search
menu

هتل الوند۲ قشم (قصر الوند قشم)

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل الوند۲ قشم (قصر الوند قشم)
اماکن نزدیک هتل الوند۲ قشم (قصر الوند قشم)

درباره هتل الوند۲ قشم (قصر الوند قشم)


هتل الوند ۲ قشم، هتلی سه ستاره و تازه تأسیس است که در موقعیت مکانی بسیار مناسب و در مرکز تجاری شهر زیبای قشم قرار گرفته است. این هتل که در نزدیکی شعبه شماره یک خود، یعنی هتل الوند ۱ واقع شده است، از لحاظ کیفیت امکانات و خدمات، هیچ کم و کاستی از شعبه شماره ۱ خود نداشته و حتی در برخی موارد از آن پیشی می‌گیرد. وجود ۱۸ اتاق و سوئیت با پلان‌های اقامتی دو تخته توئین، دو تخته دبل، سه تخته، چهار تخته، سوئیت یک خوابه سه نفره و چهار نفره در این هتل سبب شده است که طیف متنوعی از واحد اقامتی مختلف و مقرون‌به‌صرفه در اختیار میهمانان هتل قرار گیرد و میهمانان با توجه به بودجه و نیازهای خود- قادر باشند واحد دلخواه خود را برگزینند.
حال شاید بپرسید که هتل الوند ۲ قشم از چه امکاناتی برخوردار است. در پاسخ باید گفت که این هتل، همانند سایر هتل‌های خوب ۳ ستاره، از پارکینگ رایگان و مطمئنی برخوردار بوده که قادر است ۱۰ خودرو را در خود جای دهد. همچنین در داخل هتل الوند ۲ قشم، رستوران دریایی تمیز و باکیفیتی نیز گنجانده شده است تا میهمانان در طول اقامت خود از دردسر یافتن رستورانی خوب و باکیفیت رهایی یابند. کافی‌شاپ هتل نیز همانند رستوران آن، از فضای خوب و تمیزی برخوردار بوده و قادر است انواع مختلف نوشیدنی‌های سرد و گرم را در اسرع وقت برای میهمانان آماده سازد.
از دیگر امکانات هتل می‌توان به نمازخانه دنج و آرامش‌بخش هتل اشاره کرد که با فضای معنوی خود می‌تواند محیطی مناسب را برای نیایش میهمانان فراهم آورد. گفتنی است که جهت امنیت جانی میهمانان، هتل الوند ۲ قشم به سیستم اعلام و اطفاء حریق پیشرفته‌ای مجهز بوده که جان مسافران را از خطرات ناشی از آتش‌سوزی در امان نگه می‌دارد. علاوه بر امکانات فوق، هتل الوند ۲ قشم از امکانات دیگری نظیر آسانسور، خودپرداز، سرویس بهداشتی ایرانی، صندوق امانات، اینترنت و دورنگار برخوردار بوده و قادر است خدمات بی‌شماری نظیر خدمات بیدارباش، خانه‌داری و نظافت روزانه، تاکسی‌سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته و ... را به میهمانان خود عرضه کند.
گفتنی است که کلیه واحدهای اقامتی هتل الوند ۲ قشم از معماری ساده و مینیمالستی طراحی و به زیبایی دکور شده‌اند. تختخواب‌هایی راحت، مبلمانی شیک، کمد لباس جادار همراه با رخت‌آویز، سرویس‌های بهداشتی فرنگی و ایرانی، تلویزیون، لوازم بهداشتی استحمام، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، تلفن و ... را می‌توان برخی از امکانات رفاهی مناسبی برشمرد که در اتاق‌های راحت و تمیز هتل انتظار میهمانان را می‌کشند. جالب است بدانید که هتل الوند ۲ قشم برای آسودگی خاطر میهمانان خود، صندوق اماناتی را نیز در داخل واحدهای اقامتی خود قرار داده تا میهمانان هتل قادر باشند که اسباب و لوازم قیمتی خود را با خیالی راحت در واحد اقامتی خود رها کنند.
همچنین اینترنت هتل به صورت رایگان در اختیار میهمانان هتل الوند ۲ قشم قرار خواهد گرفت و میهمانان در طول اقامت خود می‌توانند به فضای مجازی دسترسی کامل داشته باشند.
همان‌طور که می‌دانید تقریباً اکثر امکانات و خدمات هتل‌های ۳ ستاره مشابه یکدیگر هستند، اما موردی که هتلی را از سایر هتل‌ها جدا می‌سازد، موقعیت مکانی آن است. هتل الوند ۲ قشم با قرار گرفتن در مرکز تجاری و در نزدیکی بسیاری از جاذبه‌های گردشگری این شهر مثل قلعه پرتغالی‌ها، پارک زیتون، غار نمک دان و مجمتع تجاری خلیج‌فارس، دسترسی میهمانان را به بسیاری از اماکن جذاب شهر در کوتاه‌ترین زمان ممکن میسر می‌سازد.

اماکن نزدیک هتل الوند۲ قشم (قصر الوند قشم)


فاصله هتل الوند ۲ قشم تا غار نمکدان: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل الوند ۲ قشم تا قلعه پرتغالی‌ها: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل الوند ۲ قشم تا میدان امام قلی خان: ۳.۲ کیلومتر
فاصله هتل الوند ۲ قشم تا مجتمع تجاری سیتی سنتر: ۳.۳ کیلومتر
فاصله هتل الوند ۲ قشم تا پارک زیتون: ۵.۷ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است