search
menu

هتل تماشا کیش

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل تماشا کیش
اماکن نزدیک به هتل تماشا کیش

درباره هتل تماشا کیش


هتل تماشا کیش از هتل‌های ۲ ستاره جزیره کیش است که با امکانات و خدمات بی‌نظیر خود، لذت سفر به این جزیره را برای مهمانانش چندین برابر کرده و خاطرات بسیار خوشی در قلب و ذهن آنها بر جای می‌گذارد. این هتل که در سالهای اخیر مورد بازسازی قرار گرفته و محیطی لوکس و جذاب را آماده حضور مهمانانش نموده است، اتاق‌هایی دارد که در آنها می‌توان از امکاناتی همچون یخچال، تلفن، تلویزیون، حمام، کمد، لوازم بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی بهره‌مند شد. اغلب این اتاق‌ها به صورت ۲ یا ۴ تخته بوده و با فضای دنجی که دارند، حسی سرشار از آسایش و آرامش را برای مهمانان به ارمغان می‌آورند. رستوران Tamasha Hotel دیگر نقطه قوت این اقامتگاه در میزبانی هر چه بهتر و شایسته‌تر مقابل مهمانان خود محسوب می‌شود.
این رستوران که اکثر غذاهایش ایرانی است، با نام رستوران سراب شناخته شده و به قدری خوب و بی‌نظیر است که حتی مهمانانی از سایر هتل‌ها هم برای چشیدن طعم غذاهایش به این مکان مراجعه می‌نمایند. سرویس‌دهی بی‌نظیر کارکنان هتل تماشا دیگر مزیت فوق‌العاده خوب این هتل است. کادر این هتل، سرویس‌هایی مثل خدمات خانه داری و نظافت روزانه، کرایه اتومبیل، نگهداری از چمدان‌ها و پذیرش ۲۴ ساعته را تقدیم مهمانان می‌کنند. ناگفته نماند که در هتل تماشا یک کافی شاپ نیز اخیرا دایر شده تا مهمانان این هتل برای میل کردن نوشیدنی‌ها و خوردنی‌های دلچسب به دنبال کافی شاپ دیگری در شهر نباشند.
همچنین مهمانان می‌توانند از لابی و نمازخانه Tamasha Hotel برای انجام امور مربوط به هر بخش نهایت استفاده را ببرند. یکی دیگر از مزیت‌های بارز و برجسته هتل تماشا کیش، موقعیت جغرافیایی این هتل در جزیره است. مطمئنا شما به خوبی می‌دانید که جزیره کیش و اطراف آن پر از جاذبه‌های توریستی و تفریحی بوده و نزدیک بودن به اکثر این جاذبه‌ها چه اهمیت فراوانی دارد. از این رو، با پرواز تهران کیش و رزرو این هتل فاصله اندکی با سواحل خلیج فارس، مراکز خرید و دیگر نقاط مهم خواهید داشت که اینها باعث می‌شوند تا مسافران و گردشگران جزیره کیش حساب ویژه‌ای روی این اقامتگاه باز کنند. هتل تماشا کیش بیشتر مناسب افرادی است که می‌خواهند سفر به کیش را با کمترین هزینه ممکن تجربه کنند.
زیرا این هتل برخی خدمات و سرویس‌ها را از دستور کار خود خارج کرده و در قبال آنها، هزینه اقامت را نیز بسیار پایین آورده است. بنابراین اگر شما یکی از ۶۷ باب اتاق هتل تماشا کیش را برای خود انتخاب کنید، مطمئنا هزینه سفرتان بسیار کمتر از سایر گردشگران جزیره خواهد بود. مجموعه آنچه که تاکنون در مورد هتل تماشا کیش گفتیم نشانگر بی‌نظیر بودن این هتل است. بدین معنا که انتخاب اتاقی در هتل تماشا کیش، هم هزینه سفر به جزیره کیش را بسیار پایین می‌آورد و هم لذتی بی‌سابقه تقدیم مسافران این جزیره می‌کند. از این رو، بهتر است در سفری که می‌خواهید به جزیره زیبای کیش ترتیب دهید، نام هتل تماشا کیش را بین اولویت‌های خود قرار دهید و با مطالعه دقیق در مورد این هتل، کمی بیشتر از سایر اقامتگاه‌های شهر در مورد مزایای هتل تماشا کیش فکر کنید.

اماکن نزدیک به هتل تماشا کیش


فاصله هتل تماشا کیش تا کوه نور: ۷۰۰ متر
فاصله هتل تماشا کیش تا کارتینگ: ۸۰۰ متر
فاصله هتل تماشا کیش تا بولینگ مریم: ۹۰۰ متر
فاصله هتل تماشا کیش تا بازار پانیذ: ۹۵۰ متر
فاصله هتل تماشا کیش تا کیبل اسکی: ۱ کیلومتر
فاصله هتل تماشا کیش تا بازار پردیس یک: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل تماشا کیش تا اسکله تفریحی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل تماشا کیش تا پلاژ آقایان: ۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل تماشا کیش تا فلای بورد: ۲.۲ کیلومتر
فاصله هتل تماشا کیش تا پلاژ بانوان: ۲.۶ کیلومتر

امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
store نظافت روزانه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است