search
menu

هتل کارون خرم آباد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل کارون خرم آباد
اماکن نزدیک هتل کارون خرم آباد

درباره هتل کارون خرم آباد


هتل کارون خرم آباد، هتلی دو ستاره و مقرون به صرفه است که در خیابان شریعتی خرم آباد قرار گرفته و با گزینه‌های اقامتی متنوع خود قادر است رضایت بسیاری از گردشگران را جلب کند. از آنجایی که این هتل در موقعیت مکانی بسیار مطلوبی قرار دارد، میهمانان هتل کارون خرم آباد در طول اقامت خود در این مکان قادرند به اماکن دیدنی مختلفی دسترسی یابد و از اقامت خود لذت ببرند.
علاوه بر موقعیت خوب مکانی، هتل کارون خرم آباد از مزایای مختلفی نیز برخوردار است: امکانات رفاهی این هتل در حد و اندازه‌های هتل های دو ستاره و شاید هم بیشتر بوده و نسبت به نرخ اقامتی آن به مراتب فراتر است. حقیقت این است که یافتن هتلی ارزان قیمت با چنین امکانات و خدماتی در شهر خرم آباد کار آسانی نیست و هتل کارون خرم آباد از این حیث، انتخابی بسیار اقتصادی و مناسب محسوب می‌شود.
گفتنی است که هتل کارون خرم آباد از پارکینگ امن و مناسبی برخوردار بوده که با ظرفیت محدود خود قادر است نیاز میهمانان را از بابت یافتن مکانی برای پارک خودروی خود برطرف سازد. البته از آنجایی که ظرفیت پارکینگ این هتل محدود است، بهتر است پیش از رزرو اتاق با پذیرشگر هتل هماهنگی‌های لازم به عمل آید.
هر هتلی به رستورانی تمیز و شیک نیازمند است و هتل کارون خرم آباد نیز از این قاعده مستثنا نیست. رستوران خوب هتل کارون خرم آباد با داشتن فضایی جادار (ظرفیت ۳۰۰ نفر) و دلنشین، آماده پذیرایی از کلیه میهمانان هتل با غذاهای خوشمزه و لذیذ ایرانی است. ناگفته نماند که میهمانان در طول اقامت خود در هتل کارون خرم آباد می توانند هرروز صبح با مراجعه به سالن صبحانه خوری هتل، صبحانه رایگان و مقوی خود را از بوفه رستوران برگزیده و در فضایی ساکت و آرام نوش جان کنند.
جالب است بدانید که هتل کارون خرم آباد برای رفاه بیشتر میهمانان خود، فضایی دنج و راحت را برای نیایش میهمانان هتل در نظر گرفته تا میهمانان به دور از هرگونه سر و صدا و مزاحمتی در فضایی دلپذیر و روحانی به راز و نیاز بپردازند. با وجود اینکه نرخ اقامتی هتل کارون خرم آباد نسبت به سایر هتل‌ها، مقرون به صرفه تر است، اما خوشبختانه این امر هیچ تاثیری روی کیفیت خدمات و امکانات هتل نگذاشته است.
اتاق‌های هتل کارون خرم آباد از کلیه ملزومات اقامتی نظیر تلویزیون، یخچال، تلفن، تختخواب، اسپیلت، رخت آویز، کمدلباس، شوفاژ و لوازم بهداشتی برخوردار بوده و به اینترنت پرسرعت اما محدود هتل مجهز شده‌اند. بنابراین می‌توان به گردشگران اطمینان داد که هتل کارون خرم آباد از تمامی امکانات موردنیاز اقامتی برخوردار است.
همان طور که پیش تر گفته شد، از دیگر مزایای هتل کارون خرم آباد، موقعیت مکانی این هتل است. فاصله اندک این هتل تا اماکنی نظیر فرودگاه، نمایشگاه، بیمارستان، دانشگاه، پایانه مسافربری و غیره سبب شده که هتل کارون خرم آباد از این نظر نیز نسبت به سایر هتل‌های این شهر برتری داشته باشد.
در آخر و با توجه به نکات ذکر شده باید گفت که هتل کارون خرم آباد یکی از گزینه‌های مقرون به صرفه و ارزان قیمت اقامتی در شهر دیدنی خرم آباد به شمار می‌رود. اگر دوست دارید در هتلی با امکانات رفاهی مناسب و ارزان اقامت کنید، این هتل می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

اماکن نزدیک هتل کارون خرم آباد


فاصله هتل کارون خرم آباد تا نمایشگاه بین المللی خرم آباد: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا پایانه مسافربری شرق: ۲ کیلومتر
فاصله تا بیمارستان شهید آیت الله مدنی: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا پایانه مسافربری شمال: ۹ کیلومتر
فاصله تا دانشگاه آزاد خرم آباد: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا دانشگاه علوم پزشکی: ۱۴ کیلومتر


می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.


امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است