search
menu

هتل آبادگران کیش

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آبادگران کیش
اماکن نزدیک به هتل آبادگران کیش

درباره هتل آبادگران کیش


هتل آبادگران کیش از هتل‌های ۳ ستاره جزیره زیبای کیش است که با داشتنی پرسنلی مجرب و برخورداری از امکاناتی بی‌نظیر، همیشه نقش عمده‌ای در رفاه و راحتی مهمانانش ایفا می‌کند. موقعیت مکانی Abadgaran Hotel بی‌نظیر است. این هتل در نزدیکی ساحل واقع شده و امکان قدم زدن و دوچرخه سواری و هر نوع فعالیت دیگری در سواحل نیلگون خلیچ فارس را به راحتی فراهم آورده است. از طرفی دیگر، اماکن توریستی و تفریحی و همچنین بازارها و مراکز خرید جزیره کیش نیز فاصله چندان زیادی با هتل آبادگران کیش ندارند. ساختمان ۳ طبقه هتل آبادگران کیش، ۷۶ باب واحد اقامتی در دل خود جای داده است. این واحدهای اقامتی تنوع بسیار زیادی داشته و گزینه‌های مختلفی پیش روی مهمانان و گردشگران می‌گذارند. با خرید بلیط هواپیما تهران کیش و رزرو این هتل می‌توانید یکی‌ از آپارتمان‌های یک تا پنج خوابه، ویلای پنج تخته یا سوئیت‌های دو تا چهار تخته هتل آبادگران کیش را برگزینید و با آسودگی خاطر از اوقات فراغت خود لذت ببرید.
در مورد این اتاق‌ها بد نیست بدانید که اکثر آنها طی بازسازی اساسی که در سال ۱۳۹۷ در هتل آبادگران کیش انجام شد، به خوبی تزیین و با امکاناتی مثل حمام، لوازم بهداشتی، مینی بار، یخچال، تلفن، انواع سیستم‌های مختلف مثل سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، کمد و بالکن تجهیز شدند. از این رو، بعید به نظر می‌رسد که مهمانی خوش سلیقه و خوش ذوق در فضای داخلی این اتاق‌ها قدم بگذارد و در همان نگاه اول، عاشق این مکان‌ها نشود. البته امکانات Abadgaran Hotel به همین موارد ختم نمی‌شود. بلکه بد نیست بدانید که در این هتل پارکینگی برای تامین امنیت خودرهای مهمانان، نمازخانه، لابی، فضای سبز و اتاق چمدان نیز گنجانده شده تا هر یک از این قسمت‌ها، بخشی از نیازهای مهمانان را برطرف نمایند. همچنین جدا از همه این‌ها، هتل آبادگران کیش دارای دو بخش بسیار جذاب دیگر نیز هست. یکی رستوران و دیگری کافی شاپ هتل که هر یک، با خوردنی‌ها و نوشیدنی‌های شگفت‌انگیز خودشان در کنار فضای آرام و کم‌نظیری که دارند، نظر مثبت اغلب مهمانانشان را به خوبی جلب می‌کنند.
البته ناگفته نماند که رستوران مشهور میر مهنا نیز در نزدیکی هتل آبادگران کیش واقع شده و اگر رستوران‌های دریایی و فرنگی این اقامتگاه مورد پسند شما قرار نگرفتند، می‌توانید سری به رستوران میر مهنا بزنید و طعم غذاهای این مکان را نیز به تجربیات خود اضافه کنید. اقامت در هتل آبادگران کیش فرصت بهره‌مندی از سرویس‌های مختلف مثل سرویس نظافت روزانه، پذیرش ۲۴ ساعته و تاکسی سرویس را نیز در اختیار مسافران و گردشگران جزیره کیش گذاشته و لذت سفر به این جزیره را برایشان بسیار افزایش می‌دهد. بدون تردید، مطالب اشاره شده در بالا نشان می‌دهند که هتل آبادگران کیش مفهوم بسیار جالب و جذابی از یک اقامت شیرین و به یاد ماندنی را به ذهن شما منتقل خواهد کرد. با توجه به هزینه گزافی که اقامت در بسیاری از هتل‌های جزیره کیش بر روی دست مسافران و گردشگران می‌گذارند، به نظر می‌رسد که انتخاب این هتل ۳ ستاره می‌تواند راهکار بسیار خوبی برای کاهش هزینه‌های سفر و لذت بردن از تک تک لحظات فراغت و مسافرت باشد.

اماکن نزدیک به هتل آبادگران کیش


فاصله هتل آبادگران کیش تا بازار پانیذ: ۵۰۰ متر
فاصله هتل آبادگران کیش تا پلاژ آقایان: ۷۰۰ متر
فاصله هتل آبادگران کیش تا گذر هنرمندان: ۹۰۰ متر
فاصله هتل آبادگران کیش تا بولینگ مریم: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل آبادگران کیش تا اسکله تفریحی: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل آبادگران کیش تا کوه نور: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل آبادگران کیش تا بازار مروارید: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل آبادگران کیش تا کارتینگ: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل آبادگران کیش تا پلاژ بانوان: ۳ کیلومتر
فاصله هتل آبادگران کیش تا باغ پرندگان: ۵.۳ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است