search
menu

هتل امیر قشم

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل امیر قشم
اماکن نزدیک به هتل امیر قشم

درباره هتل امیر قشم


هتل امیر قشم از هتل‌های ۳ ستاره نوساخت جزیره قشم است. این هتل از سال ۱۳۹۷ شروع به میزبانی از مهمانان جزیره کرد. نوساخت بودن هتل به نوعی نوید از تمیزی و کیفیت امکانات رفاهی می‌داد و برای همین فعالیت خود را با موفقیت شروع کرد، طوری که همان ابتدای کار مورد پسند و رضایت مهمانان خود قرار گرفت. این هتل ۵ طبقه که در ۲۴ باب اتاقِ کاملا مجهز پذیرای گردشگران است، در مرکز شهر یعنی شهرک الهیه واقع شده و به همین سبب موقعیت مکانی هتل امیر مزیت برتری آن نسبت به بیش‌تر هتل‌های قشم شمرده می‌شود. چون این هتل فاصله نه چندان زیادی با دریا دارد و از طرفی دسترسی به مراکز خرید برای مهمانان هتل دردسر و دغدغه‌ای ندارد. سال‌هاست جزیره قشم پاتوق عاشقان خرید شده و هدف از سفر اکثر گردشگران جزیره خرید و گشت و گذار در مراکز خریدش می‌باشد و به همین خاطر معمولا گردشگران دست خالی از این جزیره راهی خانه‌هایشان نمی‌شوند. از آنجایی هم که دسترسی راحت به داخل شهر و نزدیکی به مراکز خرید یکی از اولویت‌های مسافران محسوب می‌شود، هتل مقرون‌به‌صرفه امیر گزینه مناسب و معقولانه‌ای برای اکثر گردشگران به شمار می‌رود.
با اقامت در هتل امیر، دسترسی به مراکز خریدی مثل سیتی سنتر، بازار ستاره و بازار قدیم قشم به هیچ وجه سخت نخواهد بود، تا جایی که رفتن به این مراکز کمتر از ۱۰ دقیقه زمان می‌برد و حتی می‌توان این مسیر را با پای پیاده طی کرد. ضمنا نزدیکی هتل به این مراکز مزیت دیگری هم دارد: مهمانان می‌توانند اقلام خریداری شده خود را به راحتی به هتل اقامتی خود جابه‌جا کنند.
واحدهای اقامتی هتل امیر با امکاناتی مثل مبلمان، دراور، تلویزیون، کمد لباس، یخچال، چای ساز، تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس بهداشتی فرنگی و اینترنت بی‌سیم مجهز شده‌اند، در این اتاق‌ها حمامی اختصاصی وجود دارد که دارای دمپایی و لوازم بهداشتی هستند. نورگیری خوب اتاق‌های هتل امیر و وجود بالکن در بعضی از آن‌ها، فضای دل‌بازی به اتاق‌ها بخشیده و دید همه آن‌ها به خیابان و محوطه سرسبز اطراف است. این اتاق‌ها در ظرفیت‌های ۲ تا ۴ نفره در اختیار مهمانان هتل قرار می‌گیرند و بعضی از آن‌ها به راستی فضای بزرگی دارند که گوشه‌ای از آن میز ناهار خوری چیده شده است.
در کل خواسته مهمانانی که به تمیزی و بهداشت اتاق حساس هستند با انتخاب هتل امیر قشم برآورده می‌شود.
مهمانان این هتل با صرف صبحانه مقوی در سالن غذاخوری می‌توانند بقیه وعده‌های غذایی خود را با انتخاب بهترین غذاهای جنوبی و ایرانی در رستوران هتل امیر صرف کنند. این هتل فضای باز نسبتا بزرگی را به کافه اختصاص داده که با سرو انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد پذیرای مهمانان هتل باشد. البته جزیره قشم رستوران‌های معروف متنوعی دارد که در سراسر شهر پیدا می‌شوند و تعدادی از آن‌ها فاصله زیادی با هتل امیر ندارند. امکانات و خدمات این هتل نوساخت به همین چند مورد ختم نمی‌شود و دارای سفره خانه، تاکسی سرویس، خدمات تور، چایخانه سنتی، فضای بازی کودکان، آلاچیق، کافی شاپ ۲۴ ساعته، کرایه خودرو با راننده، دستگاه واکس کفش، اتاق سیگار، خودپرداز و فضای سبز است. طبق نظرات مهمانان، پرسنل هتل امیر رفتار فوق العاده و حرفه‌ای با مهمانان دارند؛ پس با اینکه تجربه زیادی در این زمینه ندارند ولی تا همین جا موفق به کسب رضایت اکثریت مهمانان شده‌اند. قابل ذکر است که این هتل فاقد پارکینگ است.

اماکن نزدیک به هتل امیر قشم


فاصله هتل امیر قشم تا پارک خانواده گلبرگ: ۸۰۰ متر
فاصله هتل امیر قشم تا مسجد امام رضا: ۸۰۰ متر
فاصله هتل امیر قشم تا بازار ستاره: ۲ کیلومتر
فاصله هتل امیر قشم تا قلعه پرتغالی‌ها: ۲.۱ کیلومتر
فاصله هتل امیر قشم تا سیتی سنتر: ۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل امیر قشم تا دریا: ۲.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است