search
menu

هتل آریا کیش

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آریا کیش
امکانات عمومی هتل آریا کیش
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل آریا کیش تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل آریا کیش


هتل آریا هتلی پنج ستاره در بهترین نقطه از جزیره کیش است. این هتل با ۲۰ طبقه از سال ۱۴۰۲ فعالیت خود را آغاز کرده و جزو هتل‌های جدید در این جزیره زیبا به شمار می‌رود. این هتل زیبا با مشارکت متخصصان بین‌المللی زیر نظر برند اسپانیایی ملیا ساخته شده و به همین جهت زیر شاخه هتل‌های گران قیمت ملیا قرار دارد. در معماری این هتل زیبا از بادگیرهای یزدی بکار گرفته‌اند و این نشان‌دهنده معماری اصیل ایرانی است، همچنین در داخل نیز از تزئیناتی استفاده‌شده است که نمادهای ایران باستان را نشان می‌دهند. جزیره کیش زیبایی‌های زیادی دارد و بازدید از آن به همه گردشگران توصیه می‌شود، همچنین محل قرارگیری این هتل زیبا به طوری است که دسترسی به کشتی یونانی، روستای باغو و سایر جاهای دیدنی آسان است.

امکانات عمومی هتل آریا کیش


در هتل آریا همه کارکنان در این هتل آموزش دیده هستند و به قدری خوش برخورد هستند که در طول اقامت خود احترام خواهید دید و همگی در حال تلاش هستند تا اقامتی خوش و به‌یادماندنی برای مسافران خود رقم بزنند. همچنین این هتل دارای شاتل فرودگاهی رایگان است، بنابراین با خیال راحت می‌توانید نسبت به خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل آریا اقدام کنید و خودتان را برای سفری خاطره‌انگیز آماده کنید. در لابی هتل برای ۲۰۰ مسافر ظرفیت وجود دارد و همین مورد کافی است تا به عظمت هتل پی ببرید. همچنین به دلیل قرارگیری در خارج از محدوده ترافیک مسافران به راحتی می‌توانند به تمامی نقاط جزیره دسترسی راحتی داشته باشند. پارکینگ مجموعه نیز دارای ظرفیت ۳۰۰ خودرو است و هزینه استفاده از آن طبق تعرفه هتل دریافت می‌گردد. در بخش پذیرش در لابی هتل از میهمانان استقبال می‌کنند و به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند. همچنین لازم به ذکر است که خدمات خانه‌داری، باربری، اتاق چمدان، نمازخانه، خدمات برای معلولین، خودپرداز، اینترنت، لاندری و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی این هتل ارائه می‌شوند. توجه داشته باشید که در هتل آریا گشت نیم روزی در نظر گرفته‌شده است تا میهمانان را با جاهای دیدنی و تفریحی کیش آشنا کنند و لحظات خوشی را تجربه کنند.

امکانات تفریحی هتل


با انتخاب هتل آریا برای اقامت می‌توانید از امکانات رفاهی و تفریحی بی‌نظیر آن بهره‌مند شوید و مطمئناً لحظات خوشی در انتظار مسافران است. از امکانات تفریحی در هتل آریا می‌توان به وجود استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی و انواع ماساژ اشاره کرد. همچنین باشگاه بدنسازی همراه با زمین ورزشی نیز از دیگر خدمات رفاهی در این هتل محسوب می‌شوند.

انواع اتاق و امکانات آن‌ها


در هتل آریا ۲۵۴ اتاق برای میهمانان تعبیه‌شده است که همگی امکانات رفاهی خوبی دارند و در حین اقامت در این هتل احساس آرامش خواهید کرد. انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دو تخته دوبل دلوکس، اتاق دو تخته توئین دلوکس، اتاق دو تخته دلوکس پلاس، سوئیت دو تخته دوبل لاکچری. همه اتاق‌ها چشم‌انداز زیبایی رو به دریا دارند و از تراس اتاق‌ها می‌توانید این چشم‌انداز بی‌نظیر را در هر ساعتی از شبانه‌روز تماشا کنید. بر اساس مقررات این هتل زمان تحویل اتاق‌ها ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق‌ها نیز ساعت ۱۲ ظهر است. همچنین اقامت برای کودکان زیر ۵ سال رایگان بوده و برای بالای ۵ سال به طور کامل دریافت می‌گردد. امکانات رفاهی ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این مجموعه عبارت‌اند از یخچال، مبلمان، چای‌ساز، رخت‌آویز، کمد لباس، تلویزیون، روم سرویس، آب رایگان، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، صندوق امانات و حمام اختصاصی مجهز به لوازم بهداشتی، توالت فرنگی و دمپایی.

رستوران هتل


هتل آریا دارای رستوران است و در این رستوران برای ۳۰۰ نفر ظرفیت وجود دارد و انواع غذاهای بین‌المللی و ایرانی در این رستوران سرو می‌شود.

فاصله هتل آریا کیش تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کوه نور: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا کشتی یونانی: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا روستای باغو: ۵ کیلومتر
فاصله تا بازار عرب‌ها: ۶.۹ کیلومتر
فاصله تا شهر باستانی حریره: ۱۰ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است