search
menu

هتل تعطیلات کیش

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل تعطیلات کیش
امکانات عمومی هتل تعطیلات کیش
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل تعطیلات کیش
رستوران هتل تعطیلات کیش
فاصله هتل تعطیلات کیش تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل تعطیلات کیش


هتل تعطیلات در سال ۱۳۷۵ در جزیره زیبای کیش تأسیس‌شده و تاکنون پذیرای مسافران زیادی از داخل و خارج از کشور است که این جزیره زیبا را به‌عنوان مقصد تعطیلات خود در هنگام خرید بلیط هواپیما انتخاب می‌کنند. این هتل زیبا سه ستاره بوده و با محیط آرام و خانوادگی یکی از گزینه‌های مناسب برای سفرهای تفریحی و کاری به شمار می‌رود. این هتل دارای دوطبقه با معماری منحصربه‌فرد و متفاوت و ترکیب محوطه سبز با درختان نخل، گل و گیاه، آب‌نما و نورپردازی همراه با دکوراسیون داخلی بسیار زیبایی است که همه این‌ها سبب می‌شوند تا اقامت در هتل تعطیلات کیش یکی از تجربه‌های به‌یادماندنی برای مسافران باشد و برای سفرهای بعدی نیز مشتاق شوند. به دلیل موقعیت قرارگیری خوب این هتل تا مراکز خریدی مانند پردیس ۱ و ۲ و ساحل خلیج‌فارس دسترسی آسانی خواهید داشت.

امکانات عمومی هتل تعطیلات کیش


یکی از ویژگی‌های هتل تعطیلات که سبب متمایز شدن آن در میان سایر هتل‌های کیش شده است، دسترسی فوق‌العاده به جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های دیدنی جزیره است. به‌عنوان‌مثال، با انتخاب این هتل برای اقامت کمتر از ۱۰ دقیقه تا ساحل زیبای خلیج‌فارس فاصله خواهید داشت، همچنین چندین مرکز خرید نیز در نزدیکی این هتل قرار دارند که موجب سهولت رفت‌وآمد مسافران می‌شود، پس خودتان را برای خرید بلیط کیش لحظه آخری و رزرو این هتل زیبا آماده کنید. کارکنان هتل تعطیلات کیش مجرب و آموزش‌دیده بوده و در بخش پذیرش به‌صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به مسافران گرامی هستند. هتل تعطیلات با ارائه خدمات عالی همراه با در نظر گرفتن قیمت مناسب لحظات آرام و لذت بخشی را برای مهمانان به ارمغان می‌آورند. اینترنت وای فای رایگان در این هتل قابل‌دسترس است. توجه داشته باشید که به دلیل عدم وجود پارکینگ در هتل تعطیلات مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، باید به فکر محل پارک برای ماشینشان باشند. در لابی این هتل زیبا می‌توانید از ترانسفر گشت‌وگذار بهره‌مند شوید و از طریق تور گردشگری از جاهای دیدنی و مراکز خرید در جزیره کیش بازدید کنید. خدماتی همچون لباسشویی و خشک‌شویی نیز در لابی این هتل دایر گردیده شده است. برای سرگرمی کودکان نیز زمین‌بازی در نظر گرفته‌شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل تعطیلات کیش


هتل تعطیلات کیش درمجموع دارای ۷۰ واحد اقامتی است که عبارت‌اند از اتاق‌ دوتخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و سوئیت‌ رویال.‌ ظرفیت اسکان ۲۲۵ نفر به‌صورت هم‌زمان در این هتل فراهم‌شده است. تمامی اتاق‌ها به‌طور روزانه و رایگان نظافت می‌شوند. از جمله امکانات رفاهی در تمامی اتاق‌های هتل تعطیلات کیش می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، یخچال، مبلمان راحتی، حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد. دسترسی رایگان به اینترنت وای فای نیز در تمامی اتاق‌ها و همچنین محوطه هتل تعطیلات کیش نیز امکان‌پذیر گشته و همین امر سبب می‌شود تا مسافران به فضای مجازی دسترسی داشته باشند. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این مجموعه عبارت‌اند از روم سرویس، رخت‌آویز، سیستم سرمایشی و گرمایشی، چای‌ساز، کمد لباس، تلویزیون و تلفن.

رستوران هتل تعطیلات کیش


رستوران موجود در این هتل با ظرفیت ۱۲۰ نفر در هر سه وعده غذایی آماده استقبال از مسافران است. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و محلی را سفارش داده و نوش جان کنید. کافی‌شاپ این هتل نیز در محوطه باز قرار دارد و امکان سرو غذاهای سبک و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را به میهمانان به ارمغان می‌آورد. مطمئناً با انتخاب این هتل در هنگام خرید بلیط هواپیمای کیش اوقات خوش و دل‌نشینی در انتظار شماست.

فاصله هتل تعطیلات کیش تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار مرجان: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا اسکله تفریحی: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک سیمرغ: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک دلفین‌ها: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز: ۸.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است