search
menu

هتل هلیا کیش

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل هلیا کیش
امکانات عمومی هتل هلیا کیش
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل هلیا کیش
رستوران هتل هلیا
فاصله هتل هلیا کیش تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل هلیا کیش


هتل هلیا هتلی سه ستاره در جزیره کیش است که از سال ۱۳۸۵ در ملکی بزرگ در میدان ساحل کیش فعالیت خود را آغاز کرده است. هتل هلیا دارای ۲ طبقه و ۶۱ اتاق است و در طی این سال‌ها فعالیت خوبی داشته است، به‌طوری‌که سالانه از میهمانان زیادی میزبانی کرده است که با خرید بلیط چارتر کیش به این جزیره سفر می‌کنند. این هتل زیبا در سال ۱۳۹۶ در جهت پیشرفت سطح امکانات موردبازسازی قرار گرفت و بعد از آن سطح کیفیت خدمات و امکانات افزایش‌یافته، تا حدی که امروزه مطابق با استانداردهای هتلداری روز دنیا از میهمانان خود پذیرایی می‌کنند. هتل هلیا در موقعیت مکانی بسیار خوبی قرار دارد و میهمانان با انتخاب این هتل در هنگام رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به مراکز خرید مشهور دسترسی خواهند داشت، همچنین فاصله بسیار کمی تا ساحل طلایی‌رنگ خلیج‌فارس وجود دارد که همین امر سبب شهرت هتل هلیا در میان سایر هتل‌های کیش شده است.

امکانات عمومی هتل هلیا کیش


با اقامت در هتل هلیا امکان اتصال به اینترنت در لابی هتل امکان‌پذیر است. توجه داشته باشید که برای بهره‌مندی از این امکانات نیازی به پرداخت هزینه ندارید، البته حجم مصرفی مشخصی برای استفاده از این اینترنت رایگان در نظر گرفته است. از نکات قابل‌توجه در هتل هلیا این است که این هتل فاقد پارکینگ بوده و آن دسته از میهمانانی که با اتومبیل شخصی سفر می‌کنند، باید به دنبال جایی برای پارک خودرو باشند. هتل هلیا فاقد آسانسور است و برای رفت‌وآمد در میان طبقات باید از پله‌ها استفاده شود. از دیگر امکانات و خدمات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به تاکسی‌سرویس، کافی‌شاپ، خدمات باربری، خدمات خانه‌داری، خشک‌شویی، خدمات تهیه بلیط، خدمات تور گردشگری، امکان کرایه اتومبیل بدون راننده و اتاق چمدان اشاره کرد، بی‌شک با انتخاب این هتل برای اقامت یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای عمرتان را تجربه خواهید کرد. بخش پذیرش در هتل هلیا به‌صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و آماده پاسخگویی و استقبال از میهمانان هستند، بدین‌جهت در هنگام خرید بلیط هواپیمای کیش نگران ساعت پروازتان نباشید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل هلیا کیش


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق دوتخته، اتاق سه تخته و سوئیت یک‌خوابه چهارنفره. هیچ‌یک از اتاق‌ها دارای ظرفیت اضافی نیستند. با توجه به اینکه اتاق‌های هتل هلیا نسبتاً بزرگ هستند، پنجره‌های موجود در اتاق‌ها نیز بزرگ بوده و همین امر سبب می‌شود تا اتاق‌ها از نور خوب و کافی بهره‌مند باشند. دکوراسیون داخلی و ترکیب رنگ‌ها در اتاق‌های این هتل فضایی گرم و صمیمی ایجاد کرده است. تمامی اتاق‌های هتل هلیا مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و امکاناتی نظیر یخچال، مبلمان، کمد لباس و تلفن در داخل اتاق‌ها ارائه می‌شوند. سرویس بهداشتی داخل اتاق‌ها ایرانی و فرنگی بوده و حمام‌های موجود نیز به‌صورت اختصاصی در داخل اتاق‌ها تعبیه‌شده‌اند، این حمام‌ها مجهز به لوازم بهداشتی، حوله و سشوار و دمپایی هستند. برای سرگرمی میهمانان در تمامی اتاق‌ها تلویزیون با شبکه پخش فیلم قرار داده‌شده تا میهمانان در اوقات فراغت به تماشای فیلم موردعلاقه‌شان بپردازند. لازم به ذکر است، اگر میهمانان وسایل گران‌بها همراه خود داشته باشند، در داخل اتاق‌ها صندوق امانات تعبیه‌شده است و با خیال آسوده می‌توانید به گشت‌وگذار در جزیره کیش بروید و از جاهای دیدنی مانند اسکله تفریحی، کشتی یونانی، باغ پرندگان و پارک دلفین‌ها و چندین مراکز خرید بازدید کنید.

رستوران هتل هلیا


هتل هلیا دارای رستوران نسبتاً بزرگی است که منوی متنوع و غذاهای بسیار خوشمزه‌ در این رستوران در جلب رضایت مسافران نقش زیادی دارد. رستوران هتل هلیا دارای ظرفیت ۱۵۰ نفری است و در زمان هر سه وعده غذایی آماده ارائه خدمات به مسافران هستند.

فاصله هتل هلیا کیش تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا اسکله تفریحی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا بازار ونوس: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک مرجان: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک دلفین‌ها: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز: ۶.۴ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است