search
menu

هتل آرکا قشم

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آرکا قشم
اماکن نزدیک هتل آرکا قشم

درباره هتل آرکا قشم


هتل آرکا قشم، هتلی سه ستاره و ارزان قیمت در جزیره زیبای قشم است که با امکانات بی‌شمار و خدمات متنوع خود یکی از برترین گزینه‌های اقامتی در این جزیره دیدنی بشمار می‌رود. جالب است بدانید که این هتل تازه تاسیس که در فروردین ماه ۹۷ کار خود را شروع کرده، در مدتی کوتاه موفق به جلب رضایت شمار بسیاری از گردشگران شده است. بسیاری از گردشگرانی که برای تماشای نمای دیدنی و رویایی دریای نیلگون خلیج فارس به جزیره قشم سفر می‌کنند، اتاقی مشرف به دریا در هتل آرکا قشم برای خود رزرو می‌کنند تا از منظره دیدنی دریا و صدای آرامش‌بخش امواج و مرغان دریایی لذت ببرند.
علاوه بر نمایی دیدنی، هتل آرکا قشم از امکانات فراوانی نیز برخوردار است: این هتل با داشتن پارکینگی با ظرفیت ۱۰ خودرو، خیال میهمانان را از بابت یافتن جای امنی برای پارک خودروی خود آسوده کرده است. همچنین این هتل از کافی‌شاپی دنج و جذاب در مکانی دل‌نشین و آرامش‌بخش برخوردار بوده که قادر است انواع بستنی‌های خوشمزه و نوشیدنی‌های گوارا را در مدت زمانی کوتاه برای میهمانان هتل آماده کند. از دیگر امکانات هتل آرکا قشم می‌توان به نمازخانه، آسانسور، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع و سرویس بهداشتی ایرانی (در طبقات) اشاره کرد.
البته مزایای اقامت در هتل آرکا قشم در این چندمورد خلاصه نمی‌شود؛ میهمانان هتل آرکا قشم در طول اقامت خود می‌توانند از خدمات ویژه هتل مثل گشت نیم روزی، خدمات تور، خدمات خانه داری، خدمات خشکشویی، فکس، پذیرش ۲۴ ساعته و غیره بهره‌مند گشته و اقامتی راحت و آسوده را در این هتل تجربه کنند.
همان‌طور که در تصاویر نیز مشخص است، هتل آرکا قشم از واحدهای اقامتی شیک و تمیزی تشکیل شده‌ که دکور زیبا و معماری جذاب هر یک، تحسین همگان را در بدو ورود برخواهد انگیخت. آثار نظافت بی‌عیب کارکنان هتل آرکا قشم در تک تک اتاق‌های تمیز آن مشهود بوده و تمام وسایل هتل به‌خوبی گردگیری شده‌اند. لوازم و وسایل هر یک از واحدهای اقامتی هتل آرکا قشم شامل مبلمانی شیک، یخچال، تلویزیون، تلفن، دراور، کمد لباس و صندوق امانات بوده و یکایک اتاق‌ها به تهویه مطبوع و سیستم سرمایش و گرمایش مناسب تجهیز شده‌اند. از آنجایی که تمامی واحدهای اقامتی هتل آرکا قشم از سیستم اعلام و اطفاء حریق پیشرفته برخوردارند، از بابت امنیت نیز هیچ جای نگرانی نیست. ناگفته نماند که سرویس‌های بهداشتی ایرانی و فرنگی در همگی اتاق‌ها موجود است و میهمانان در صورت نیاز و در هر ساعت از روز می‌توانند از خدمات خانه‌داری برخوردار شوند. اینترنت پرسرعت در جای جای هتل آرکا قشم در دسترس میهمانان بوده و با محدودیت حجمی به آنان ارائه می‌شود.
گفتنی است که قرار گرفتن هتل آرکا قشم در بلوار صیادان و در نزدیکی بسیاری از جاذبه‌های گردشگری قشم سبب شده است که این هتل به انتخاب شماره یک بسیاری از گردشگران قشم مبدل شود. علاوه بر نزدیکی به ساحل دریا، هتل آرکا قشم با اماکنی نظیر قلعه پرتغالی‌ها و بازار قشم فقط ۵ دقیقه (با خودرو) فاصله دارد. همچنین بازار ستاره و مجتمع تجاری سیتی سنتر در فاصله ۸ دقیقه این هتل قرار گرفته‌اند و در مدت زمانی کوتاه قابل دسترس هستند.
در مجموع باید گفت که هتل آرکا قشم با هزینه مقرون به صرفه و امکانات و خدماتی متنوع قادر است تجربه اقامتی فراتر از اقامت در هتلی سه ستاره را به میهمانان خود عرضه کند. بنابراین، این هتل بی‌تردید گزینه بسیار مناسبی برای اقامتی لذت‌بخش در جزیره زیبای قشم بشمار می‌رود.

اماکن نزدیک هتل آرکا قشم


فاصله هتل آرکا قشم تا بازار قشم: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل آرکا قشم تا قلعه پرتغالی‌ها: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل آرکا قشم تا بندر ذاکری: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل آرکا قشم تا پارک زیتون قشم: ۳.۵ کیلومتر
فاصله هتل آرکا قشم تا فرودگاه بین‌المللی قشم: ۵۳.۷ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است