search
menu

اقامتگاه بومگردی شیدگر مرودشت

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی شیدگر مرودشت
اتاق های اقامتگاه و امکانات آن ها
رستوران اقامتگاه
امکانات و خدمات کلی اقامتگاه
فاصله اقامتگاه بومگردی شیدگر مرودشت تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه بوم گردی شیدگر مرودشت


اقامتگاه بوم گردی شیدگر در شهرستان مرودشت استان فارس واقع شده که قدمت آن بیش از ۵۰ سال است و در سال ۱۳۹۶ بازسازی و به بهره برداری رسید. مردشت شهری در شمال استان فارس است که آب و هوای آن کوهستانی و معتدل است پتانسیل بالای گردشگری و توریسم از ویژگی‌های این شهر است، برای همین علت تهیه بلیط هواپیما و بازدید از شهر مرودشت خالی از لطف نیست. این اقامتگاه با امکانات رفاهی خوب و مکانی آرامش بخش در فضای خوش آب و هوا برای کسانی که علاقمند به اقامتگاه‌ بومگردی و دور از هیاهوی شهر هستند، مناسب است. اقامتگاه شیدگر شامل دو ساختمان مجزا ازهم هستند که با فاصله حدود ۱۰ متری از همدیگر قرارگرفته اند. وضعیت دید اقامتگاه به کوچه، کوه و محوطه اقامتگاه است.

اتاق های اقامتگاه و امکانات آن ها


اتاق های Shidgar Hostel بسیار تمیز،‌مرتب،‌ مدرن وبروزاست. رزرو اتاق ها همراه با وعده صبحانه رایگان است. انواع اتاق های این اقامتگاه عبارتند از: اتاق دو تخته یک نفره، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته تویین، اتاق سه تخته و اتاق چهار تخته ، که در مجموع ۱۲ اتاق و ۳۵ تخت ظرفیت دارد. تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون صفحه تخت با پخش شبکه های استانی و شبکه پخش فیلم بوده و مهمانان در اتاق ها امکان دسترسی به اینترنت هتل را خواهند داشت (البته بد نیست بدانید که اینترنت هتل دارای حجم محدود و استفاده از آن شامل هزینه است) تا گردشگران بعد از گشت و گذارکه به اقامتگاه برگشتند حوصله شان سرنرود و سرگرم اینترنت و تماشای فیلم شوند.
از دیگر امکانات هتل می توان به آب رایگان، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفاء حریق، سیستم اعلام حریق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، کمد لباس، دراور، آباژور و تلفن آزاد اشاره کرد. همه اتاق ها مجهز به حمام اختصاصی همراه با لوازم بهداشتی مثل شامپو، صابون و دمپایی حمام هستند. سرویس بهداشتی فرنگی همراه با دمپایی در اتاق ها برای راحتی مسافران تعبیه شده است. سیستم گرمایش از طریق شوفاژ سیستم سرمایش ازطریق اسپلیت انجام می شود. خدمات روم سرویس و خدمات خانه داری از دیگر مزیت های این اقامتگاه است، همه روزه اتاق ها سر ساعت مشخصی تمیز و مرتب می شود. مینی بار با هزینه نیز در اقامتگاه فراهم شده است.

رستوران اقامتگاه


از امکانات ویژه این اقامتگاه می توان به رستوران آن با ظرفیت ۷۰ نفر اشاره کرد. تنوع غذایی بالا که با مواد اولیه تازه و بهترین کیفیت پخت شده در خدمت گردشگران عزیز است. چای خانه سنتی در کنار کافی شاپ این اقامتگاه انواع نوشیدنی های سرد و گرم مانند چای وقهوه را در اختیار مهمانان قرار می دهند و توانسته اند با نوشیدنی های گوارای خود رضایت مهمانان را جلب کنند.

امکانات و خدمات کلی اقامتگاه


اقامتگاه بوم گردی شیدگر، مجهز به کتابخانه است. اگر اهل مطالعه در هر حال حتی در مسافرت هستید، می توانید با کتاب های این کتابخانه لحظات خود را در فضایی آرام با خواندن کتاب سپری کنید. اقامتگاه بوم گردی دارای فروشگاه نسبتا کوچکی هم هست که می توانید سوغاتی های خود را از این فروشگاه تهیه کنید. لابی اقامتگاه با ظرفیت ۱۰ نفر و مجهزبه روزنامه، صندوق امانات، تلویزیون و اینترنت است. اگر خانوادگی سفر کرده‌اید قطعا به فکر سرگرمی کودکانتان هستید اما نگران نباشید پارک کودک و همچنین فضای سبز در محوطه اقامتگاه مخصوص کودکان ایجاد شده تا با هم سن و سالان خود به تفریح و بازی مشغول شوند.
شیدگر خدمات گردشگری مختلفی مانند جمله خدمات تور، تاکسی سرویس و ترانسفر رفت و برگشت با هزینه را نیز ارائه می دهد. دستگاه فتوکپی و پرینتر نیز در هتل اقامتگاه وجود دارد تا در صورت نیاز از آن ها استفاده کنید. لازم به ذکر است سرویس بهداشتی ایرانی و فرهنگی هم در لابی و هم بین طبقات تعبیه شده است. کودکان زیر ۳ سال در صورت عدم استفاده از سرویس شامل اقامت رایگان می شوند و برای کودکان بین ۳ تا ۱۲ سال هزینه اقامت نیم بها است.

فاصله اقامتگاه بومگردی شیدگر مرودشت تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ هدیش: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا دروازه ملل: ۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ آپادانا: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا تخت جمشید: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا نقش رستم: ۱۰.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک ملی بمو: ۳۳.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است