کیلومتر
فاصله هتل آرمان درگهان قشم تا فرودگاه بین المللی قشم: ۳۴.۵ کیلومتر
فاصله هتل آرمان درگهان قشم تا جزیره هنگام: ۴۵.۸ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است