search
menu

هتل آپارتمان آرش قشم

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان آرش قشم
اماکن نزدیک به هتل آپارتمان آرش قشم

درباره هتل آپارتمان آرش قشم


هتل آپارتمان آرش قشم یک هتل آپارتمان ۳ ستاره در شهر زیبای قشم است که در بهمن ماه سال ۱۳۹۵ افتتاح گردیده و امکانات بسیار خوبی به عنوان یک هتل آپارتمان دارد و از این روی توانسته ستاره‌دار شود و بهترین امکانات را برای مسافران و مشتریانش ارائه دهد. اگر برای اولین بار است که به قشم سفر می‌کنید و علاقه زیادی به نخل‌های جنوب کشورمان دارید، باید به شما بگوییم که در ابتدای ورودتان به هتل کاملا غافلگیر خواهید شد، چرا که یک نخل بسیار زیبا مقابل هتل قد علم کرده و ورود شما را به این اقامتگاه خوشامد می‌گوید. با اینکه این هتل تنها سه‌طبقه و ۱۲ واحد اقامتی دارد و از دور بسیار کوچک و جمع‌وجور جلوه می‌کند، اما به‌محض ورود به داخل هتل آپارتمان آرش قشم، شما به‌کلی شگفت‌زده خواهید شد. چرا که فضای داخلی آن بسیار جذاب بوده و طراحی‌اش بسیار چشم‌نواز است.
علاوه بر طراحی داخلی جذاب که در بالا به آن اشاره کردیم، این هتل ازلحاظ نظافت و تمیزی سطح قابل قبولی دارد و هر روز نظافت می‌شود. اگر خودتان یک بار اقامت در هتل آپارتمان آرش قشم را تجربه کنید، متوجه پاکیزگی بی‌نظیر این مجموعه اقامتی خواهید شد. از طرفی دیگر به دلیل وجود امکان روم سرویس شما به‌راحتی قادر خواهید بود هر چیزی که دوست داشتید را داخل اتاقتان نوش جان کنید.
اگر به هر دلیلی یک روز خسته‌کننده و یا چه‌بسا کسل‌کننده‌ای را پشت سر گذاشته باشید، کافی‌شاپ هتل آپارتمان آرش قشم بهترین گزینه برایتان خواهد بود. چرا که می‌توانید در آنجا لحاظت پر از آرامش را تجربه کرده و از فضای گرم و دل‌نشین آن لذت ببرید. موسیقی ملایم، بوی عطر دانه‌های قهوه‌ای که تازه آسیاب شده‌اند، طعم خوشمزه نوشیدنی‌هایش و ... لذتی غیرقابل وصف را به شما هدیه خواهند داد و در آنجا به‌هیچ‌وجه متوجه گذر زمان نخواهید شد. پس هرگاه که اراده کنید می‌توانید به کافی‌شاپ هتل پناه برده و از مزایای آن بهره‌مند شوید.
یکی از زیبایی‌های غیرقابل وصف جزیره زیبای قشم ساحل جذاب و چشم‌نواز آن است. اگر تابه‌حال ساحل زیبای قشم را از نزدیک ندیده‌اید باید به شما بگوییم که سواحل جنوب کشورمان زیبایی‌های بسیار خیره‌کننده‌ای دارند که قابل مقایسه با سواحل شمال کشورمان نیستند. این بدان معنا نیست که سواحل شمال کشورمان جذاب نیستند، بلکه منظورمان این است که سواحل جنوب کشورمان جذابیت‌های منحصربه‌فرد و بسیار خیره‌کننده‌ای دارند که اگر برای اولین بار از آن بازدید کنید بدون شک بسیار شگفت‌زده خواهید شد. به همین دلیل هتل‌هایی که به ساحل دریا نزدیک‌تر هستند از مزایای ویژه‌ای برخوردارند و می‌توانید در کمترین زمان ممکن به ساحل رفته، در آنجا قدم بزنید، به صدای امواج خروشان دریا گوش کنید، کنار ساحل آتش روشن کرده و از منظره جذاب آنجا لذت ببرید و یا چه بسا نظاره‌گر صحنه بسیار زیبای غروب خورشید شوید که در سواحلی جنوبی به‌حداعلای خودشان می‌رسند.
یکی دیگر از نقاط قوت این هتل نزدیک بود آن به اکثر مراکز خرید و اماکن تفریحی است و شما با اقامت در این هتل قادر خواهید بود هرکجا که خواستید بروید و در کمترین زمان ممکن نیز به هتلتان بازگشته و استراحت کنید. برای مثال می‌توانید از بازار قدیم قشم و یا سیتی سنتر دیدن کنید که با ماشین تنها ۵ دقیقه فاصله دارند.

اماکن نزدیک به هتل آپارتمان آرش قشم


فاصله هتل آپارتمان آرش قشم تا قلعه پرتغالی‌ها: ۱ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان آرش قشم تا غار نمکدان: ۱ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان آرش قشم تا بازار سنتی قدیمی قشم: ۱ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان آرش قشم تا مجتمع ستاری سیتی سنتر: ۳ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان آرش قشم تا پارک زیتون: ۶ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان آرش قشم تا غارهای خوربس: ۱۳ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان آرش قشم تا جزایر ناز: ۲۶ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان آرش قشم تا جزیره هنگام: ۵۳ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است