search
menu

هتل گامبرون کیش

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل گامبرون کیش
امکانات عمومی هتل گامبرون کیش
امکانات تفریحی هتل گامبرون کیش
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل گامبرون کیش
رستوران هتل گامبرون کیش
فاصله هتل گامبرون کیش تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل گامبرون کیش


هتل گامبرون کیش از هتل‌های میان‌رده و سه ستاره در جزیره کیش است. نام گامبرون برای خیلی‌ها ممکن است آشنا باشد، مخصوصاً کسانی که تاریخ خوانده‌ باشند، زیرا گامبرون نام قدیم شهر بندرعباس است، این نام در زمان حمله پرتغالی‌ها به این بندر داده‌شده است. هتل گامبرون فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ آغاز کرده و در مدت‌زمان بسیار کوتاه به یکی از محبوب‌ترین هتل‌های استان هرمزگان تبدیل‌شده است. ساختمان این هتل زیبا ۴ طبقه بوده و دارای ۱۰ اتاق است. با خرید بلیط هواپیمای کیش و رزرو این هتل خودتان را برای سفری به‌یادماندنی آماده کنید.

امکانات عمومی هتل گامبرون کیش


پرسنل این هتل مجرب و آموزش‌دیده بوده و همین امر جزو مزیت‌های اصلی این هتل به شمار می‌رود که در جلب رضایت مهمانان و مشتریان نقش زیادی دارند. ناگفته نماند امکانات ارائه‌شده در لابی هتل گامبرون کیش شامل تاکسی‌سرویس، نظافت روزانه، پذیرش ۲۴ ساعته، کرایه اتومبیل، خشک‌شویی و آرایشگاه هستند، بدین‌وسیله مهمانان اقامتی توأم با آرامش را تجربه می‌کنند. تنها کافیست تا با خرید بلیط هواپیما عازم جزیره کیش شوید و با رزرو این هتل اقامتی بی‌نظیر را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. هتل گامبرون خدمات مربوط به رفاه و راحتی معلولان را نیز فراهم آورده است. همچنین در این هتل پارکینگ دایر بوده و با ظرفیت ۱۰ خودرو به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود تا با خیال راحت کسانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، ماشینشان را در این پارکینگ پارک کنند. آسانسور، نمازخانه، لابی و فضای سبز هتل گامبرون کیش نیز از بخش‌های دیگر این هتل هستند و هرکدام قسمتی از نیازهای مهمانان را برطرف می‌کنند. باوجوداینکه اطلاعات موردنیاز در رابطه با این هتل بیان شد، اما با این حال بهتر است خودتان در سفری لذت‌بخش با تهیه بلیط تهران کیش و انتخاب این هتل در میان هتل‌های کیش اقامتی به‌یادماندنی و جذاب را تجربه نمایید، فراموش نکنید که یافتن اقامتگاهی با چنین امکانات متنوع و قیمت پایین کار ساده‌ای نیست.

امکانات تفریحی هتل گامبرون کیش


پارک کودک و سالن بیلیارد هتل گامبرون نیز تفریحات هتل به شمار می‌روند که فرصت تفریح و سرگرمی برای مسافران و فرزندانشان را به‌راحتی فراهم می‌آورند. بعد از گشت‌وگذار و خستگی‌های روزانه می‌توانید به بخش ماساژ رفته و به معنای واقعی ریلکس شدن را تجربه کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل گامبرون کیش


انواع واحدهای اقامتی موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دوتخته، اتاق سه تخته، سوئیت جونیور یک خوابه چهارنفره، سوئیت رویال دوخوابه چهارنفره و اتاق چهار تخته. در میان این واحدهای اقامتی فقط اتاق دوتخته و اتاق سه تخته دارای ظرفیت اضافی است و بقیه واحدها ظرفیت اضافی ندارند. فضای داخلی اتاق‌های هتل گامبرون امکانات بسیار خوب و با کیفیتی دارند که عبارت‌اند از تلویزیون ال سی دی، سشوار، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان، کمد لباس، آب رایگان، صندوق امانات، مینی بار با هزینه، سیستم سرمایشی و گرمایشی و حمام اختصاصی مجهز به دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی. علاوه بر این موارد، چیدمان داخلی اتاق‌ها و فضای آن‌ها بسیار دل‌نشین و آرامش‌بخش بوده و موردتوجه اکثر مهمانان خوش‌سلیقه این هتل قرار می‌گیرند.

رستوران هتل گامبرون کیش


رستوران هتل گامبرون کیش از بخش‌های بسیار مهم این اقامتگاه به شمار می‌رود که نقش مؤثری در محبوبیت آن داشته است. در این رستوران، غذاهای بسیار خوب و با کیفیتی طبخ و سرو می‌شود. غذاهایی که تمامی ترکیبات آن‌ها کاملاً سالم و به روز بوده و محیط آن کاملاً بهداشتی است. همچنین، کافی‌شاپ هتل گامبرون کیش با ظرفیت ۶۰ مهمان جزو بخش‌های جذاب آن به شمار می‌رود. در این کافی‌شاپ نیز همانند رستوران می‌توانید انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوش‌طعم را در فضایی آرام و رمانتیک میل کنید.

فاصله هتل گامبرون کیش تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا اسکله تفریحی کیش: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا بازار مرجان: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک سیمرغ: ۶ کیلومتر
فاصله تا پارک دلفین‌ها: ۶.۵ کیلومتر
فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز: ۶.۵ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است