search
menu

هتل نگین شرق مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل نگین شرق مشهد
امکانات عمومی هتل
اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل‌آپارتمان نگین شرق مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل نگین شرق مشهد


ازجمله هتل‌آپارتمان‌های خوب و دو ستاره شهر مقدس مشهد که در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد، هتل‌آپارتمان نگین شرق مشهد است. این هتل‌آپارتمان در سال ۱۳۸۸ افتتاح شده و آخرین بار در سال ۱۳۹۵ جهت ارتقاء سطح کیفیت خدمات مورد بازسازی قرار گرفته است. موقعیت مکانی خوب هتل‌آپارتمان (Negin Sharg Apartment Hotel) و امکانات رفاهی در نظر گرفته شده در آن باعث جلب رضایت مهمانان می‌شوند. مهمانانی که به‌منظور زیارت امام هشتم (ع) و بازدید از جاهای دیدنی مشهد، مراکز خرید مشهد و اماکن تاریخی مشهد بلیط هواپیما مشهد می‌خرند، می‌توانند با رزرو هتل‌آپارتمان نگین شرق اقامت بسیار راحت و مقرون‌به‌صرفه تجربه کنند. کارکنان هتل بسیار خوش‌برخورد، زحمتکش و کاردان هستند و تمام تلاششان را می‌کنند تا لبخند رضایت بر لبان مهمانان بنشانند.

امکانات عمومی هتل


در این هتل‌آپارتمان برای آسایش و رفاه مهمانان امکانات متنوعی فراهم شده‌اند. مهمانانی که به‌جای تهیه بلیط هواپیما سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ اطراف هتل برای پارک ماشینشان استفاده کنند. مهمانان می‌توانند در لابی هتل به اینترنت وای فای رایگان دسترسی داشته و امور آنلاینشان را در اسرع وقت انجام دهند.
لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، تاکسی‌سرویس، روزنامه رایگان، صندوق امانات، نمازخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤال‌ها و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خشک‌شویی (لاندری)، سرویس رایگان رفت‌وبرگشت به حرم، تهیه بلیط، فتوکپی و ... به پذیرش هتل مراجعه کنند. پرسنل هتل و پذیرش با صبوری و روی خوش مهمانان را به‌خوبی راهنمایی می‌کنند.

اتاق‌های هتل


هتل‌آپارتمان نگین شرق مشهد در شش طبقه ساخته شده و دارای ۲۴ باب اتاق است که درمجموع ۷۲ تخت داخل آن‌ها تعبیه شده‌اند. مهمانان می‌توانند از میان اتاق‌های هتل با امکانات گوناگون، اتاقی را که مطابق سلیقه و نیازهایشان است را انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی این هتل‌آپارتمان شامل اتاق‌های دونفره، اتاق‌های سه تخته، چهار تخته و پنج تخته هستند. داخل تمام اتاق‌ها امکانات رفاهی اساسی و مناسب مانند مبلمان، میز، تلویزیون (شبکه‌های استانی دیجیتال، شبکه پخش فیلم)، تخت خواب، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش (اسپیلت، شوفاژ، کولرآبی)، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، یخچال، آینه، رخت‌آویز، جاکفشی، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حمام (دوش) و دمپایی در نظر گرفته شده‌اند. در تمام واحدها آشپزخانه‌های کوچک طراحی شده‌اند که تمام لوازم ضروری آشپزی و طبخ از قبیل اجاق‌گاز، هود، کابینت، لوازم پخت‌وپز و ظروف پذیرایی را دارند. مهمانان می‌توانند با تهیه مواد غذایی اولیه از مارکت خودشان داخل واحدشان به آشپزی بپردازند. اقامت در اتاق‌های هتل بسیار راحت و اطمینان‌بخش است. اتاق‌ها تمیز و قابل اقامت هستند.
زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل‌آپارتمان ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۳ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان بوده و برای کودکان بین ۳ تا ۵ سال درصورتی‌که از سرویس اضافه استفاده نکرده باشند، به‌صورت نیم‌بها محاسبه می‌گردد.

رستوران هتل


مهمانان می‌توانند در سه وعده‌غذای اصلی صبحانه، ناهار و شام به رستوران هتل مراجعه کرده و از غذاهای خوشمزه و خوش عطر ایرانی نوش جان کنند. وعده صبحانه همه‌روزه در ساعات معینی از روز به‌صورت بوفه‌ای سرو شده و شامل املت میکس، نیمرو، تخم‌مرغ آب پز، عسل، کره، مربا، پنیر، چای، میوه فصل، لوبیا، عدسی، نان ایرانی و انواع املت است. یک کافی‌شاپ نیز در هتل فعالیت دارد که انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های خوشمزه را برای مهمانان آماده و سرو می‌نماید.

فاصله هتل‌آپارتمان نگین شرق مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم امام رضا (ع): ۲٫۹ کیلومتر
فاصله تا بوستان کوهسنگی: ۶٫۲ کیلومتر
فاصله تا هلیوم پارک: ۹٫۱ کیلومتر
فاصله تا بوستان جنگلی وکیل آباد: ۲۸٫۵ کیلومتر
فاصله تا مجموعه گردشگری چالیدره: ۳۲٫۶ کیلومتر
فاصله تا منطقه ییلاقی شاندیز: ۳۸٫۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است