search
menu

هتل جام جم کیش

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل جام جم کیش
اماکن نزدیک به هتل جام جم کیش

درباره هتل جام جم کیش


یکی از هتل‌های ۳ ستاره تاپ جزیره کیش، هتل جام جم کیش است. این هتل میان سایر هتل‌های هم سطح و هم ستاره خود طرفداران خاص خود را داشته و به دلیل موقعیت مکانی عالی و نزدیک بودن به اکثر مراکز خرید و تجاری از جمله بازارهای مروارید، زیتون، دیپلمات، پانیذ، ونوس، مریم، مرکز تجاری کیش نزد گردشگران بسیار محبوب است همچنین نزدیک بودن به هایپر مارکت و اسکله تفریحی کیش که انواع فعالیت‌های مهیج آبی همچون پاراسل، غواصی، قایق‌های کف شیشه‌ای، جت اسکی و تفریحاتی چون بولینگ، دوچرخه سواری و ... در آن انجام می‌شوند، از طرف مسافران جزیره کیش بسیار مورد پسند و استقبال قرار می‌گیرد. این هتل برای اقامت مسافران از سراسر ایران و کشورهای خارجی و به خصوص خانواده‌ها و کارکنان بسیار مناسب است، بنابراین تنها کافی است تا با خرید بلیط لحظه آخری کیش عازم این جزیره شوید. هتل جام حم کیش بیش از ۴۰ سال سابقه فعالیت دارد و تمام کارکنانش مجرب و کارآزموده‌ هستند. در این هتل ۵۱ واحد اقامتی و ۱۵۰ تخت وجود دارند و در۲ طبقه پراکنده شده‌اند. قابل توجه مهمانان مسن و ناتوان، هتل جام جم کیش فاقد آسانسور بوده و در ابتدای ورودی هتل تعدادی پله وجود دارند. به طور کلی تمام پرسنل زحمتکش هتل جام جم کیش تلاش می‌کنند اقامتی راحت و به یاد ماندنی برای مهمانانشان فراهم کنند. از جمله خدمات رایگانی هم که هتل جام جم کیش برای مهمانانش در نظر گرفته دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در اتاق‌ها و لابی است.
زمان تحویل اتاق‌ها در هتل جام جم کیش ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است. تمامی واحدها دارای امکانات رفاهی کامل و به روز در حد استاندارد هستند و در تمامی آن‌ها تلویزیون، شبکه پخش فیلم، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، یخچال، مینی بار با هزینه، تلفن، آباژور، کمد لباس، رخت آویز، مبلمان، دراور، صندوق امانات، اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام، دمپایی و لوازم بهداشتی وجود دارند. خدمات روم سرویس، خانه داری و صبحانه در اتاق نیز به تمامی واحدها تعلق داشته و ارائه می‌گردند. نظافت و راحتی اتاق‌ها در حد خوب و رضایت بخش قرار دارند.
در طبقه همکف هتل جام جم کیش یک رستوران با ظرفیت ۱۰۰ نفر وجود دارد که در دو وعده غذایی اصلی صبح و ظهر انواع غذاهای خوشمزه و متنوع برای مهمانان تدارک دیده و سرو می‌کند. مهمانان برای صرف صبحانه و ناهار می‌توانند برای وعده صبحانه از ساعت ۷:۳۰ الی ۹:۳۰ و وعده ناهار از ساعت ۱۳:۰۰ الی ۱۵:۰۰ مراجعه کنند. علاوه بر این، یک کلفی شاپ با ظرفیت ۲۰ نفر در لابی طبقه همکف وجود دارد که از به طور ۲۴ ساعته فعالیت داشته و انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های متنوع سرد و گرم برای مهمانان تهیه و سرو می‌نماید.
در لابی هتل که ظرفیت ۳۰ نفر را دارد، جهت رعایت حال مهمانان و آسایش آن‌ها امکانات مهم از قبیل مبل، میز، تلویزیون، شبکه پخش فیلم، سیستم تهویه مطبوع، دستگاه واکس کفش، دستگاه ATM، نمازخانه، اتاق چمدان، اینترنت، سیستم علام حریق، کپسول آتش نشانی، صندوق امانات، تاکسی سرویس، سرویس بهداشتی ایراین، تلفن خانه و تراس در نظر گرفته شده‌اند. همچنین، پذرش ۲۴ ساهته هتلدار لابی قرار داشته و به طور شبانه روزی در خدمت مهمانان هتل جام جم کیش می‌باشد. کارکنان بخش پذیرش بسیار صمیمی و خوش برخورد بوده و به تمام نیازها و سوالات مهمانان با صبر و شکیبایی پاسخ می‌دهند. مهمانان می‌توانند خدماتی از قبیل لاندری، خشکشویی، اتو، صبحانه در اتاق، ناهار در اتاق، روم سرویس ۲۴ ساعته، خدمات خانه داری، خدمات تور شهری، فکس، فتوکپی، پرینت و خدمات برای معلولین را از پذیرش هتل درخواست کنند. تمام کارکنان هتل بسیار کاردان و مجرب هستند و وظایف خود را به نحو احسن انجام می‌دهند تا مهمان اقامت راحت و آسوده‌ای را تجربه کنند. همچنین تسلط کارکنان هتل جام جم کیش به زبان انگلیسی نشان د هنده استقبال و میزبانی این هتل از مهمانان خارجی می‌باشد. پرسنل هتل جام جم کیش در هر زمان با آغوش باز از تمامی مهمانان ایرانی و خارجی استقبال می‌کنند. اقامت در هتل جام جم کیش بسیار خاطره انگیز خواهد بود.

اماکن نزدیک به هتل جام جم کیش


فاصله هتل جام جم کیش تا گذر هنرمندان: ۶۰۰متر
فاصله هتل جام جم کیش تا بولینگ مریم: ۶۷۳ متر
فاصله هتل جام جم کیش تا توتی فروتی: ۹۵۳ متر
فاصله هتل جام جم کیش تا کوه نور: ۷۶۴ متر
فاصله هتل جام جم کیش تا بازار مروارید: ۹۰‍۱ متر
فاصله هتل جام جم کیش تا بازار ونوس: ۹۰۲ متر
فاصله هتل جام جم کیش تا بازار زیتون: ۸۴۵ متر
فاصله هتل جام جم کیش تا بلوار ساحل: ۷۹۲ متر
فاصله هتل جام جم کیش تا مرکز تجاری کیش: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل جام جم کیش تا کارتینگ: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل جام جم کیش تا اسکله تفریحی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل جام جم کیش تا بازار بهیکش: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل جام جم کیش تا بازار کیش مال: ۲.۱ کیلومتر
فاصله هتل جام جم کیش تا میدان پردیس: ۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل جام جم کیش تا سینما لبخند: ۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل جام جم کیش تا پلاژ بانوان: ۳.۲ کیلومتر
فاصله هتل جام جم کیش تا باغ پرندگان: ۵.۶ کیلومتر
فاصله هتل جام جم کیش تا پارک دلفین‌ها: ۶.۲ کیلومتر
فاصله هتل جام جم کیش تا شهر باستانی حریره: ۷.۱ کیلومتر
فاصله هتل جام جم کیش تا شهر زیرزمینی کاریز: ۷.۶ کیلومتر
فاصله هتل جام جم کیش تا آب انبار سنتی: ۷.۷ کیلومتر
فاصله هتل جام جم کیش تا کشتی یونانی: ۱۳.۵ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است