search
menu

هتل هرمس مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل هرمس مشهد
امکانات و خدمات عمومی هتل هرمس مشهد
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هرمس مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل هرمس مشهد


هتل هرمس در سال ۱۳۹۶ در خیابان امام رضا شروع به کار کرده است. هرمس از هتل‌های دو ستاره شهر مشهد به شمار می‌رود و به دلیل موقعیت مکانی خوبش گزینه خوبی برای اقامت است. با انتخاب Hermes Hotel برای اقامت، دسترسی خوبی به جاهای دیدنی مشهد خواهید داشت. این هتل در عین نزدیکی به حرم امام رضا، فاصله کمی با مراکز خرید مشهد نیز دارد. پارک میرزا کوچک خان کمتر از ۵۰۰ متر تا هتل هرمس مشهد فاصله دارد. چنانچه اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما مشهد نموده‌اید و به دنبال هتل مناسبی برای اقامت هستید، پیشنهاد می‌کنیم اطلاعات هتل هرمس مشهد را مطالعه نمایید.

امکانات و خدمات عمومی هتل هرمس مشهد


با اقامت در هتل هرمس مشهد از امکانات متنوعی برخوردار خواهید شد. تیم حرفه‌ای هتل به گرمی از مهمانان استقبال می‌کنند و برای ایجاد اقامتی راحت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. پذیرش هتل هرمس ۲۴ ساعته است. در این هتل ساعت تحویل اتاق، ۱۴ و ساعت تخلیه، ۱۲ است. هتل هرمس پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و هزینه اقامت کودکان زیر ۵ سال رایگان محاسبه می‌شود. برای گردش در شهر می‌توانید از خدمات تاکسی سرویس هتل استفاده کنید. امکاناتی نظیر کافی‌نت، فکس، فتوکپی، پرینتر و نزدیکی به مراکز مهم شهری، هتل هرمس را به گزینه خوبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. از امکانات دیگر هتل می‌توان آسانسور، نمازخانه، اتاق چمدان، پله اضطراری، کپسول آتش‌نشانی و سیستم اعلام حریق را نام برد. خوشبختانه هتل هرمس برای استفاده معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. خدمات باربری و دستگاه واکس کفش از دیگر خدمات ارائه شده در هتل هرمس هستند.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


۳۵ واحد اقامتی متنوع در ساختمان ۵ طبقه هتل هرمس مشهد وجود دارد. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق‌های دوتخته، سه‌تخته و چهارتخته است. اتاق‌های فولبرد دارای سرویس صبحانه، ناهار و شام هستند و در باقی اتاق‌ها فقط صبحانه ارائه می‌شود. با توجه به خدمات نظافت روزانه، نگرانی از بابت تمیزی اتاق‌ها نخواهید داشت. تمام اتاق‌ها دارای اینترنت رایگان هستند و به راحتی می‌توانید با دوستانتان در ارتباط باشید. با پرداخت هزینه می‌توانید از سرویس مینی‌بار استفاده کنید. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون، یخچال، دراور، رخت‌آویز، پاورسوئیچ، تلفن، سیستم اعلام حریق و سیستم اطفا حریق اشاره کرد. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سرویس بهداشتی ایرانی، فرنگی و لوازم بهداشتی رایگان است. ناگفته نماند هیچ‌کدام از اتاق‌های هتل هرمس مشهد ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند و لازم است هنگام رزرو اتاق به این نکته دقت نمایید.

امکانات تفریحی هتل


مهم‌ترین مزیت هتل هرمس مشهد، موقعیت مکانی آن است. با گردشی کوتاه در اطراف هتل می‌توانید از بسیاری از جاهای دیدنی مشهد بازدید کنید. موزه‌ها، پارک‌ها و مراکز خرید متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که بازدیدشان خالی از لطف نیست. شبکه پخش فیلم از امکانات تفریحی هتل هرمس محسوب می‌شود.

رستوران هتل


رستوران هتل هرمس با ظرفیت ۴۰ نفر، برای هر سه وعده‌‌ی صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان عزیز است. گلچینی از غذاهای ایرانی در رستوران این هتل سرو می‌شود. ناگفته نماند رستوران‌های متنوعی در همسایگی هتل قرار دارند که در صورت تمایل می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید. رستوران‌های امیرکبیر، فیروزه و علی فاصله چندانی با هتل ندارند و گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای مشهدی هستند.

فاصله هتل هرمس مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاروانسرای بابا قدرت: ۸۰۰ متر
فاصله تا خانه تاریخی توکلی یا خانه اجنه مشهد: ۸۰۰ متر
فاصله تا بازار رضا: ۱ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم‌شناسی: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی ملک: ۲ کیلومتر
فاصله تا خانه کوزه کنانی: ۲ کیلومتر
فاصله تا مدرسه عباسقلی خان: ۲ کیلومتر
فاصله تا حرم امام رضا: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد گوهرشاد: ۲.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است