search
menu

هتل شباویز کیش

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره ‌هتل شباویز کیش
اماکن نزدیک به هتل شباویز کیش

درباره ‌هتل شباویز کیش


هتل شباویز کیش در سال ۱۳۷۴ و در مجموعه‌ای با مساحت ۲۰۰۰۰ متر مربع در بخش جنوبی جزیره احداث شده است. هتل شباویز کیش دارای ۹۲ اتاق مجزا است که ۲۷۶ تخت خواب در این اتاق‌ها قرار گرفته است. این هتل به منظور خدمت رسانی بهتر به مسافران گرامی، در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت.
از جمله امکانات و سرویس‌های رفاهی که در تک تک اتاق‌های هتل شباویز کیش تعبیه شده است هم می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون، کمد لباس و تلفن اشاره کرد. هر اتاق مجهز به حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی است و کاربران می‌توانند در فضای لابی و همچنین در تمامی اتاق‌ها، به صورت رایگان به اینترنت پر سرعت وای فای دسترسی داشته باشند.
پذیرش هتل شباویز کیش به صورت ۲۴ ساعته میزبان مسافران گرامی است. خدمات تاکسی سرویس و همچنین کرایه اتومبیل با هماهنگی این بخش در اختیار کاربران قرار می‌‌گیرد. خدمات تشریفات ویژه (CIP) هم در مجموعه ارائه می‌شود، پس با بلیط چارتر کیش عازم این منطقه شوید و سفری عالی برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. مسافران می‌توانند در زمان اقامت خود از خدمات تور و مزیای آژانس مسافرتی هم بهره مند شوند.
یکی از اصلی‌ترین امتیاز‌های اقامت در هتل شباویز کیش، دسترسی آسان به مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های گردشگری است. هتل در فاصله بسیار اندکی از ساحل قرار گرفته و فاصله کوتاهی تا پارک دلفین‌ها و مراکز تجاری کیش دارد. در ادامه هم به برخی از جاذبه‌های گردشگری بر اساس مسافت اشاره شده است.

اماکن نزدیک به هتل شباویز کیش


فاصله تا پارک دلفینها (۳ کیلومتر و ۳۴۷ متر)
فاصله تا باغ پرندگان (۳ کیلومتر و ۳۹۵ متر)
فاصله تا حافظیه (۲ کیلومتر و ۲۰ متر)
فاصله تا پدیده شاندیز (۱۲ کیلومتر و ۸۶۶ متر)
فاصله تا بازار مرجان (۲ کیلومتر و ۵۰۳ متر)




امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است