search
menu

هتل رنگین کمان خرم آباد

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل رنگین کمان خرم آباد
فاصله هتل رنگین کمان خرم آباد تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل رنگین کمان خرم آباد


هتل رنگین کمان خرم آباد در واقع بخشی از مجموعه تجاری، تفریحی و اقامتی رنگین کمان است که پکیج کاملی از آسایش و تفریح را برای مهمانان خود فراهم کرده است. ساختمان ۹ طبقه رنگین کمان در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع ساخته شده که طبقات ۴ تا ۶ آن متعلق به واحدهای اقامتی هتل ۴ ستاره رنگین کمان است. طبقات دیگر هتل به رستوران، شهر بازی، پارکینگ و واحدهای تجاری مجموعه اختصاص دارد. با وجود دوربین های مداربسته، مرکز مانیتورینگ و سیستم اعلام و اطفاء حریق، این مجموعه از نظر امنیتی کاملا مطمئن و مجهز است.
هتل رنگین کمان دارای ۳۷ باب واحد اقامتی است که در ظرفیت های متنوعی ارائه می شوند. اتاق های هتل رنگین کمان یک تا ۳ نفره و سوئیت هایش ۲ نفره هستند. مهمانان شهر خرم آباد با رزرو هتل رنگین کمان در اتاق هایی با دکوراسیون ساده ولی متفاوت اقامت خواهند کرد؛ جایی که هر چند فضای دلباز و مدرنی ندارد ولی تا حدودی با استفاده از رنگ های گرم سعی کرده فضای خانه را برای مهمانانش تداعی کند. امکاناتی که اتاق های این هتل در اختیار مهمانان قرار می دهند شامل تخت هایی با خوش خواب های نرم و گرم، مبلمان چرم، مینی بار، تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون، کمد لباس، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی هستند که در این حمام ها لوازم استحمام و دمپایی نیز موجود هستند.
هتل رنگین کمان خرم آباد برای برگزاری مراسم و جشن ها ۳ تالار پذیرایی زیبا دارد که با چیدمان مدرنش لحظات خوب و به یادماندنی را رقم می زند. کسانی هم که انتظار داشته باشند از تسهیلاتی برای برگزاری جلسات و برنامه های کاری خود بهره مند شوند می توانند در سالن جلسات هتل رنگین کمان چنین نشست هایی را ترتیب دهند. این سالن با تجهیزات صوتی و تصویری مدرن چنین امکانی را برای سفرهای کاری مهمانان فراهم کرده است.
یکی از چشم گیرترین طبقات هتل به رستوران گردان آن اختصاص دارد که زیبایی مجموعه رنگین کمان را دو چندان کرده است. این رستوران که در طبقه آخر واقع شده، مکان دلبازی است که در حین میل غذاهای متنوع هتل می توان نظاره گر چشم اندازهای دیدنی قلعه فلک الافلاک و بافت شهری شد. البته این چشم انداز در هنگام شب به اوج زیبایی خود می رسد و تمامی قلب ها را تسخیر می کند. حضور در رستوران گردان هتل مستلزم اقامت در مجموعه اقامتی رنگین کمان نیست و حتی بازدیدکنندگان شهر بازی نیز می توانند در این رستوران گردان سفارش غذا دهند.
به غیر از این رستوران، در بام رنگین کمان، رستورانی تابستانه دایر است که دکوراسیون و طراحی آن به شکل خاصی انجام شده و با وجود آب نما و آلاچیق ها می توان تمام لحظات را به شکل ویژه ای ثبت کرد و از هوای خنک بام مجموعه لذت برد.
اقامت در هتل رنگین کمان خرم آباد این حسن را دارد که در اوقات فراغت می توان در بقیه قسمت های مجموعه به گشت و گذار پرداخت. به خصوص کسانی که به همراه خانواده به این سفر آمده باشند از لحظات مفرحی که برای خردسالان و بزرگسالان مهیا شده، بهره مند می شوند. لازم به ذکر است که امکانات و تجهیزات شهربازی مجموعه کاملا مدرن و مطابق با استاندارد روز دنیا هستند.
یکی دیگر از مزیت های اقامت در هتل خرم آباد نزدیکی به مراکز خرید است و در کنارش این مجموعه با داشتن غرفه صنایع دستی این امکان را فراهم کرده که مهمانان در کم ترین زمان سوغاتی هایی برای دوست و آشنا یا حتی خانه خود تهیه کنند و یادگاری هایی از سفر به لرستان داشته باشند.
گفتنی است که امکانات هتل به همین جا ختم نمی شود؛ اینجا کاملا برای خانواده ها مناسب است چون دارای گیم نت، آتلیه، فروشگاه، کافی شاپ، پارک کودک، کافی نت، اتاق بازی و آرایشگاه می باشد و خدمات و امکانات دیگری مثل اتاق سیگار، لاندری، صندوق امانات، نمازخانه، خدمات تهیه بلیط، تاکسی سرویس، خدمات تور، اتاق چمدان و روزنامه را در اختیار مهمانانش قرار می دهد.

فاصله هتل رنگین کمان خرم آباد تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه فلک الافلاک: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا شهربازی کیو: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک زیباکنار: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا دریاچه کیو: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا شهربازی کیو: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا پل شکسته:‌۴.۲ کیلومتر


می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است